Tässä otsikossa vihataan USA:n lätkäjoukkuetta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja de rong
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

de rong

Banned
Mikään EI OLE VASTENMIELISEMPÄÄ kuin saada noin pahasti turpaansa juuri Jenkeiltä joten Kanada tai Slovakia olkaa hyvä ja murskatkaa USA finaalissa. Muuta en vaadi.Piste.

Ei mulla ole USA:n joukkuetta vastaan mitään antipatioita. Kyllä Suomi hävisi tämän ottelun ihan itse.

Bäckström otti muuten juuri rangaistuksen. :o

Ei mulla ole USA:n joukkuetta vastaan mitään antipatioita. Kyllä Suomi hävisi tämän ottelun ihan itse.

Bäckström otti muuten juuri rangaistuksen. :o

Juuri näin.
Paha se on parempiaan mennä vihaamaan.

Pitihän se arvata et vaikee matsi tulee mut et 10minuutis 0-6?Täähän on paljon pahempiku Salt Lake Cityn 6-0 tappio.

Lukkoon ja poistoon.

USA oli paljon parempi ja ansaitsee mennä kultapeliin.

Miksi jenkkejä pitäisi vihata? Kyllä lammaslauma tössi ihan itse korkeimman omakätisesti, kuten teki Ruåttiakin vastaan.

Formuloissakin helposti vihataan suomalaisten menestyksen tiellä olevia :thumbup:

Enemmän minua vaan kanukit ottaa päähän. Ei tuo Kanekaan jaksa ketuttaa, vaikka ei mikään idoli olekaan.

Mikä tämän toikin idea on? Suurempi floppi tämän toikin avaaminen kuin Suomen lätkäjengin sloboilu.

No pakkoha se on toki antaa rispektiiki USA:lle. Loistavia nuoria pelaajia toisinku Suomen ikämiehet ja sitä rataa. EOM siellä, mut kyl vituttaa.

kai mullaki jotai suomen verta onku jäädyin ite täysin kattoessani 6-0 teurastusta. Jotenki tuli jäätyny,trauma-olo. Ei helevetti

Joo ei oo syytä vihaa USAa siksi, että ne on niin hyviä.

Formuloista jos hakee verrantoa, niin Hamiltoniakaan ei kyl vois vihata siksi että se on niin nopee kuski, mutta siksi voi, että se on sikaillu urallaan paljon uran pituuteen nähden Kimin blokkailuista Brasiliassa lähtien.

USA ei tässä nyt syyllistynyt mihinkään antipatioita aiheuttaviin toimiin, eikä peli ratkennut edes aavistuksen jenkkejä suosineeseen tuomarilinjaankaan, eli kaikki kunnia jenkeille. Toivottavasti laittavat kanukit koville sunnuntaina:thumbup:

Mulla taas on sellainen ajattelutapa, että jos joku joukkue voittaa pleijareissa Suomen (pl. Ruotsi) niin sitten olisi parempi voittaa myös mestaruus. USA:n kultaa odotellessa :alppu: