Voi hyvä luoja.Väitteet siitä että homma kustiin 90-luvulla tahallaan jotta Suomi saatiin Euro-kuntoon eivät liene välttämättä ihan tuulesta temmattuja. Hyvä Paavo, hyvä Sauli!
Voi hyvä luoja.Väitteet siitä että homma kustiin 90-luvulla tahallaan jotta Suomi saatiin Euro-kuntoon eivät liene välttämättä ihan tuulesta temmattuja. Hyvä Paavo, hyvä Sauli!
Jaa-a. Missäköhän piireissä väitetään, että "homma kustiin 90-luvulla tahallaan"? Melkein arvaan, mutta kerro silti. Ja on ne tuulesta temmattuja. "Kutka" ovat Paavo ja Sauli, ja miksi olet maininut heidät tässä yhteydessä?Onneksi näin euro-aikana ei ole ollut lamaa lain, vain ikuista autuutta ja nousukautta.
Väitteet siitä että homma kustiin 90-luvulla tahallaan jotta Suomi saatiin Euro-kuntoon eivät liene välttämättä ihan tuulesta temmattuja. Hyvä Paavo, hyvä Sauli!
Näin on tapahtuva.Tänään pääsee sitten iskemään ensimmäistä kiilaa rahanvaltaa vastaan.
Tuskin tämä minulle oli suora kuitti, mutta sopii hyvin kuitenkin ja vastaan: pitäisikö puolue ja ehdokas siis valita sen mukaan mikä on massitilanne?Terveenä ja rikkaana on hyvä pullistella, mutta vanhana, sairaana ja työttömänä luulisi tajuavan että puolue ei tarvitse enää heitä. Jotenkin tulee Neuvostoliitto mieleen, totuutta ei uskota.
Aika monilla on vilpitön halu toimia oman itsensä parhaaksi jotta pääsee ylenemään Euvostoliiton palkkiovirkaan. Tuo vaatii monesti niitä kipeitä päätöksiä, mutta eipä se haittaa kun oma tulevaisuus ja ura on turvattu, eikä tarvitse jäädä tänne vastaamaan omista teoistaan. Olisihan se harmillista jos maamme poliittinen kenttä olisi suljettu systeemi jossa joutuisi vastaamaan teoistaan eikä olisi mahdollisuutta paeta.Näin on. Mä uskon kaikilla puolueilla ja ehdokkailla olevan vilpitön halu toimia Suomen ja sen kansalaisten parhaaksi. Näkemykset siitä mikä se on ja miten se saavutetaan poikkeavat.
Vappupäivänä marssitaan Pirkkalan tori ympäri klo 12? Mut tunnistaa tulenpunaisista kalsareista.Eli esim. mun olis pakko äänestää nyt vassareita vaikka en ole kuunaan moisia äänestänyt tai tuntenut muutenkaan punalippuja ja työväenlauluja kohtaan mitään vetoa?
Siinä on se vika, että meillä ei riitä katsos omaa fyrkkaa tarpeeksi. Meidän yritykset ottavat lainaa ulkomailta. Tai sitten ne yritykset eivät kasva ja työllistä. Kun ei ole sitä fyrkkaa.Mikä vika siinä omassa valuutassa jonka arvo määräytyy luonnostaan taloustilanteen mukaan oikein on??
Sulla on ihan selvästi Persu -asennetta. Niiden poliittinen asenne on myös sekasikiö eli mössö. Tavallaan pakostikin, kun yrittävät miellyttää kaikkia.Helvetin helvetti.
Keksisin liioittelematta tuhat miljardia syytä joka puolueen kohdalla miksi juuri sitä puoluetta ei kannata äänestää. Harvassa on kunkin kohdalla syyt äänestämiseen.
Vaalikoneita vekslaamalla olen tullut tulokseen että oma poliittinen asenteeni on sekasikiö ja jonkinlainen mössö; yritän napata näkemyksiä sieltä täältä, osumatta kuitenkaan yhdenkään puolueen kanssa samoille linjoille. Voisin kuvitella ettei vaalikonevastausteni perusteella muodostettaisi kovinkaan loogista ja toteuttamiskelpoista poliittista ohjelmaa. Yritä nyt tässä sitten keksiä itselle sopivaa edustajaa/puoluetta.
Ei tee mieli jäädä nukkuvaksikaan.
-> sikiöasento + itku.
Ettei olis nenäkin aatteen värinen?Vappupäivänä marssitaan Pirkkalan tori ympäri klo 12? Mut tunnistaa tulenpunaisista kalsareista.
Jos et osaa itse vastata tuohon kysymykseesi niin taitaa olla turha jatkaa.Tuskin tämä minulle oli suora kuitti, mutta sopii hyvin kuitenkin ja vastaan: pitäisikö puolue ja ehdokas siis valita sen mukaan mikä on massitilanne?
Eli esim. mun olis pakko äänestää nyt vassareita vaikka en ole kuunaan moisia äänestänyt tai tuntenut muutenkaan punalippuja ja työväenlauluja kohtaan mitään vetoa?
Perin kummallinen olettamus
Vaikea nähdä että voisin antaa ääneni puolueelle jonka pomo mm. vastustaa samaa sukupuolta olevien avioliittoja, aborttia ja naispappeutta. Eikä ole saanut putsattua puoluettaan rasismista.Sulla on ihan selvästi Persu -asennetta. Niiden poliittinen asenne on myös sekasikiö eli mössö. Tavallaan pakostikin, kun yrittävät miellyttää kaikkia.
Äänestä siis Persuja!
Ja huom! Ilman *koska rasismi*, *vastuunpakoilu edellisten vaalien jälkeen* sekä pöhköäkin pöhkömmät edustajat kuluneella kaudella jää taatusti äänestämättä, mutta ei noiden äänestäminen vallan mahdoton juttu olisi itsellekään. ("kakkossuosikki"?!) Vaikka en ole järin tyytyväinen kokoomuksen taktiikaan hallituksen muodostamisessa ja "saattohoidosta", ko. puolueen "yleiset" arvot ovat lähinnä.
Taidat olla homo.Vaikea nähdä että voisin antaa ääneni puolueelle jonka pomo mm. vastustaa samaa sukupuolta olevien avioliittoja, aborttia ja naispappeutta. Eikä ole saanut putsattua puoluettaan rasismista.
Tai joka ei edes halua hallitusvastuuta. Miksi sellaiselle pitäisi antaa ääni? Protestiksi?
Eiku jaa, piti ihan tarkistaa asia. Kyllä se on käytännössä koko puolue tasa-arvoista avioliittolakia vastaan, ei pelkkä pomo.
Vaikka minä homo olisinkin, ei sitä minulle itselleni tarvitse kertoa.Taidat olla homo.
Koska *mössö > *rasismi + x + y + zVaikea nähdä että voisin antaa ääneni puolueelle jonka pomo mm. vastustaa samaa sukupuolta olevien avioliittoja, aborttia ja naispappeutta. Eikä ole saanut putsattua puoluettaan rasismista.
Tai joka ei edes halua hallitusvastuuta. Miksi sellaiselle pitäisi antaa ääni? Protestiksi?
Eiku jaa, piti ihan tarkistaa asia. Kyllä se on käytännössä koko puolue tasa-arvoista avioliittolakia vastaan, ei pelkkä pomo.
On tietysti totta että jos ei yhdenkään puolueen kanssa mene ajatuksen yks yhteen, tai edes lähelle, niin joistakin tärkeäksi katsomistaan linjauksista pitää luopua ja yrittää edes joistakin pitää kiinni.Koska *mössö > *rasismi + x + y + z
Persut - tuo Suomipolitiikan Al-setä.Iso osa toki johtuu siitä etteivät ole edes halukkaita tekemään mitään, kunhan huutelevat one-linereita sivusta.