Sinäputki
Troll
No sä.. sä oot FW08:asi!Entäs minä sitten, kun vittuilujani harvemmin hymiöillä huumoriksi erikseen merkitsen?
No sä.. sä oot FW08:asi!Entäs minä sitten, kun vittuilujani harvemmin hymiöillä huumoriksi erikseen merkitsen?
Taas sitä aasitellaan! :mad_old:No sä.. sä oot FW08:asi!
Ketä sitä?Taas sitä aasitellaan! :mad_old:
Minua. Hampaattoman moderaattori Pyrysin julma juoni vääntää nimimerkkini taivutusmuotoon FW08:asin. Ihan niinkuin en huomaisi, vaikka toinen aa puuttuukin.Ketä sitä?
Luikahdan pois vastuusta sanomalla, että minut painostettiin virheeseen.Minua. Hampaattoman moderaattori Pyrysin julma juoni vääntää nimimerkkini taivutusmuotoon FW08:asin. Ihan niinkuin en huomaisi, vaikka toinen aa puuttuukin.
Lainasin tätä allekirjoitukseeni, ilmoita jos se ei sovi.Tässä tullee esiin se Satakuntalaisen mentaliteetin sivuvaikutus: ei-pahantahtoisen vittuilun lopettaminen tarkoittaa keskustelun päättymistä.
Turussahan on ilmaisuja, jotka ovat ihan kuin kysymyksiä, mutteivat sitten kuitenkaan ole.Olihan mullakin ensimmäisillä sukulointivisiiteillä Lahden suunnalla pallo välillä aika hukassa, kun sieltä tuli ajoittain ihan suoria ja selvästi artikuloituja kysymyksiä. Turkulaiset tosin vastaavat esitettyihin kysymyksiin, Satakuntalaiset eivät.
"Onk knakei?" = "Minulla on nälkä."
"Viäläk sääki elät?" = "Hauska nähdä pitkästä aikaa!"