PuoliPöhkö
Well-known member
Sama täällä. Vihdoin nukkumaan! :ahem:haju sanoi:VAPAA \o/
Aamulla on kylläkin kohtuullisen aikainen herätys, joten eiköhän tästä ole parasta vetäytyä makuuhuoneen puolelle.
Sama täällä. Vihdoin nukkumaan! :ahem:haju sanoi:VAPAA \o/
Aamulla on kylläkin kohtuullisen aikainen herätys, joten eiköhän tästä ole parasta vetäytyä makuuhuoneen puolelle.
Knoukkari sanoi:Vetelin Uulan valkoista kuultoöljyä kuistin kattopaneeleihin. Sotkuista hommoo.
Näissä viimeistelyhommissa kyllä pätee se, että just kun luulee että hommat on aikalailla paketissa niin ne vasta alkaa. Piru että on aikaa viepiä ja mietintää vaativia hommia, ja kun on säiden ja kuivumisten armoilla. Mutta aikaahan on maalima täynnä ja vimppatyöt mukavia!PuoliPöhkö sanoi:Sulla tuota puuhaa piisaa. Ja myös näemmä aikaa sen verran, että ehdit tekemään.
Mulla repsottaa patio tuossa vielä keskentekoisena kun olen näpytellyt näitä halvatun rapotteja tietokoneella. Mielummin olisin tuolla ulkona ruuvinväännin kourassa. Työt on kuitenkin tehtävä.
Huvi sitten kun sille aikaa jää.
Teen siis raporttia.
Tiedän ja oon varonut, mutta Ison Kirjankin mukaan "härjän saa nostaa kaivosta pyhänäkin"! :wink: Ja näitä sadekelejä kun on katellu toista viikkoa niin maalaus menee kyllä pyhäisenä poutana härästä kaivossa.Vesku sanoi:Knoukkari! Tiedä sitten, että "piru nokkii puolet pyhätöistä"!!:ahem: :nope: :frank:
Reilu 2 ha kävin niittämässä AIV-nurmea, josko päivän olisi satamatta - illalla paaleihin. Traktorista putosi raidetanko eräässä käänöksessä! Toisesta päästä kupista irti. No, pajavasaralla paikoilleen ja "narukiinnitys", loppupellon ajo hitaammin ja pajalle. Osa oli hyllyssä ja vaihto reilu puoli tuntia. Kuvannee jotain, että osa on jemmassa, mutta vaihto vasta sitten, kun on viimeinen pakko. Varaudun jotankuten, mutta laiskuus iskee...
Jussi sanoi:Pidän sadetta.
Meillä sataa maahan asti... :frown:Runar ja Kyllikki sanoi:Meillä se pysyy pitämättäkin, HÄHÄHÄHÄHÄ HÄHÄHÄHÄHÄ