Tiedoksi

Juskanen

Naisilleninen
Sijainti
lähiö
Hyvempää joulua burbille! Ja Albertille kanssa.

On tässä herännyt epäilys, että liekö burbpi naisen löytänyt, kun ei mies forumille enää jouda :doubtful:

Knoukka

Well-known member
Hyvempää joulua burbille! Ja Albertille kanssa.

On tässä herännyt epäilys, että liekö burbpi naisen löytänyt, kun ei mies forumille enää jouda :doubtful:
Mä luulen että se on löytänyt itsensä!

burb

.
Eipä ole sellaista onnea vielä purppi kohdannut. Muuten vaan olen pidellyt forumista taukoa, josko tässä vähän aktivoituis... no, katotaan ny.

Albert Oil

Hippi ja juntti
Sijainti
Korviesi välissä
Tilanne on se, että minulle jätettiin hyvittämättä lähiKoossa tänään pullonpalautuksesta 1 € 35 s. Aionkin menetykseni kuittaamiseksi laittaa teidät yhteisvastuullisesti suorittamaan minulle ko. summan käteisellä. Olkaapa siis niin hyvät ja pulittakaa kukin Forumisti minulle välittömästi 0,01787 senttiä kuin olisi jo niin tässä ei tarvita sen kummempia jatkotoimenpiteitä.
Kiitos.

markoj

Custom User
Tilanne on se, että minulle jätettiin hyvittämättä lähiKoossa tänään pullonpalautuksesta 1 € 35 s. Aionkin menetykseni kuittaamiseksi laittaa teidät yhteisvastuullisesti suorittamaan minulle ko. summan käteisellä. Olkaapa siis niin hyvät ja pulittakaa kukin Forumisti minulle välittömästi 0,01787 senttiä kuin olisi jo niin tässä ei tarvita sen kummempia jatkotoimenpiteitä.
Kiitos.
Onko sulla vielä sama tilinumero?

Sue_me

Well-known member
Eikös senttihinnat pyöristetä lähimpään 5:een tai 10:een senttiin, joten kaikkien tulisi pulittaa tuo 5cm?

DW

2009-2016
Eikös senttihinnat pyöristetä lähimpään 5:een tai 10:een senttiin, joten kaikkien tulisi pulittaa tuo 5cm?
Helpointa olis kun joku joka lähimpänä on, veisi sille suoraan sen helevetin makkaranpätkän, mikä nyt tapahtuneen johdosta jäi sinne k-kaupan hyllylle.

Knoukka

Well-known member
Tilanne on se, että minulle jätettiin hyvittämättä lähiKoossa tänään pullonpalautuksesta 1 € 35 s. Aionkin menetykseni kuittaamiseksi laittaa teidät yhteisvastuullisesti suorittamaan minulle ko. summan käteisellä. .
Ton 35 sekuntia saat ottaa etumatkana.