kouvotsvoni
Banjottu
*juo silti*yussi sanoi:*poika ne on mun energiajuomat*
*juo silti*yussi sanoi:*poika ne on mun energiajuomat*
En minä mistään sandwichista herännyt, naapurin Arska kylläkin.yussi sanoi:*sammuu burbin ja kouvon päälle*
Kyllä teinipippaloihin yksi puistokemistikin mahtuu:alppu:AJ sanoi:Saakos tämmönen yli-ikäinen tulla paikalle ees sen verran, että sammuu yucca-palmun juurelle?
En oo keemikko, enkä ees fysisti.kouvotsvoni sanoi:Kyllä teinipippaloihin yksi puistokemistikin mahtuu:alppu:
Puistot kuitenkin tuttuja, kun yucca-palmunkin löysit hetinmiten.AJ sanoi:En oo keemikko, enkä ees fysisti.
Harvemmin puistoissa palmuja kasvaa. Ainakaan näillä leveysasteilla. Pituudesta en tiedä. Pitäis varmaan kysyä OoPeelta. Sehän on alvariinsa hyppäämässä sitä.kouvotsvoni sanoi:Puistot kuitenkin tuttuja, kun yucca-palmunkin löysit hetinmiten.
Onnistuukohan leveyshyppy?AJ sanoi:Harvemmin puistoissa palmuja kasvaa. Ainakaan näillä leveysasteilla. Pituudesta en tiedä. Pitäis varmaan kysyä OoPeelta. Sehän on alvariinsa hyppäämässä sitä.
Vaikea sanoa. Pitäis ensin määritellä, että mitä se on. Ilmeisesti jotain ei-pituussuuntaista hyppelyä. Sanoisinko jopa syrjähyppyä.kouvotsvoni sanoi:Onnistuukohan leveyshyppy?
Eikös se ole vähän sama kuin kaidalle polulle meno?AJ sanoi:Vaikea sanoa. Pitäis ensin määritellä, että mitä se on. Ilmeisesti jotain ei-pituussuuntaista hyppelyä. Sanoisinko jopa syrjähyppyä.
Pikemminkin päinvastoin. Se kuuluisa lavea tie.kouvotsvoni sanoi:Eikös se ole vähän sama kuin kaidalle polulle meno?
Lea Laven?AJ sanoi:Pikemminkin päinvastoin. Se kuuluisa lavea tie.