burb!!! :thumbup:
Missootollukuneioonäkyny?
Huomattavsti parempi ois, jos tällaista ei tarttis kysellä vaan purppi ois täällä höhläilemässä kokoajan.Veit jalat suustani. :thumbup:
burb!!! :thumbup:
Missootollukuneioonäkyny?
Huomattavsti parempi ois, jos tällaista ei tarttis kysellä vaan purppi ois täällä höhläilemässä kokoajan.Veit jalat suustani. :thumbup:
Mä luulen että se on löytänyt itsensä!Hyvempää joulua burbille! Ja Albertille kanssa.
On tässä herännyt epäilys, että liekö burbpi naisen löytänyt, kun ei mies forumille enää jouda :doubtful:
Burb oli siis ensin hukannut itsensä?Mä luulen että se on löytänyt itsensä!
Eipä ole sellaista onnea vielä purppi kohdannut. Muuten vaan olen pidellyt forumista taukoa, josko tässä vähän aktivoituis... no, katotaan ny.On tässä herännyt epäilys, että liekö burbpi naisen löytänyt, kun ei mies forumille enää jouda :doubtful:
...Hyvät uudet vuodet!Hyvät joulut ja sitten vielä ...hmm tota noin niinku
Eikä katota, vaan aktivoidutaan.Eipä ole sellaista onnea vielä purppi kohdannut. Muuten vaan olen pidellyt forumista taukoa, josko tässä vähän aktivoituis... no, katotaan ny.
Elämä on yksi elämän yliarvostetuimpia asioita...Hyvät uudet vuodet!
Burb on löytäny ilmeisesti elämän. Pidä se!
Asiat on elämän yliarvostetuimpia seikkoja!Elämä on yksi elämän yliarvostetuimpia asioita
Onko sulla vielä sama tilinumero?Tilanne on se, että minulle jätettiin hyvittämättä lähiKoossa tänään pullonpalautuksesta 1 € 35 s. Aionkin menetykseni kuittaamiseksi laittaa teidät yhteisvastuullisesti suorittamaan minulle ko. summan käteisellä. Olkaapa siis niin hyvät ja pulittakaa kukin Forumisti minulle välittömästi 0,01787 senttiä kuin olisi jo niin tässä ei tarvita sen kummempia jatkotoimenpiteitä.
Kiitos.
Helpointa olis kun joku joka lähimpänä on, veisi sille suoraan sen helevetin makkaranpätkän, mikä nyt tapahtuneen johdosta jäi sinne k-kaupan hyllylle.Eikös senttihinnat pyöristetä lähimpään 5:een tai 10:een senttiin, joten kaikkien tulisi pulittaa tuo 5cm?
Ton 35 sekuntia saat ottaa etumatkana.Tilanne on se, että minulle jätettiin hyvittämättä lähiKoossa tänään pullonpalautuksesta 1 € 35 s. Aionkin menetykseni kuittaamiseksi laittaa teidät yhteisvastuullisesti suorittamaan minulle ko. summan käteisellä. .