FW08
Registered User of Talent
Olenks mä nyt ihan välinpitämätön häirikkö kun juon parhaillaan vettä?
Vain siinä tapauksessa, että pidät sen itselläsi, että esim. hikoile tai kuse sitä ulos.Olenks mä nyt ihan välinpitämätön häirikkö kun juon parhaillaan vettä?
No siinä tapauksessa en ole.Vain siinä tapauksessa, että pidät sen itselläsi, että esim. hikoile tai kuse sitä ulos.
Joo. Tai sitten sen hikirakko on sijoittunut jotenkin oudosti.Ai siis...FW08ako on moitittu hikipääksi vai?
Ai siis...FW08ako on moitittu hikipääksi vai?
En tiedä, mutta teitä haukutaan kohta kakkipäiksi.Joo. Tai sitten sen hikirakko on sijoittunut jotenkin oudosti.
Planeetasta 2/3 osaa on vettä. Eihän siitä tarvitse poistaa kuin suolaPaitsi, että kuvan pallossa on kaikki maapallon vesivarat. Makeaa vettä siitä on vain reilut 3%.
Sulla menee nyt tilavuudet ja pinta-alat sekaisin.Planeetasta 2/3 osaa on vettä. Eihän siitä tarvitse poistaa kuin suola
Siinä on sitten janoinen mies tuo AJ! Ei riitä 2/3 pinta-alasta vettä laisinkaan. Kaikki pitäisi muuttaa Egri BigaveriksiSulla menee nyt tilavuudet ja pinta-alat sekaisin.
Miksi sä mun kimppuun käyt? Puolipöhköhän tuon veden vähyydestä keuhkoaa.Siinä on sitten janoinen mies tuo AJ! Ei riitä 2/3 pinta-alasta vettä laisinkaan. Kaikki pitäisi muuttaa Egri Bigaveriksi
Makean veden yläpuolelle? Tosin se vesi on jäädytetty.Tietoiskukysymys:
Mihin jääkiekon mm kisat sijoittuvat globaalissa näkyvyydessä ja suosiossa?
Montako prosenttia maailman ihmisistä tietää, että nyt on käynnissä jääkiekon maailmanmestaruuskilpailut?Makean veden yläpuolelle? Tosin se vesi on jäädytetty.
Minkä maailman?Montako prosenttia maailman ihmisistä tietää, että nyt on käynnissä jääkiekon maailmanmestaruuskilpailut?
Maapallon ja sen ihmisten.Minkä maailman?
Ei me panikoida. Kaikilla on omat kilpailunsa. Me jännitämme nyt omissammeÄlkää panikoiko. Hanastahan sitä vettä saa koko ajan lisää.