Törni sanoi:
Minusta vaikuttaa että "muut" eivät tiedä tästä lakiperustasta höykäsen pöläystä.
Koska sinulla on nähtävästi sangen vankka mielipide sekä kyseessä olevasta ongelmasta että muiden keskustelijoiden tietotaidoista, on ihan pakko tähän väliin kysyä Sinun referenssit jotta "me" muut voimme tulkita kannattaako tekniikasta ja lakipykälistä kanssasi keskustella.
Itse olen mm antanut käyttö- ja turvallisuuskoulutusta eri tasoilla sekä tehnyt viranomaisten kanssa yhteistyötä mm. tämän threadin kaltaisissa ongelmissa. Teknistä referenssiä on tässä hieman hankala antaa, mutta todettakoon että eräässä koneessani pyörii kirjoittamani IP/TCP/UDP/DHCP -protokollapino.
Mitä tulee näihin lakipykäliin, niiden soveltaminen käytännössä on erittäin vaikeaa. Itsekin oikeuden teknisenä avustajana toimineena voin kertoa että alemmissa tuomioasteissa toimivilla tuomareilla on lähes mahdoton tehtävä soveltaa aina jälissä olevaa lainsäädäntöä ko. kaltaisiin tapauksiin.
Jos kerran sivustolla olevat tiedostot ovat kymmeniä kilotavuja ja liikennettä tulee megakaupalla, ladataanko samoja tiedostoja kerta toisensa jälkeen jatkuvalla syötöllä(?). Toistan edellisen kirjoitukseni alun: sivullasi (siis Antin) lienee tekijäoikeuden alaista materiaalia jonka käyttäminen muussa kuin alkuperäisessä tarkoituksessa on kielletty. Kopiointi ei ole netissäkään sallittua. Minä lähtisin siitä liikkelle.
Mitä tulee tuohon "kolkutteluun", joka sinänsa voi tarkoittaa useampaakin eri tekniikkaa, Suomessa porttiskannaus on rikos.