Tasa-arvoinen avioliittolaki

Kannatatko tasa-arvoista avioliittolakia?

• Äänestäjiä yhteensä
    31

Alli&Talli

Tallipaallikon rehtori
En aio astua yleisen mielipiteen painostuksen allakaan siihen ansaan, että antaisin kaiken maailman homoille tasavertaisen mahdollisuuden (ihanien naisten tasavertaisina kilpailijoina) mennä minun kanssani naimisiin.
Homot on homoja, ihanat naiset kosittavia. Menkää keskenänne naimisiin jos haluatte, minua ette tasa-arvon nimissä kerhoonne saa!

Not going to happen.

Alli&Talli

Tallipaallikon rehtori
Kun tälle tontille astuu ensimmäinen homo mielessään tasavertainen avioliitto kanssani, ilmatilan lyijypitoisuus nousee hetkellisesti.

Lyijypartikkeleiden kohonneita arvoja mitattu kymenlaaksolaisen taajaman eteläpuolella. Ilmatieteenlaitos tutkii asiaa.

WebSlave

Trackman
En aio astua yleisen mielipiteen painostuksen allakaan siihen ansaan, että antaisin kaiken maailman homoille tasavertaisen mahdollisuuden (ihanien naisten tasavertaisina kilpailijoina) mennä minun kanssani naimisiin.
Homot on homoja, ihanat naiset kosittavia. Menkää keskenänne naimisiin jos haluatte, minua ette tasa-arvon nimissä kerhoonne saa!
Keskenäänhän ne nimenomaan ovatkin naimisiin haluamassa. Ei lakimuutos sinua liikuta, ellet ole homo.

jjv

Arschloch
Keskenäänhän ne nimenomaan ovatkin naimisiin haluamassa.
EI SAATANA!?!
No sit mä vastustankin tätä aloitetta. Luulin, et saan jonkun hippilepakkotyttösen emännäksein makkar'soppaa hämmentämään.