T.K
Sähkö-ukkeli
*rupeaa miettimään niitä sanoja*
Noin siinä varmaan kävis.*rupeaa miettimään niitä sanoja*
No sentakia mä täs just mietin niitä sanoja, ettei kävis sillälailla että rupeaa mietimään sillähetkellä kun on aika lausua ne sanat!Noin siinä varmaan kävis.
Niin. Normaali nainen ei kai ihan kymmentä tuntia kestä...Oma apu paras apu.
Parantaa omia mahdollisuuksiasi?Ei taida tulla näiden heppujen vonkauksesta mitään. Voi olla hyväkin juttu...
Heh. Tuskinpa. Jätän suosiolla nuoremmille kolleille vonkaamiset.Parantaa omia mahdollisuuksiasi?
Aikamoista itsekritiikkiä.Heh. Tuskinpa. J
Ajattelin lähinnä Thyellan omaa etua ja hyvien geenien jatkuvuutta.
Aikamoista itsekritiikkiä.
Eikös siellä ole se Moilanen? Kyllä se aina Jonin hakkaa. Eikös se ole saanut ainakin kerran?Turussa meillä ei ole ketään, eikä sinne saada ketään. Ihmeitä ei toimiteta.
Kannattaa teksitiesti pohjaksi kirjoitella jotain ja jos ei sanoja tule suusta niin sitten laittaa ne tekstiviestinä perille.*rupeaa miettimään niitä sanoja*
Kovalaisen Heikki vois tietää.Tästä päästään sitten siihen mistä se puhelin nro saadaan, mutta se onkin toinen juttu se.
Sopii yrittää!Mie Thyllis muutan sinun luo.
Sopii yrittää kaatua rappusissa. Nih.Sopii yrittää!
:ahem:Mie Thyllis muutan sinun luo.
Laitas kuule privalla sun osote mulle, voin tarpeen tullen paeta sinne. Sikali mikali sun luona ei olla jarjestetty jotain yleista moottea ja kaikki tietaa sun olinpaikan.Minun luokseni voi muuttaa, tuolla olis tyhjä huone, itse nukun tossa sohvalla.
Nolla :frown:Montako osoitetta oot jo saanut?