mn97
Banned
- Liittynyt
- 25.1.2004
- Viestit
- 1707
Mielestäni formuloiden parhaat vuodet rajoittuvat sinne 80- ja 90-luvuille. Miksi on näin? Siksi koska silloin tekniikka ei ollut vielä NiiiiiN kehittynyttä. Kuljettajan ominaisuudet olivat korostuneemmassa asemassa. Tulosluetteloista saattoi tulla kirjavia, koska kuskit/tallit saattoivat improvisoida. Autojen ominaisuudet poikkesivat toisistaan, mikä toi aina uusia lisävirikkeitä uuteen kisaan. Myös kärkiautotkin saattoivat keskeyttää, mikä toi lisäjämnnitystä aina ihan kalkkiviivoille saakka. Autojen ominaisuuksien lisäksi myös radat olivat erilaisia ja mielenkiintoisempia kuin nykyään, ne tarjosivat paaaljon enemmän haasteita kuin nykyajan löysäpersemikkkihiiriradat. Silloin miehet olivat miehiä ja leipä maistui leivältä.
Nykyajan kuljettajathan ovat ihan täysiä "pullaperseneitejä", jotka itkevät vähänkin kun jokin pikku kuoppa löytyy jostain.
Kaiken pitää olla niin mukavaa ja helppoa, ennenkuin rata on ok.
Kohta ne kuskit varmaan vaatii sitä kahvikuppitelinettäkin siihen auton viereen. Ennen ei valitettu, vaikka ei siellä Monacon tunnelissakaan mitään nähnyt ja vaihteita joutui käsin vaihtamaan. Lähes tulkoon kaikki radathan ovat samanlaisia persoonattomia yliturvallisia mikkihiiriratoja ylimääräisine "oikaisu asfaltteineen", vailla mitään haastetta ja jos sellainen löydetään niin se poistetaan kartalta. (vrt. Vanha Hockenheim) Jos ajat ulos radalta niin joudut keskeyttämään, eikä mitään säälittäviä varmuus asfaltteja ympäri rataa. Autot ovat keskenään ihan samanlaisia ja kaikki on niin viimeisen päälle automatisoitu, että kuskin tarvitsee nykyään vaan välillä vähän rattia kääntää niin se on siinä. 20 robottia ajaa kilpaa 18 kertaa samanlaisessa ympyrässä ja se robotti voittaa, jolla on parhaimmat ominaiuudet. Kauankohan tätä pelleily jatkuu?
Nykyajan kuljettajathan ovat ihan täysiä "pullaperseneitejä", jotka itkevät vähänkin kun jokin pikku kuoppa löytyy jostain.
Kaiken pitää olla niin mukavaa ja helppoa, ennenkuin rata on ok.
Kohta ne kuskit varmaan vaatii sitä kahvikuppitelinettäkin siihen auton viereen. Ennen ei valitettu, vaikka ei siellä Monacon tunnelissakaan mitään nähnyt ja vaihteita joutui käsin vaihtamaan. Lähes tulkoon kaikki radathan ovat samanlaisia persoonattomia yliturvallisia mikkihiiriratoja ylimääräisine "oikaisu asfaltteineen", vailla mitään haastetta ja jos sellainen löydetään niin se poistetaan kartalta. (vrt. Vanha Hockenheim) Jos ajat ulos radalta niin joudut keskeyttämään, eikä mitään säälittäviä varmuus asfaltteja ympäri rataa. Autot ovat keskenään ihan samanlaisia ja kaikki on niin viimeisen päälle automatisoitu, että kuskin tarvitsee nykyään vaan välillä vähän rattia kääntää niin se on siinä. 20 robottia ajaa kilpaa 18 kertaa samanlaisessa ympyrässä ja se robotti voittaa, jolla on parhaimmat ominaiuudet. Kauankohan tätä pelleily jatkuu?