Tekoripset naisilla polli?

Kummat, teko- vai omat ripset

• Äänestäjiä yhteensä
    20

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Aamulypsyssä heräteltiin keskustelua naisten tekoripsistä perjantaina. Olivat sitä mieltä että tekee vähän maksullisen naisen oloiseksi mokovat härpäkkeet.

Mitä mieltä itse? Pidätkö naisten tekoripsistä vai suositko paremmannäköisinä ihan normiripsiä?

jjv

Arschloch
Enoo ripsiin kiinnittäny huomiota enkä taitais välttämättä tunnistaakkaan tekoripsiä.

Enkä tiedä minkä näköinen on maksullisen naisen näköinen nainen.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
jaskattu polli (puuttuu vaihtoehto sekä että). Joillain tekoripsien käyttö on varmasti perusteltua. Se ei myöskään ole millään tavalla terveydelle haitaksi. Jos jollain on hyvän näköiset ripset niin en ole kiinnostunut siitä ovatko ne aidot. Lisäksi harvemmin katsekontaktini nousee ripsien tasolle. :)

Edit: tarkennuksena siis, että on olemassa tekoripsiä, jotka näyttävät aidoilta. Mielestäni on ihan ok käyttää sellaisia, jos on tarve.

Viimeksi muokattu:

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
jaskattu polli (puuttuu vaihtoehto sekä että). Joillain tekoripsien käyttö on varmasti perusteltua. Se ei myöskään ole millään tavalla terveydelle haitaksi. Jos jollain on hyvän näköiset ripset niin en ole kiinnostunut siitä ovatko ne aidot. Lisäksi harvemmin katsekontaktini nousee ripsien tasolle. :)

Edit: tarkennuksena siis, että on olemassa tekoripsiä, jotka näyttävät aidoilta. Mielestäni on ihan ok käyttää sellaisia, jos on tarve.
Miten niin ei ole terveydelle haitaksi kun on ollut paljonkin allergisia reaktioita ja omien ripsien irtoamisia käytön seurauksena? Lisäksi ei ole lompakon terveydelle hyväksi myöskään. Laitto ja säännöllinen hoito...

Huolestuttavinta on kuitenkin se, että ripsienpidennys- ja tekokynsivillityksen mukana ovat tulleeet myös lukuisat allergiat ja ihottumat. Kuluttaja -lehden numerossa 3/2012 kerrotaan, kuinka irtoripsien ja tekokynsien kiinnitykseen käytettävän liiman akrylaatit aiheuttavat käyttäjille oireita.
"Yhteydenottoja tulee joka viikko", kertoo Päivi Kousa Allergia- ja astmayhdistyksestä.

Kuluttaja -lehden jutussa haastatellulle Sari Forsbergille ripsienpidennykset olivat aiheuttaneet atooppisen ihottuman, josta tuskin koskaan pääsee lopullisesti eroon. Forsberg on rasvannut kasvoaan lääkärin määräämällä voiteella läpi talven.
"Tämän kanssa on nyt elettävä", Forsbeg toteaa.

Sairastumisriskin lisäksi lisukkeista on muutakin haittaa. Ne vaurioittavat omia, luonnollisia hiuksia, ripsiä ja kynsiä. Hiustenpidennykset voivat ohentaa oman hiuksen huonommaksi kuin ennen ja ripsienpidennykset saattavat aiheuttaa jopa omien ripsien tippumisen täysin pois. Jihaa, sepä vasta tavoiteltavaa!

jjv

Arschloch
No joo, mut ei kai ne ny kaikki noin överiksi vedettyjä ole?

Jos naisella on tiukka kroppa niin se nyt on sama vaikka roikkuis vuohen villaa ripsistä...ja nenästä ja korvasta ja huulesta...

Viimeksi muokattu:

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Jos naisella on tiukka kroppa niin se nyt on sama vaikka roikkuis vuohen villaa ripsistä...ja nenästä ja korvasta ja huulesta...
Jeps. Mäkin luulen että naiset itse arvostaa liikaa lärviä. Siis kuvittelevat, että kun on vähän kiiltoo ja punaa, niin kroppa voi olla sitten huolimatta. Itsekin katson kyllä noita muita 'avuja' aiemmin kuin kuin kallon päälle vedettyä ihokerrosta.

Taitaa Jakkeuskin kahtoo tota hanuriosastoa ensin.:eek:

jjv

Arschloch
Mäkin luulen että naiset itse arvostaa liikaa lärviä.
Ja hiuksia ja kynsiä. Hoikkakroppainen nainen voi vaikka jättää kokonaan meikkaamatta, leikata hiuksensa lyhyeksi ja laittaa suomi-verkkarit päälle, silti näyttää paremmalta kuin iltapukuasuiset "ylpeästi kilonsa kantavat".

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Ja hiuksia ja kynsiä. Hoikkakroppainen nainen voi vaikka jättää kokonaan meikkaamatta, leikata hiuksensa lyhyeksi ja laittaa suomi-verkkarit päälle, silti näyttää paremmalta kuin iltapukuasuiset "ylpeästi kilonsa kantavat".
Aika vitun vahva konppi tuohon!

tmoi

No niin
Sijainti
turkus
Rohkeasti erimieltä. Kuikeloja kukaan kattele.

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Heh. Hoikka ja kuiva nainen. Ryppynen ja elämää nähnyt. Yöks.

Mutta tuota, mites tuollaisen tekopinpikarvat? Kunnon tuhero (TM).

jjv

Arschloch
Löyhästi aiheeseen liittyen, sekin on mun mielestä älytöntä, että lyhyet naiset kadehtivat huippumallin pituisia kanssasisaria. Väitän että enemmistölle miehistä naisen pituudella ei ole juuri merkitystä ja jos hiukan onkin niin moni valitsisi mieluummin sen 160 senttisen kuin 180 senttisen. Itse oon aina tykänny lyhyistä ja sirorakenteisista.

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
Taitaa Jakkeuskin kahtoo tota hanuriosastoa ensin.:eek:
Eli siis kuten jo sanoinkin:

Lisäksi harvemmin katsekontaktini nousee ripsien tasolle.
:)

Mitä tulee allergia yms. terveysongelmiin, niin joo, niitä varmaan tulee, mutta tarkoitin toki pysyviä ja vakavampia terveydellisiä haittoja.
Siitä oon tosiaan siis samaa mieltä, että turhan paljon naiset tollaisiin asioihin panostaa. Siksikin kaipailin polliin vaihtoehtoa "sekä että" tai "ihan sama".

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Mitä tulee allergia yms. terveysongelmiin, niin joo, niitä varmaan tulee, mutta tarkoitin toki pysyviä ja vakavampia terveydellisiä haittoja.
Siitä oon tosiaan siis samaa mieltä, että turhan paljon naiset tollaisiin asioihin panostaa. Siksikin kaipailin polliin vaihtoehtoa "sekä että" tai "ihan sama".
Lisäksi "Syvää etukyykkyä suosittelen pepulle" että "Peck Deckiä tisuille" vaihtarit myös mukaan!:ahem:

Superheikki

Banned
Aamulypsyssä heräteltiin keskustelua naisten tekoripsistä perjantaina.
Lauantaina Citymarkeketissa yhdellä kassatyöntekijällä oli huomiota herättävät tekoripset. Naisten tekoripset lauantaina eivät tehneet minuun myönteistä vaikutusta, tuskinpa tekisivät perjantainakaan.

Melinda

Sponsored by Sam
Sijainti
Melko kaukana
Jeps. Mäkin luulen että naiset itse arvostaa liikaa lärviä. Siis kuvittelevat, että kun on vähän kiiltoo ja punaa, niin kroppa voi olla sitten huolimatta. Itsekin katson kyllä noita muita 'avuja' aiemmin kuin kuin kallon päälle vedettyä ihokerrosta.
Aika vitun vahva konppi tuohon!
Pitääkö tästä nyt vetää se johtopäätös että ruma saa olla muttei lihava?

Lunssila

Well-known member
"Tärkeintä ei ole ulkokuori, vaan mitä on vaatteiden alla."