Tatuoinnit

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Liittynyt
22.10.1999
Viestit
41380
Sijainti
Toisaalla
Tatuointi ei leviä, vaikka kantaja lihoaisikin. Tatuointi muuttaa paikkaa ihossa.
Huonosti tehdyn tatuoinnin viivat leviävät iän myötä. Ja jokainen tatuointi elää iän myötä jonkun verran.
Entäpä, jos KANTAJA laihtuu esim. 20 kg. Muuttaako se sittenkin vain paikkaa?
 

Captain Howdy

Well-known member
Liittynyt
6.6.2001
Viestit
20416
Kai se nyt jonkin verran venyy, mutta ei peukalonpään kokoisesta pisteestä tule jalkapalloa vatsaan, vaikka lihoaisikin.
 

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Liittynyt
22.10.1999
Viestit
41380
Sijainti
Toisaalla
Sit se HÄVIÄÄ. Pitäishän toi tietää.
Mistäpä minä sitä tietäisin, kun en ole aikoihin laihtunut eikä mulla ole tatuointeja. Jälkimmäisestä tuli mieleen, njotta mistäs ite tiedät? ;) On tainut olla raikuli-Timpalla enkelinkuva kinkussa. :)
 

Pobeda

Well-known member
Liittynyt
18.4.2008
Viestit
936
Itsehän voisin periaatteessa ottaa pojan nimen tai nimikirjaimet. Mutta mitä jos 10 vuoden kuluttua ollaan välit poikki ja riidoissa? Tai jos se vaikka nirhaa mut.:eek:
Hän olisi silti sun poikasi. Jokin tällainen on ainoa syy miksi voisin kuvitella ottavani tatuoinnin vaikka pidänkin niitä ongelmaisten vajakkien juttuna.
 

Timo Toikki

Hepittäjä
Liittynyt
25.3.2010
Viestit
587
Mistäpä minä sitä tietäisin, kun en ole aikoihin laihtunut eikä mulla ole tatuointeja. Jälkimmäisestä tuli mieleen, njotta mistäs ite tiedät? ;) On tainut olla raikuli-Timpalla enkelinkuva kinkussa. :)
Tää komentti veti sanattomaksi. Tietyllä tapaa.
 

Thyella

þýðingafræðingur
Liittynyt
28.3.2004
Viestit
3500
Sijainti
Ciutat Comtal
Ma oon tassa harkinnu tatuoinnin ottamista jo pidempaan, en vaan oo viela rohjennu menna neulottavaks. Aattelin ottaa sen niskaan tai lapaluun tienoille, luulis etta ne paikat venyis vahiten... Sen sais myos tarpeen vaatiessa piiloon, taalla tatuointi ei tosin haittaa tyopaikan saamista.

Sit ku tulee semmosia tatuointeja mita ei laiteta niin syvalle tms. et ne lahtis pois parin vuoden kuluessa ni sit ottaisin Hello Kittyn jonnekin. Mielta ei kuitenkaan lammita ajatus jostain kissan paasta nilkassa ku painelen keinutuolilla menemaan vanhainkodissa 60 vuoden paasta. Se kuva minka meinaan itteeni ottaa lienee tarpeeks ajaton.
 

tmoi

No niin
Liittynyt
28.2.2004
Viestit
19017
Sijainti
turkus
Sit ku tulee semmosia tatuointeja mita ei laiteta niin syvalle tms. et ne lahtis pois parin vuoden kuluessa ni sit ottaisin Hello Kittyn jonnekin.

Miten olis ns. lähes varmaan häviävä hennatatuointi :)

Tai sitten vaan ihan tussit :rolleyes:
 

Puhis

Banned
Liittynyt
20.11.2009
Viestit
1449
Sijainti
Pukinmäki, Helsinki
Mitkäkö ovat emokakarat? Ne ovat niitä saatanan porvariloisia, jotka elävät mamman ja papan rahoilla oikein herroiksi ja itkevät kuinka yhyy kukaan ei rakasta heitä miljoonan kämpissä, seinät täynnä kalliita julisteita ja pelkkien päällä olevien vaatteiden arvo nelinumeroisia lukuja. Sitten ollaan niin rebeliä niin rebeliä kun on musta vähän revitty liivi ja kauluspaita ja rikotut "design"-farkut jotka on ostettu kierrätyskeskuksesta kahella eurolla ja myyty tälle idiootille kahellasadalla - jos riittää. Sitten vedetään röökiä poskeen jossain Kampissa ja itketään oikein porukalla kuinka kukaan ei näitä rakasta, vaikka ovat yleensä vielä seurustelusuhteessa ja vittu itsekkäimpiä ihmisiä ikinä.

Huh, pääsinpäs purkautumaan.
 

Tsuhna

Absent Member
Liittynyt
2.11.1999
Viestit
18746
Sijainti
Toisaalla
Teoria kaatuu siihen, että yleensä samaan aikaan katsojakin loittonee vielä enemmän.
Vielä kun otetaan huomioon se optinen juttu että kun tausta laajenee niin kohde näyttää siihen verrattuna pienemmältä. Näin ollen voidaan siis todeta että läskistyessä töherrys pienenee dramaattisesti.
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Pojilla teoriat päin persettä. Mä puhuin siitä kun heräät kankkusaamuna Konalassa ja jonku Sirpan utareet vyöryy silmille. Siitä kun selviää pahemmitta vammoitta lähiökapakkaan, tilaa fernetin ja pitkän aan niin voi lyödä kädet kainaloita myöten ristiin.
 

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Liittynyt
9.3.1999
Viestit
20163
Sijainti
Konnektikuti
Pojilla teoriat päin persettä. Mä puhuin siitä kun heräät kankkusaamuna Konalassa ja jonku Sirpan utareet vyöryy silmille. Siitä kun selviää pahemmitta vammoitta lähiökapakkaan, tilaa fernetin ja pitkän aan niin voi lyödä kädet kainaloita myöten ristiin.
Äläpäs kiirehdi. Mites hyvin sinne lähiökapakkaan näkyy se Sirpan tatuointi? Aivan.
 
Ylös