Jouluna ei just ryypätä, ainakaan meillä sillä se on rauhan aikaa.
Melinda sanoi:Samma här. Itsehän pidän jouluryyppäämistä hivenen säälittävänä, tai vähintäänkin surullisena. Ainakin jos tarkoituksena on viettää perhejuhlaa.
Samma här. Itsehän pidän jouluryyppäämistä hivenen säälittävänä, tai vähintäänkin surullisena. Ainakin jos tarkoituksena on viettää perhejuhlaa.
Lärvien vetämistä joulunpyhinä. Sivistynyttä alkoholinkäyttöä en pane pahakseni (minä ainakin olen hiprakassa muutaman viinilasillisen ja mahdollisen konjakin jälkeen).Mitä tarkoitatte ryyppäämisellä jouluna, tai jouluryyppäämisellä?
Lärvien vetämistä joulunpyhinä. Sivistynyttä alkoholinkäyttöä en pane pahakseni.
Jos ihminen tahi ihmisen asuinkumppanit eivät vietä joulua, niin sitten se on toki jokaisen oma asia mitä tekee.
Sitä aina ei huomaa juodessa, että joulu on kerran vuodessa.
Rauhan aikana ei ryypätä Jouluna. Sota-aikana sitte eri asia. Näin mä kurskin ymmärsin.
Paskoja kaikki.
Kerrankin Azizin kanssa samaa mieltä!
Vittu, itsenäisyyspäivää ei vietetä missään niin kuppasesti kuin Suomessa.:nope:
Kerma ja kultahampaat on pukujuhlissa pokkuroimassa ja smailailemassa kameralle, ja kertoo oksettavia kommentteja itsenäisyydestä.:yuck:
Rahvas kattoo tuntikausia sitten tätä shouta tv:n kautta. Ja synkistelee kyntteli ikkunalaudalla tai perseessä.![]()
Jos henkilökohtaisella taholla puhutaan niin... en oo jouluihmisiä, vappua en jaksa ja juhannus on vaan yks viikonloppu. Mun tärkein ja rakkain juhla on pääsiäinen. Pitkä pyhä, sattuu kevääseen jolloin on hyvä vähän hiljentyä, paastota tai päräyttää 2-3 päivän baarikierros. Ei oo amatöörejä seassa ja pitkäperjantai on vuoden paras kännäyspäivä. Pääsiäinen on myös kiva viettää rankametässä hikoillen ja rauhoittuen.