Tieto lisää tuskaa

Mickey

Well-known member
Liittynyt
22.3.2000
Viestit
8105
eipä enää mitään
 
Viimeksi muokattu:

Lunssila

Well-known member
Liittynyt
6.6.2008
Viestit
18208

Mickey

Well-known member
Liittynyt
22.3.2000
Viestit
8105
eipä enää mitään
 
Viimeksi muokattu:

McRäkä

Banned
Liittynyt
14.12.2001
Viestit
2070
Nyt on tosiaan valtiolla saumaa säästää kun ei tartte ulkomailta työvoimaa niin paljon rahdata.
 

Mickey

Well-known member
Liittynyt
22.3.2000
Viestit
8105
eipä enää mitään
 
Viimeksi muokattu:

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Viime yönä olin muuan Mika Häkkinen 98-vuoden McLarenissa jollain katuradalla F1-kisassa. Mahdollisesti Phoenixin rata. Startissa heti osuin oikean eturenkaan toiseen autoon ja rengas roikkui koko matkan ripustuksien varassa ja näin ollen oli todella hankala kääntymään vasemmalle. Sain kuitenkin nilkutettua varikolle, joskin varikon sisääntulossa tyrväsin vasemmankin eturenkaan kaiteeseen, jolloin mulla ei ollut eturenkaita enää lain. Onneksi varikkopillttuumme oli ensimmäisenä ja auto otti kaidekosketuksesta juuri sopivan Kimmokkeen ja sain sen ajettua suoraan ruutuun. Pojat hoiti renkaiden vaihdon mallikkaasti, vaikka ne roikkuivat vain ripustusten varassa. Niinpä pääsin jatkamaan matkaa täysin ehjätyllä autolla. Tosin varikon ulostulossa hipaisin vasemmalla eturenkaalla taas kaidetta, mutta tällä kertaa ripustukset kestivät kontaktin.

Siitäpä sitten sijalta 15 takaa-ajamaan muita kisaajia ja taisinpa ensimmäisen ulostulokierroksen aikana ohittaa ainakin kolme autoa. Mahdollisesti ainakin yksi oli Ligier.

Sitten kännykkä herätti todellisuuteen ja oli aivan hirveä stondis.
 
Viimeksi muokattu:

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Viime yönä olin muuan Mika Häkkinen 98-vuoden McLarenissa jollain katuradalla F1-kisassa. Mahdollisesti Phoenixin rata. Startissa heti osuin oikean eturenkaan toiseen autoon ja rengas roikkui koko matkan ripustuksien varassa ja näin ollen oli todella hankala kääntymään vasemmalle. Sain kuitenkin nilkutettua varikolle, joskin varikon sisääntulossa tyrväsin vasemmankin eturenkaan kaiteeseen, jolloin mulla ei ollut eturenkaita enää lain. Onneksi varikkopillttuumme oli ensimmäisenä ja auto otti kaidekosketuksesta juuri sopivan Kimmokkeen ja sain sen ajettua suoraan ruutuun. Pojat hoiti renkaiden vaihdon mallikkaasti, vaikka ne roikkuivat vain ripustusten varassa. Niinpä pääsin jatkamaan matkaa täysin ehjätyllä autolla. Tosin varikon ulostulossa hipaisin vasemmalla eturenkaalla taas kaidetta, mutta tällä kertaa ripustukset kestivät kontaktin.

Siitäpä sitten sijalta 15 takaa-ajamaan muita kisaajia ja taisinpa ensimmäisen ulostulokierroksen aikana ohittaa ainakin kolme autoa. Mahdollisesti ainakin yksi oli Ligier.

Sitten kännykkä herätti todellisuuteen ja oli aivan hirveä stondis.
Mulla sama, paitsi että heräsin siihen stondikseen.
 
Ylös