sammyosammy
Senior Citizen
Sehän on hyvä, että tämä testi on voitu täällä todeta paikkaansapitämättömäksi. Eipähän tarvitse suositella muualla! :thumbup:
Ei, ei. Kyllä testi on ihan kelpo sinun maailmaasi :thumbup:
Sehän on hyvä, että tämä testi on voitu täällä todeta paikkaansapitämättömäksi. Eipähän tarvitse suositella muualla! :thumbup:
Paljonhan sinä tiedätkin omasta maailmastani.Ei, ei. Kyllä testi on ihan kelpo sinun maailmaasi :thumbup:
niinPaljonhan sinä tiedätkin omasta maailmastani.
Onneksi tämä oli vitsi. Olihan?Minä olen Piraattipuolueen jäsen ja sellaisena pysyn.
Se vastaa huomenna.Onneksi tämä oli vitsi. Olihan?
Ei tarvitse kuin mennä USA:han (tai Lähi-itään) ja kysyä tuo kysymys rivikansalaiselta.Mitä muuta tohon voi perustellusti vastata kuin että erittäin vahvasti voi olla.
Aikalailla siksi, että eiväthän nämä vasemalle tai oikealle, tai demokraatti tai konservatiivi, omatutkimukset ole mistään kotoisin edes ylimaailmallisesti katsottuna.Aika keskelle vihreetä ruutua meni mulla. Eli aika vasuriliberaali oon sit vissiin.
Pisti silmään kysymys, että voiko ihmisellä olla moraalia vaikkei tämä uskoisikaan jumalaan. Tai jotain tommosta. Mitä muuta tohon voi perustellusti vastata kuin että erittäin vahvasti voi olla. Moraalittomuutta ja moraalia löytyy kaikista mahdollisista "leireistä".
Huomasitko kysyä Päivi Räsäseltä?Pisti silmään kysymys, että voiko ihmisellä olla moraalia vaikkei tämä uskoisikaan jumalaan.Mitä muuta tohon voi perustellusti vastata kuin että erittäin vahvasti voi olla.
Länsimainen oikeustaju ei päde yleismaailmallisesti.Mut joo, ihan sama pisti silmään. Kyselyssä oli monta kohtaa, joihin oli kysymysasettelun vuoksi ihan lähtökohtaisesti "pakotettu" vastaamaan tietyllä tapaa.
Tällainen räikeän epätasapuolinen kysymyksenasettelu ei ole omiaan tekemään testin lopputuloksistakaan kovin oikeaa/realisitista vaikutelmaa.
Noinhan se on.Ei tarvitse kuin mennä USA:han (tai Lähi-itään) ja kysyä tuo kysymys rivikansalaiselta.
Kyllä niitä kansalaisia Suomestakin löytyy, valitettavasti. Haluatko tulla esitellyksi potentiaaliselle anopilleni?Ei tarvitse kuin mennä USA:han (tai Lähi-itään) ja kysyä tuo kysymys rivikansalaiselta.
http://www.kokoomus.fi/jyrkin-paivakirja/jyrki-katainen-perisuomalainen-edistysusko-ja-ahkeruuden-arvotus-kunniaan/ ? :doubtful:JK sanoi:Perisuomalainen edistysusko ja ahkeruuden arvotus kunniaan!
Varmasti, kun lisäksi Katainen menee esimerkiksi Mikkeliin käymään ja antaa kaverilleen ajo-ohjeet, jossa käännytään kirkon kohdalta vasemmalle kaupungin keskustaan päästäkseen ja odottelee ruotsinkielistä vierasta vihreän puun alla ja puheessa käsitellään demokratiaa ja sosiaalisuutta, niin koko puoluekartta on kosiskeltu sanavalinnoilla.Yrittääkö Katainen kalastella Soini kannattajien ääniä sanavalinnoillaan:
http://www.kokoomus.fi/jyrkin-paivakirja/jyrki-katainen-perisuomalainen-edistysusko-ja-ahkeruuden-arvotus-kunniaan/ ? :doubtful:
Ei perus kunta ja perikunta ole sama asia.Yrittääkö Katainen kalastella Soini kannattajien ääniä sanavalinnoillaan:
http://www.kokoomus.fi/jyrkin-paivakirja/jyrki-katainen-perisuomalainen-edistysusko-ja-ahkeruuden-arvotus-kunniaan/ ? :doubtful: