Formulanomi
Seksikäs rumä kääpiö
No olepas nyt kiroilematta. Mitäs lakia olen väittänyt mainoksilla rikotun?Rauhotu nyt jo vittu saatana. Täällä kukaan mitää lakia ole mainoksillaan rikkonu.
No olepas nyt kiroilematta. Mitäs lakia olen väittänyt mainoksilla rikotun?Rauhotu nyt jo vittu saatana. Täällä kukaan mitää lakia ole mainoksillaan rikkonu.
Se "skeida" jäi kyllä aika tavalla epäselväksi. Ekatuntumalta sanon, että olet vaan kateellinen, kun et osaa tuoda ajatuksiasi yhtä pätevästi julki. :tongue:
On siellä pari vastaukseksi tulkittavaa viestiä copterilta jo ennen totakin :doubtful:.
Yrität vöittää, että jos täällä mainostetaan, niin oltaisiin valmiita myös rikkomaan lakia.No olepas nyt kiroilematta. Mitäs lakia olen väittänyt mainoksilla rikotun?
Siis viittu niin uskomatonta paskaa sulta, etten olis uskonu sun tollaseen sortuvan. Huomaa että aika on tehnyt nyt tepposet ihan oikeesti. Vittu varo nyt vähän, joku tulee ja seuraa sun postaus bittikarttaa sinne kotio ja vie sun nurkkahousut.Originally Posted by Formulanomi View Post
Järkevää oli myös varmistaa, ettei F1-Forumille rekisteröityneiden tietoja käytetä mihinkään sellaiseen mitä kaikki rekisteröityneet eivät halua
Ei kyllä tämä oli suora vastaus kysymykseeni. Jälkeen päin tuli sitten vielä lisää.No oli miten oli, niin Copterilta toivoisin saavan vahvistuksen sille ettei käyttäjäkohtaisia tietoja siirretä (vaikka sulla niihin onkin ollut pääsy ml. nimet + email -osoitteet) uudelle sivustolle tai mihinkään muuhun käyttöön. Se lienee tietosuojalain vastaista. Tämä epäilys senkin takia, kun olette ilmeisen omavaltaisesti ryhtyneet täällä mainostamaan.
Itse meinaan upota tämän laivan mukana.:thumbup:
Onnea vaan yrityksillenne.
Boldattu lause on se mikä kiinnitti huomiota.Siis F1-Forum ja F1-Areena on kaksi ihan erillistä asiaa nyt kun mietitään käyttäjiä ja muita vastaavia tekijöitä. F1-Areena rakennetaan nollista ja jos nyt joku sitten haluaa jotain omaa tietoaan sinne täältä tuoda, niin en sille näe ongelmaa. Kyseessä on kuitenkin siis käyttäjän oma valinta tässä tapauksessa. Mitään tietoja, käyttäjiä tms ei olla siirtämässä automaattisesti, koska ne ovat Antin omaisuutta ja varmasti hänellä turvallisissa käsissä.
Varo kuule, ettet tule enempää känniin. Alkaa tulla niin paljon noita kirosanoja, että hirvittää.Yrität vöittää, että jos täällä mainostetaan, niin oltaisiin valmiita myös rikkomaan lakia.
Siis viittu niin uskomatonta paskaa sulta, etten olis uskonu sun tollaseen sortuvan. Huomaa että aika on tehnyt nyt tepposet ihan oikeesti. Vittu varo nyt vähän, joku tulee ja seuraa sun postaus bittikarttaa sinne kotio ja vie sun nurkkahousut.
Vitun vanha homekorva. Mieli tekis kännit vetää, kun kattoo tota sun sekoilua :nope::nope:Varo kuule, ettet tule enempää känniin. Alkaa tulla niin paljon noita kirosanoja, että hirvittää.
Miten niin tekisi mieli?Vitun vanha homekorva. Mieli tekis kännit vetää, kun kattoo tota sun sekoilua :nope::nope:
Olennaisimpaan heittoon näppärästi tartuttu jepjepTuopa oli varsin yllättävää.
Täysin samaa mieltä. Ne on mahtavia.Pääasia on eripura ja mielen pahoittaminen.
Juurikin näin.Hieno jarna!
Mitäs tähän sanoisi, PuolittaisenPöhkön linjoilla hyvin pitkälti. Jokainen saa Suomessa tehdä mitä haluaa, toki mainostamisessa valittu linja on mitä on, mutta toisaalta jos tämän foorumin käyttäjille haluaa yrittää tarjota uuden "kodin", niin täältähän ne käyttäjät löytyy. Kyllä toisen reviirille suuntautuvaa mainostusta harrastetaan nykyään vähän joka paikassa.
Toki toivon, kuten Jakkues hahmotteli, että yhteiselo onnistuisi - vaikka ehkä hieman epäilen, sen verran syvältä epäluottamus haisee. Se on harmi, sillä varsinkaan F1:n ulkopuolella ei Suomessa elätetä kuin maks. 1 moottorisportti-sivusto.
Enkä ole ihmeissäni liikkeestä, pikemminkin siitä että asiassa kesti näin kauan. Sen verran noita suunnitelmia on pyörinyt. Hyvää työtä Antti tehnyt, ei sitä käy kiistäminen, mutta kyllä hänellä olisi ollut myös aikaa pistää paikat kuntoon - toivottavasti kilpailu nyt houkuttaa tähän.
Se on harmi, sillä tämä oli toikin hauskin salaliittoteoria.Olen jälkeenpäin muutaman vastauksen/tarkennuksen jälkeen tullut siihen tulokseen, että Copterin sanaan voi luottaa. Että en em. enää epäile. Mutta kyllä F1-Forumin käyttäjillä on oikeus tietää ja vaatia sitä mitä vaadin. Olkoonkin sitten jonkun mielestä naurettavaa tai ei.
Poliisi kutsutaan heti paikalle, jos 1.4 jälkeen merkkejä tietojen automaattisesta siirrosta havaitaan.Juurikin näin.
MUTTA SELVÄ MAHDOLISUUS OLIS KÄYTTÄJÄT AUTOMAAGISESTI SIIRTÄÄÄ!!!
MISSÄ POLIISI???
Väität siis että olisin kännissä. Syyllistät minua sellaiseen tilaan, jota en missään nimessä ole:doubtful:Miten niin tekisi mieli?
Se ei ollut salaliittoteoriaa, vaan tietoturvaa.Se on harmi, sillä tämä oli toikin hauskin salaliittoteoria.
Eikä mullakaan ole korvat homeessa, vaikka homejuustosta tykkään.Väität siis että olisin kännissä. Syyllistät minua sellaiseen tilaan, jota en missään nimessä ole:doubtful:
MODEEEETT BANNIAAAA
Mene nyt jo vittu nukkumaan. Kyl sun pitäsi tietää, että tossa iässä pitää nukkuu neljän tunnin välein kolme ja puolituntia.Poliisi kutsutaan heti paikalle, jos 1.4 jälkeen merkkejä tietojen automaattisesta siirrosta havaitaan.
Piipaa, piibaa.....