Tiedote: Uusi F1-aiheinen sivusto avataan 1.4.2013 kello 12.00

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

markoj

Custom User
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
38925
Muutamille näyttää olevan totaalisen ylivoimaista ymmärtää, että intterwebissä voi jotkut olla kahdellakin palstalla. Jatkuvaa itkua ja nillitystä, joihin sitten välillä tulee vastattua.

Mosse 188
Formulanomi 185
Racer X 137
Quiq 65
oldez 62
FO110K 59
OoPee 57
kouvotsvoni 57
Dominic 49
Jacques 40
Jjusban 39
Mehe Rienarsuo 37
markoj 37
 

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Liittynyt
22.10.1999
Viestit
41380
Sijainti
Toisaalla
Muutamille näyttää olevan totaalisen ylivoimaista ymmärtää, että intterwebissä voi jotkut olla kahdellakin palstalla. Jatkuvaa itkua ja nillitystä, joihin sitten välillä tulee vastattua.

Mosse 188
Formulanomi 185
Racer X 137
Quiq 65
oldez 62
FO110K 59
OoPee 57
kouvotsvoni 57
Dominic 49
Jacques 40
Jjusban 39
Mehe Rienarsuo 37
markoj 37
Tuossa on monenlaisia viestejä joukossa, joten aika turha yrittää edelleenkään niputtaa kaikkia viestejä "meidän osalta" itkemiseksi tai nillittämiseksi ja "teidän osalta" asiallisiksi vastauksiksi.:doubtful:
 

PeeVee79

Paksu ja pehmeä.
Liittynyt
21.6.2006
Viestit
3348
Sijainti
J:vi
Mitenkähän kauan te jaksatte jankata samasta aiheesta. *huoh*
Oli hetken aikaa omalla tavallaan hauskaa seurattavaa, mutta pikkuhiljaa alkaa olla vaikea uskoa, että pääosissa on jo elämää hyvän tovin nähneet lisääntymäänkin päässeet aikamiehet.
 

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Liittynyt
22.10.1999
Viestit
41380
Sijainti
Toisaalla

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Muutamille näyttää olevan totaalisen ylivoimaista ymmärtää, että intterwebissä voi jotkut olla kahdellakin palstalla. Jatkuvaa itkua ja nillitystä, joihin sitten välillä tulee vastattua.

Mosse 188
Formulanomi 185
Racer X 137
Quiq 65
oldez 62
FO110K 59
OoPee 57
kouvotsvoni 57
Dominic 49
Jacques 40
Jjusban 39
Mehe Rienarsuo 37
markoj 37
Montako postausta on Uudesta kodista ja montako muuta huulenheittoa?
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
No näin on. En ole eri mieltä tosta.

http://www.f1-forum.fi/vb/showpost.php?p=2120769&postcount=1608
Mutta kerropa minulle, että oliko sinun viestisi MIELESTÄSI missään määrin provosoiva? Mikä olikaan sen viestin syvällisempi sanoma ja tarkoitus ts. mikä oli motivaatiosi kirjoittaa se?
En minä tiedä tuon syvällisyydestä. Tuntunut vaan olleen monen reaktiot päivästä toiseen tuon suuntaisia, kun itse Areenassa ja etenkin mukana olevissa ihmisissä ei ole kuin huonoa.

Odotan tässä aamua jolloin Racer tulee ja ampuu luopiot.
 

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Liittynyt
22.10.1999
Viestit
41380
Sijainti
Toisaalla
En minä tiedä tuon syvällisyydestä. Tuntunut vaan olleen monen reaktiot päivästä toiseen tuon suuntaisia, kun itse Areenassa ja etenkin mukana olevissa ihmisissä ei ole kuin huonoa.
Luuletko, että tuollainen negailu parantaa sitä kuvaa mitä joillakin on ehkä teistä. Tai ainakin muutamasta teistä.

"Paska se Areena on haastiksesta huolimatta, koska vituiksi hoidettu tiedotus, täytetty luopioilla ja keskustelupalstallakin aneemista ja forumia vähemmän väkeä".
Provosoivana pullisteluna itse tuota ainakin pidin. Vähän niin kuin kostona siitä, että tiettyjä asioita on kritisoitu.

Itse olen edelleen sitä mieltä, että tiedotusta ei hoidettu kunnolla. Syntytapakin oli vähän väkivaltainen ja varmasti vaikuttanut siihen millaisina teitä on pidetty - aiheetta tai ei. Keskustelupalstanne on ollut TOISTAISEKSI vähemmän väkeä ja keskustelu on melko aneemista. (Kisa edessä, kisa elää...) Olen silti sitä mieltä, että haastattelu oli/on loistava. Samaan hengenvetoon kysyn kuitenkin miksei sitä ole toteutettu F1-Forumilla? Mikä oikein esti, Anttiko? Eikö tuollaista muka ole tullut mieleen teillä avustajilla? Montako vuotta teillä oli aikaa saada sama idea?

Ja voisi ehkä jo unohtaa muutaman selkeät ylilyönnit.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Se on hienoa, että on ME ja HE. Ei ole mitenkään mahdollista siis olla enää forumilainen, kun kerran lähtenyt jonkun muunkin sivun toimintaan.
 

markoj

Custom User
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
38925
Samaan hengenvetoon kysyn kuitenkin miksei sitä ole toteutettu F1-Forumilla? Mikä oikein esti, Anttiko? Eikö tuollaista muka ole tullut mieleen teillä avustajilla? Montako vuotta teillä oli aikaa saada sama idea?
Paljolti saman hemmot on pyrkinyt Forumilla samaan, mutta törmänneet toistuvasti muuriin. Tätähän te ette ymmärrä, vaikka sitä on teille yritetty takoa kaaliin.
 

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Liittynyt
22.10.1999
Viestit
41380
Sijainti
Toisaalla
Paljolti saman hemmot on pyrkinyt Forumilla samaan, mutta törmänneet toistuvasti muuriin. Tätähän te ette ymmärrä, vaikka sitä on teille yritetty takoa kaaliin.
Siis Antti on estänyt teitä lähettämästä haastattelusta emailia? Ja/vai kieltäytynyt julkaisemasta haastattelua?

Se on hienoa, että on ME ja HE. Ei ole mitenkään mahdollista siis olla enää forumilainen, kun kerran lähtenyt jonkun muunkin sivun toimintaan.
Teitä perustajia...allekirjoittaneita ja muita eli meitä.
 
Viimeksi muokattu:
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Ylös