Rakel
Banned
NivelrikkoääliöJos sinun tulisi ottaa pakosta joku teksti tatulointia iholle, niin mikä se teksti olisi?
NivelrikkoääliöJos sinun tulisi ottaa pakosta joku teksti tatulointia iholle, niin mikä se teksti olisi?
Paskaako tuota jännittämään. Jos heppu käy hankalaksi niin noista kettingeistähän se on helppo taluttaa pihalle jäähtymään -ei takuulla laita hanttiinPakko tunnustaa, että pikkaisen jännitti, tyypin maineen tietäen, pimiässä rappukäytävässä hissiä odotellessa, kun kuuli ko. tyypin korukettinkien kilinän. Sillä oli niitä ketjuja nenästä korvaan ja takaisin.
Eipä tuo asuinyhteisössään käynyt hankalaksi. Ja jos olisi käynyt, niin ainakin mulla olisi ollut kuitennii jonkinlainen itsesuojeluvaistokin?Paskaako tuota jännittämään. Jos heppu käy hankalaksi niin noista kettingeistähän se on helppo taluttaa pihalle jäähtymään -ei takuulla laita hanttiin
Kaveri joutuu hiilivaunuksi?
Paskaako tuota jännittämään. Jos heppu käy hankalaksi niin noista kettingeistähän se on helppo taluttaa pihalle jäähtymään -ei takuulla laita hanttiin
Ei olis ollu turhaan lööppejä, että taas on etälamautinta paukuteltu useita kertoja.Eipä tuo asuinyhteisössään käynyt hankalaksi. Ja jos olisi käynyt, niin ainakin mulla olisi ollut kuitennii jonkinlainen itsesuojeluvaistokin?
Uskon, että sinä talutat tyypin, kun tyypin pihalle jäähtymään, jos se käy hankalaksi.
Albert Oil oli miehen nimi?Tulipa tuossa mieleen tekstitatuoinnista, että nuorna miesnä asuessani samassa kerrostalossa asui valtakunnallisestikin "mainetta" niittänyt henkilö, jonka otsaan oli tatuoitu teksti: Helvetin Portti tai Helvetin Portit. Ei sitä silloin arvannut kovin pitkäksi alkaa tuijottamaan ja tavaamaan. Jompikumpi kuitennii.
Pakko tunnustaa, että pikkaisen jännitti, tyypin maineen tietäen, pimiässä rappukäytävässä hissiä odotellessa, kun kuuli ko. tyypin korukettinkien kilinän. Sillä oli niitä ketjuja nenästä korvaan ja takaisin.
Vaan eipä tuo juurikaan naapureita ahdistellut? Yhden kerran vissiin pisti kämppänsä irtaimiston pihalle parvekkeen kautta kutoskerroksesta.
Muistan, kun mun poika joskus kaatuili lumihangessa talon pihassa, niin tämä tyyppi sattui paikalle ja loihe lausumaan: "Äläpäs poika kompuroi, tai poliisi tulee vie". Vissiin kokemuksesta puhui?
Ja nyt sitten naisen?Albert Oil oli miehen nimi?
Shit häppendssssMiten tämäkin nyt saadaan sysättyä minun niskoille häh?
Ehkäpä sinusta on tehty tämän foorumin virallinen syntipukki vastoin tahtoasi.Miten tämäkin nyt saadaan sysättyä minun niskoille häh?
Johtuisko siitä, että se on sun syytä? Ehkä.Miten tämäkin nyt saadaan sysättyä minun niskoille häh?
Kävi hyvä säkä?Miten tämäkin nyt saadaan sysättyä minun niskoille häh?
Oooooooohhhhhhhh...Nivelrikkoääliö