Teinibileet!

Zervuska Haidis

Well-known member
Sijainti
Sivulla viisi
Partsi sanoi:
Joo muuten niinku samixii ollaan tiätkö niinku vittu mitä tää vitun akka siis oli niinku sanonut välitunnilla naistenvessassa meikästä. Voi vittu että vituttaa se akka, mä tapan sen.
Joo siis olin itse paikalla. Ei se nyt niin pahoja puhunu että sitä ihan kokonaan tarvis tappaa...

burb

.
Hei miks sä Vellu annoit mulle tän punkun, emmätällasta, mä juon vaan kaliaa.

burb

.
kouvotsvoni sanoi:
Mun mopo keulii enämpi ku teillä niinQ!
Mä ajoin eilen mopolla kyttiä karkuun ihan täysii ja ne jäi vaan ihmettelemään että mikä toi oli kun mä ajoin varmaan sataaviittäkymppiä tai ei ne poliiseja ollu enkä se ollu mä mut silti, kelaa hei!

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
burb sanoi:
Mä ajoin eilen mopolla kyttiä karkuun ihan täysii ja ne jäi vaan ihmettelemään että mikä toi oli kun mä ajoin varmaan sataaviittäkymppiä tai ei ne poliiseja ollu enkä se ollu mä mut silti, kelaa hei!
Aika hurjan lesoo hei!

burb

.
Nyt on viikonloppu ohi, ei nyt enää biletetä.
Maanantaina välitunneilla sitten kootut hidastukset tyyliin: "ei hitto mä olin kyl perseet", "joko sä kuulit että sekin sitä yhtä" ja "ens perjantaina uusiksi?"

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Kuka ja ketä yhtä? Olisin ihan varmana saanu, mut ei ne lutkat suostuneet antaa niinQ. Tuo pitää sit ainakin kertoo siellä nurkan takana röökillä, jollei välkkärivalvojan takii joudu tumppaa ennenku sytyttääkään.