Kaikilla muilla oli säädetty rajoitinta varmuuden vuoksi turhan alhaalle... nyt ensimmäisen vklopun nähneenä säätävät koneitaan tiukemmaksi ja jo alkaa poksua...Karpow sanoi:McLaren oli ainoa talli Australiassa, jonka auto keskeytti moottorivikaan! Hienoa Mercedes. Malesian helteessä molempien Mäkkien myllyt posahtavat varmasti viimeistään jo itse kisan lämmittelykierroksella. :yuck:
Joo noi eiliset ajat olivat jo tässä ketjussa...muutamaa viestiä ylempänä:thumbup:Finn75 sanoi:F1-testit keskiviikkona, Valencia:
1. Davidson BAR 1.11,940 73
2. Barrichello Ferrari 1.12,057 18
3. Gene Williams 1.12,099 91
4. Zonta Toyota 1.12,142 57
5. Montagny Renault 1.12,660 55
6. Briscoe Toyota 1.12,922 51
7. Badoer Ferrari 1.22,853 30
8. De la Rosa McLaren 1.22,919 39
Ajat tuskin on vertailukelpoisia. Rata on lainehtinut ja olosuhteet vaihdelleet.
Nettipoliisi iski.Finn75 sanoi:onko jotain pointtia kun kopsit ajat uutisista tänne foorumille?
Mun pointti on että eipä ole juuri merkitystä noilla valencian testeillä.
Ainoa syy miksi McLaren lähti kisaan Australiassa muista poikkeavalla taktiikalla oli se että talli toivoi turva-auton vierailevan radalla kilpailun aikana. Toivottiin samanlaista sekasorto kisaa kuin vuosi sitten. He tiesivät että MP19 ei keretä vastustajien vauhtiin ja näin olivat pakotettuja valitsemaan ns. "luuseritaktiikan". Talli on tiennyt vauhdin olevan kateissa jo aikapäiviä sitten kun ovat alkaneet puhua uudesta B mallista jo ennenkuin tämä nykyinen kohuauto ehti ajaa kisaa metriäkään.Finn75 sanoi:Oon jo jossain toisessa thredissä tämän sanonut, mutta minun mielestä nyt ois mc:llä tärkeintä minimoida vahingot, eli aloitetaan siitä että päästään williamsien edelle. Tässä pari pointtia miten se on mahdollista:
1. Ajetaan kevyellä kuormalla. Mc:n testi ajat ovat olleet hyviä auton ollessa kevyt ja ajat romahtaneet auton lastin lisääntyessä. Eli miksi hemmetissä valitaan 2 pysähdyksen taktiikka varsinkin kun varikkojen nopeus rajoitusta on nostettu.
Näinkö luuletKarpow sanoi:McLaren oli ainoa talli Australiassa, jonka auto keskeytti moottorivikaan! Hienoa Mercedes. Malesian helteessä molempien Mäkkien myllyt posahtavat varmasti viimeistään jo itse kisan lämmittelykierroksella. :yuck:
Kyl mie hei sanoisin notta se suurin munaus löytyy 1995 vuodelta. McLarenin leiristä toki sekin :thumbup:MaranelloRed sanoi:
Hyvät ystävät : Delfiini nokkainen 18-19 sarja on kaikkien aikojen suurin munaus mitä F1 historia pitää sisällään. Se on jo päivänselvä juttu.
Häkkinen ajoi sillä kuitenkin palkintopallille monta kertaa. Tällä nykyisellä hopeaflopilla ei ole palkintopallille mitään asiaa ilman mieletöntä onnenpotkua... :yuck:Ambomaan Mambo sanoi:Kyl mie hei sanoisin notta se suurin munaus löytyy 1995 vuodelta. McLarenin leiristä toki sekin :thumbup:
Aikamoinen saippualaatikko kauden 96 Mäkkikin oli... Häkä ajeli kyllä silläkin mallikkaasti muutamissa kisoissa. Toki auto oli PALJON parempi kuin kauden 1995 kammotus.MaranelloRed sanoi:Mutta ei se roikkunnut kuvissa mukana kuin sen yhden vuoden ja taisi suurin syyllinen silloin(kin) olla mesen kone. Seuraava McLaren olikin sitten jo ihan kelvollisen näköinen auto mutta menestys taisi olla aika vaisu.
Se kertoo jotain Häkkisestä.. Toivottavasti kimi kertoo meille samoja asioita tällä kaudelle...Karpow sanoi:Häkkinen ajoi sillä kuitenkin palkintopallille monta kertaa. Tällä nykyisellä hopeaflopilla ei ole palkintopallille mitään asiaa ilman mieletöntä onnenpotkua... :yuck:
No toi ois ainoa asia mikä moisen munauksen selittäs. Kiitos tajuntani laajentamisesta.MaranelloRed sanoi:Ainoa syy miksi McLaren lähti kisaan Australiassa muista poikkeavalla taktiikalla oli se että talli toivoi turva-auton vierailevan radalla kilpailun aikana. Toivottiin samanlaista sekasorto kisaa kuin vuosi sitten. He tiesivät että MP19 ei keretä vastustajien vauhtiin ja näin olivat pakotettuja valitsemaan ns. "luuseritaktiikan". Talli on tiennyt vauhdin olevan kateissa jo aikapäiviä sitten kun ovat alkaneet puhua uudesta B mallista jo ennenkuin tämä nykyinen kohuauto ehti ajaa kisaa metriäkään.
Hyvät ystävät : Delfiini nokkainen 18-19 sarja on kaikkien aikojen suurin munaus mitä F1 historia pitää sisällään. Se on jo päivänselvä juttu.
Yksi suurimpia munauksia kyllä! Mutta toisaalta Ferrarin 21 vuotta kestänyt kuiva kausi on myös munaus. Sen tasoiselle tallille suuri häpeä. Ja onhan Ferrarilla näitä floppeja ollut 90-luvullakin. Kuten vuoden 92 auto. Mutta sitä ei sovi kieltää, että McLaren on kyllä nyt epäonnistunut karmaisevalla tavalla!MaranelloRed sanoi:Hyvät ystävät : Delfiini nokkainen 18-19 sarja on kaikkien aikojen suurin munaus mitä F1 historia pitää sisällään. Se on jo päivänselvä juttu.
Kuten on tullut aiemminkin ihmeteltyä ... miksi Mäkkäri testaa niin vähän? Käsittämätöntä. Ei tuota voi ymmärtää, ainakaan maallikon näkökulmasta.AMS82 sanoi:McLaren näyttää juuri ja juuri saavan 4 päiväisen testijakson aikana kokoon yhtä paljon kierroksia kuin mitä Montagny ajaa yhdessä päivässä.