Teksti-tv

• Viestiketjun aloittaja Makkonen
  • Aloituspäivämäärä

Kuinka usein käytät teksti-tv:tä?

• Päivittäin

Äänet: 33 47,8%
  • Viikottain

Äänet: 12 17,4%
  • Muutaman kerran kuukaudessa

Äänet: 6 8,7%
  • Sillointällöin

Äänet: 10 14,5%
  • En koskaan.

Äänet: 8 11,6%

• Äänestäjiä yhteensä
    69

Makkonen

Guest
Äsken kaukosäädintä pidellessäni sormi osui vahingossa teksti-tv-nappulaan.
En edes muistanut että tuollainen ominaisuus on olemassa televisiossa.
Joten pollataanpa tämäkin asia..

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Nyt en käytä lain, koska osaan tuota neuvostoliittoa melko rajoittuneesti, mutta kotona ollessa tulee kyllä satunnaisesti (ehkä kerran viikossa) tsekattua maikkarin sivu 270.

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
Nykyään silloin tällöin, muutama vuosi takaperin tuli katsottua päivittäin.

kurski

Oisko minkä tyyppistä ?
Viimeisen kuuden vuoden aikana ehkä kerran tai kahdesti, sitä ennen useamminkin.

PeePee

Team 107
Sijainti
Kiertoradalla
Yllättäen silti jopa viikoittain tulee jotain ottelutuloksia seurattua tekstillisestä teeveestä.

WebSlave

Trackman
Televisiosta harvoin, vähemmän kuin kerran kuussa. Topfield käyttää television omaa teksti-tv-sovellusta, joka meikäläisen vanhassa televisiossa on hidas ja kömpelö. Humaxissa olisi oma sisäänrakennettu teksti-tv, joka on parempi, mutten yleensä viitsi avata sitä vain teksti-tv:tä selaillakseni (eikä siinäkään alasivumuistia ole).

YLE:n teksti-tv:n webbiversiota (sen tekstiversiota) sen sijaan käytän päivittäin.

Koskeeko polli vain televisiokäyttöä?

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Juur soittelin isälle ja se kirosi kun aika-ajojen tuloksia ei ole vieläkään tullut teksti-teeveeseen. Autoin miestä mäessä ja lukasin ne netistä.

tmoi

No niin
Sijainti
turkus
Päivittäin tulee käytettyä. Jopa useasti päivässä.

Viimeksi muokattu:

SamiJ

Well-known member
Päivittäin tulee uutisotsakkeita tsekkailtua.

jjv

Arschloch
Mulla on suorastaan pakkomielle tuohon Ylen teksti-tv:n etusivuun. Useita kertoja päivässä vilkuilen sitä ja töissäkin käyn välillä netistä kattomassa teksti-tv:tä. Ei netistä saa mun mielestä mistään niin kätevästi uutisia kuin teksti-tv:stä.

Kun aiemmin jossain toikissa kysyttiin missä olit silloin, kun sait tiedon jostain merkittävästä tapahtumasta niin mä olen useimmiten ollut kotona teksti-tv:n äärellä. Mä en kuule uutisia kavereilta vaan olen se, joka niitä kavereille tekstiviestittelee. Teksti-tv:n uutisten perusteella aika lailla päätän katsonko tv-uutisia.

Siggeboi

Banned
Sijainti
Puskassa
Sillointällöin. Joskus on kiva selata uutisia ja tulevia ohjelmia sieltä. Vaikka nuo ohjelmatiedot löytyy kylläkin epg:stä, mutta kuitenkin.:ahem:

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Katselen Ylen teksti-tv:n juttuja usein netin kautta, kun haluan nopeasti, lyhyesti ja luotettavasti nähdä uusimmat uutiset.

Asko S.

Tonttu
Sijainti
Tampere
YLE:n teksti-tv:n webbiversiota (sen tekstiversiota) sen sijaan käytän päivittäin.
Itsekin käytän teksti-tv:tä lähinnä nettiselaimella. Yllättävän usein YLE:n teksti-tv:stä saa reaaliaikaisempaa tietoa eri urheilutapahtumista kuin muista palveluista.

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Hittolainen. Heti kun näin Askon kirjoittaneen tähän toikkiin, päätin käyttää parahimman "Tieteinkin, koska Hervannassa ei ole nettiä" -vitsini tähän, mutta ei tuo viesti nyt tarjonnut mitään optiota siiten. Vituttaa, taidan mennä nukkumaan.