Kyllä sitä ollaan närkästyneitä vilpittömistä onnitteluista panostuksellenne. Onhan F1-Areenan perustaminen varsin ansiokas toimenpide suomalaiselle moottoriurheilukeskustelulle, unohtamatta hassunhauskaa yleistä keskustelua ja englanninkielistä mukavasti kansainvälisyyttä tuovaa kahvihuonetta. Areenaltahan on saatavissa vilkkaan, asiantuntevan ja monipuolisen keskustelun lisäksi luettavakseen ajankohtaisia blogeja ja artikkeleita.
Mistä tuollainen närkästys on havaittavissa? Odotitko jo etukäteen, että vilpitön viestisi närkästystä herättäisi? Ja jos odotit, niin eikös olis vilpittömällä meiningillä liikkeellä ollessa kannattanut jättää ketju starttaamatta vaikka ihan varmuuden vuoksi?
Mun mielestä nimittäin
"pumppu haukkoo paskaa" oli sen verran hauska ilmaisu sydänkohtaukselle, että jos itse sellaisen joskus saan ja henkin jään, niin tulen varmaankin tuota termiä käyttämään. Jos vaan muistan. Ja kun jotkut ovat kovasti paheksuilleet toisen suomenkielisen F1-keskustelupaikan pystyttämistä (sellaisen hepun toimesta, joka ensin oli varmistanut tämän foorumin pystyssäpysymisen), niin ajattelin ilmaista pahoitteluni sen johdosta, että sinne olen kuvaa käsitellyt. Ja samantien pahoittelen sitäkin, että vastaisuudessakin tarpeen vaatiessa tulen sinne kuvankäsittelypanosta antamaan.