- Liittynyt
- 15.1.2008
- Viestit
- 1480
Eiköhän se ole just niin, että mitä kovempaa Alonso pääsee, sitä parempi. Eihän se Kimi tai kukaan muukaan vielä ole täysillä ajanut muutenkaan...
Ranskalainen ja sähkövika, kuullostaa jotenkin niin tutulta.Siellä on kaikissa Rellu autoissa ERS vika, niin ei hirveästi varmaan tällä viikolla nähdä rellu autoja radalla.
Yllättäen näyttääkin siltä, ettei Lotus just mitään häviä ensimmäisten testien jäädessä väliin.Siellä on kaikissa Rellu autoissa ERS vika, niin ei hirveästi varmaan tällä viikolla nähdä rellu autoja radalla.
Todennäköisesti edes isoilla talleilla ei ole vielä paljoa varaosia uusiin autoihin, joten auton hajoaminen tekniseen vian tai kuljettajan virheen seuraksena testiviikon alussa voisi viedä ikävän paljon testiaikaa. Varsinkin kun esim. Ferrarilla paketti on sen verran kasassa että auto saadaan radalle kiertämään. Perjantaina iltapäivällä voisi ehkä moottoristakin ottaa jo enemmän kierroksia ja katsoa miten homma alkaa menemään. Mitä Ferrariltakin on tietoja herunut, niin perus palikoitahan nyt vasta on laitettu paikalleen ja ilmeisesti hommia on oikeasti paljon elektroniikan puolella. Eli homma on pahasti pielessä jos ei Alonso perjantaina mene kovempaa kuin Kimi alkuviikosta (tietenkin kelin salliessa) ja ellei suomen iltapäivä lehdet hehkuta kuinka paljon kovempaa Alonso ajoi :thumbup:Eiköhän se ole just niin, että mitä kovempaa Alonso pääsee, sitä parempi. Eihän se Kimi tai kukaan muukaan vielä ole täysillä ajanut muutenkaan...
Siltä se enemmän ja enemmän näyttää. Ennustin puolileikillä että red bull pakkaa ja lähtee, mutta ovat nähtävästi jääneet nauttimaan testien tunnelmasta. Voisi kuvitella että Jerezin 9 astetta ei tunnu niin lämpöisen mukavalta kun toiset kiertää ja oma auto on syvällä tallissa.Yllättäen näyttääkin siltä, ettei Lotus just mitään häviä ensimmäisten testien jäädessä väliin.
Selittänjee hitaita aikoja tämäkin osaltaan. Alonso paukuttanut tähän asti päivän nopeimman ajan: 1:26.321....gpupdate.net sanoi:11:30 The track temperature is now at 10°C
Muihin Rellu-talleihin nähden.Yllättäen näyttääkin siltä, ettei Lotus just mitään häviä ensimmäisten testien jäädessä väliin.
Muihinkaan talleihin, jos auto ei liiku testipaikalla tai Enklannissa, niin eipä siinä eroa tule enempää.Muihin Rellu-talleihin nähden.
11:01 A smoking RB10 is parked out on track. Ricciardo makes a quick exit, and then inspects the rear of his car.
No niinpä. Älytöntä valittaa testipäivien vähyydestä kun tehtaalla saa tehokkaammin hommat tehtyä.Positiivisella ajattelumallilla Lotus saattoi jopa olla voittaja kun ei lähtenyt seisottamaan autoaan ja henkilöstöään radalle varikkopilttuuseen vaan koko henkilöstö on kehittämässä pakettia tehtaalla.
Kimi Raikkonen (Ferrari) 1m24.812s, 47 lapsSelittänjee hitaita aikoja tämäkin osaltaan. Alonso paukuttanut tähän asti päivän nopeimman ajan: 1:26.321....
Kiteytit juuri kolmen päivän testit.:thumbup:Tässä hauska video joka kertoo Mersun ja Rellun tämänhetkisen eron aika olleellisesti
http://www.youtube.com/watch?v=_asRFPPvM-4
Toi olikin oikeasti hauska :ahem:Tässä hauska video joka kertoo Mersun ja Rellun tämänhetkisen eron aika olleellisesti
http://www.youtube.com/watch?v=_asRFPPvM-4
Vinkuna tulee ahtimesta, kun HERS-sähkömoottori pitää sen kierroksia ylhäällä silloin kun polttoainetta ei syötetä moottoriin.Ääninäytteiden perusteella nää nykymoottorit kuulostaa matalampine saundeineen paljon paremmalta kuin entiset.
Tai no, kuuluu sieltä jostain semmonen vinkuminen (sähkömoottoreista?), mutta moottorin äänet tuntuis peittävän sitä ihan tarpeeksi.