Tarja Halonen syytteeseen

Onko Halonen maanpetturi?

• Kyllä

Äänet: 6 42,9%
  • Ei

Äänet: 8 57,1%

• Äänestäjiä yhteensä
    14

Mangelo

Well-known member
Sunnuntain hesaria vilkaistuani tuli mieleen, että pitäisiköhän presidenttiä vastaan nostaa syyte maanpetturuudesta?

Tsuhna

Absent Member
Sijainti
Toisaalla
Se oliskin ihan kätevää että sunnuntaihesari toimisi ihan semmoisenaan pätevänä syytekirjelmänä.

Esitän Mosselle viikon bannia, koska sunnuntaihesari.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Kyllä Suomessa pitäisi kaikkia rankaista mielipiteen esittämisestä, paitsi persuja, koska heillä pitää olla sananvapaus jopa maahanmuuttokriittisissä asioissa toisin kuin maahanmuutto myönteisillä.

Örfil

Guest
Kyllä Suomessa pitäisi kaikkia rankaista mielipiteen esittämisestä, paitsi persuja, koska heillä pitää olla sananvapaus jopa maahanmuuttokriittisissä asioissa toisin kuin maahanmuutto myönteisillä.
Varsin mielenkiintoinen käänteinen kommentti.

FW08

Registered User of Talent
Sijainti
Behind the rabbit
Ai Hesari. Minä kun olin luulossa, että Zaikom löysi sunnuntaiaamuna esaristaan jotain viestiä Haloselta.

Mangelo

Well-known member
Kertokaa nyt jo joku mitä siellä Hesarissa luki!
En muista, mutta varmaan jotain että perussuomalaisten kannattajat on kaikki rasisteja, ikäänkuin SDP:n kannattajissa ei niitä juuri olisi, rasisteja ja erilaisuutta suvaitsemattomia, koska hän siellä norsunluutornissaan itse suvaitsee olevinaan kaikkea mahdollista paitsi perussuomalaisuutta, ja että se korjaantuisi hänen puheillaan ja maahanmuuttopolitiikattomuudella.

No presidenttinä hänellä ei enää paljon valtaa ole, kunhan pari kertaa vuodessa pitää katkeran vihapuheen maailman tolasta. Mutta hänen aikaisemmista tekemistään varmasti löytyisi yhtä jos toista josta syyttää maanpetturuudesta, jos asiaa vaivautuisi setvimään.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
En muista, mutta varmaan jotain että perussuomalaisten kannattajat on kaikki rasisteja, ikäänkuin SDP:n kannattajissa ei niitä juuri olisi, rasisteja ja erilaisuutta suvaitsemattomia, koska hän siellä norsunluutornissaan itse suvaitsee olevinaan kaikkea mahdollista paitsi perussuomalaisuutta, ja että se korjaantuisi hänen puheillaan ja maahanmuuttopolitiikattomuudella.

No presidenttinä hänellä ei enää paljon valtaa ole, kunhan pari kertaa vuodessa pitää katkeran vihapuheen maailman tolasta. Mutta hänen aikaisemmista tekemistään varmasti löytyisi yhtä jos toista josta syyttää maanpetturuudesta, jos asiaa vaivautuisi setvimään.
Siellä oli HS:n tutkimus jossa persuja äänestäneistä iso osa tunnusti olevansa osittain rasistisia mielipiteitä omaavia. Tästä sitten Soini suuttui Hesarille, Halla-aho Hesarille ja Haloselle ja Reijo Tossavainen edellä mainituiden lisäksi myös kepulle ja Kauniaiselle.

Knoukka

Well-known member
Halosen vika oli ilmeisesti se, että totesi ääneen sen asian ja huolen jonka perussuomalaiset jo itse itsessään tunnistivat eli 25% perussuomalaisia äänestäneistä oli tunnistanut itsessään rasistisia piirteitä.

Toisin sanoen Halonen ei jaksanut enää puolustella punaniskaa punaniskalta itseltään.