72
Well-known member
Missasin tuksun.![]()
Saat uuden tehtävän: Katso tänään Maria!, ja arvioi Esko Eerikäisen kommentit. Pitää löytyä sekä puolustettavaa, että kritisointia.
Viimeksi muokattu:
Missasin tuksun.![]()
Jes! Mun ei tarvi tehdä mitään!
Saat uuden tehtävän: Katso tänään Korkojen kera, ja arvioi Esko Eerikäisen kommentit. Pitää löytyä sekä puolustettavaa, että kritisointia.
Onko se tänään?
Sun tehtävä on youtubettaa The Sisters of Mercyn biisi "Dominion / Mother Russia", kertoa mielipiteesi siitä, ja sisällyttää kommenttiisi heijastus nykymaailman tilanteesta.
Tänään on siis Maria!, jossa Eerikäinen avautuu kera Keskisen.
Kattooks joku ihan oikeesti sellasta paskaa? Yks tummahiuksinen blondi kyselee kaikke tarpeetonta kaikilta tarpeettomilta ihmisiltä. :jaska:
Kattooks joku ihan oikeesti sellasta paskaa? Yks tummahiuksinen blondi kyselee kaikke tarpeetonta kaikilta tarpeettomilta ihmisiltä. :jaska:
Biisi oli ihan hyvä, mielekäs kuunneltavaa, ihan hyvä biisi, hämmästyttävän pitkä kipales (7,03min), ja jostai syystä tuntuu siltä, että laulu kertoo venäjän piilevästä voimasta, joka on levinnyt ympäri mailamaa.
72, älä vieraile seiskan, hymyn, maikkarin, iltasanomien tai iltalehden sivuilla lauantain ja tiistain välisenä aikana.
Uutisjanoa voi ja saa tyyydyttää mm. STT:n, Hesarin ja Aamulehden sivuja selaamalla.
Kahtos vaan, oon taasen työtön.
Duunia pukkaa: selvitä mistä mun signature on peräisin. Täydellinen vastaus tarvitaan, kaikki selvityskeinot ovat sallittuja.
No, mistä se on perääsi, tiiäkkö sä?
Loistavaa! Ekana keinona käytät kysymistä suoraan minulta.
Tiiän toki, mutta saat alkaa googlettelemaan.
Duunia pukkaa: selvitä mistä mun signature on peräisin. Täydellinen vastaus tarvitaan, kaikki selvityskeinot ovat sallittuja.
Nighwish - Beaty of the darkness kipaleesta.
Julkaistu jo 2002 ja albumilla Centry Child.