Tiimit

Mikko.R

Well-known member
Sijainti
a galaxy far far away
EI KÄY!!! MULLE EI KÄY!!! :mad: :D :D

Ei vaan... ihan sama mulle mitä tehdään tallien kanssa... mut onko sillä nyt niin väliä vaikka oliskin tallit sekasin. noihin tallimestaruuksiin jos viitataan niin mulle niillänyt ei ainakaan ole niin suurta merkitystä

Sammypiru

Isä
Sijainti
f1racing.net
PekPoy:
Minä ja Sammy muodostamme tallin, joka kulkee nimellä Millipon Motion Motorsport, eli lyhyesti MMM. :>
Joo näin teemme. Ja terveisiwet Pekille täältä Dusslista. Ja perkele täällähän on ää:n pisteet ainakin näppiksessä.

Jonkki

Press Play ►
Sijainti
Suomi Fineland
NS:
Automerkkitiimit ois tietty ihan jees. Toisaalta jos tekis 2-3 hengen tiimejä merkkien sisällä ni vois saada kaks tiimiä per merkki, paitsi hondalla, joka olis yks tiimi... Ei sekään haittais. Kummassakin tapauksessa tiimistä vois kaks parasta saada tallipisteet.
Kuhan joku vaan päättäis. wink

(Pasille muuten mainitsin ircissä viikonloppuna, että musta oli hyvä että se piti ohjia käsissään. Tätäkin kun aletaan keskenämme pähkäilemään ni tulee kauden alku äkkiä vastaan. :D Toisaalta pasi oli enemmän humalassa eikä se kuitenkaan rekisteröiny. wink )
Joo, jonkun on lyötävä nyrkkiä pöytään, kuin Mosley konsanaan. Mulle sopii joko autokohtaiset tiimit tai ns. "kaveritiimit".

Ajan jokatapauksessa Eaglella ja "kaveritiimi" jonka jo alustavasti perustimme Charlien kanssa, kulkee kahdella Eaglella, kun Charlienkin autovalinta on sininen kotka.

Pasi73

Well-known member
Sijainti
Ilmajoki
Mulle aivansama, mutta sivusta seuranneena... löisin jo nyrkkiä pöytään. :p

Merkkikohtaiset tallit lisää kaappitreenausta se on varma asia, koska kukaan ei halua olla vapaaehtoisesti hitaampi kuin tallikamu. Se nähtiin mm. BRM-tallissa syksyllä 2002 kun Wilpuri ei voinut tajuta kuinka Niko meni niin lujaa ja minäkin taisin mennä Rouenissa kohtuu hyvin. wink Vapaalla tallikokoonpanolla se on aivansama (tai lähes) miten kovaa menee tallikamu ja touhussa pysyy mukana se hauskuus ja se on todella tärkeä asia loppujenlopuksi. wink

Noh, tämä oli vaan sivusta heitetty kommentti.

Wilpuri

Senile Member
Sijainti
hki
Pasi73:
Se nähtiin mm. BRM-tallissa syksyllä 2002 kun Wilpuri ei voinut tajuta kuinka Niko meni niin lujaa ja minäkin taisin mennä Rouenissa kohtuu hyvin. wink
Juu te olitte niin ihkun nopsia notta :) .

Oikeasti, en oikein ymmärrä, että miksi tuon meidän tallin tilanteen otit esille tuon "näkemäsi" ongelman esilletuomisessa. Minulla ei tallikaverien nopeudesta ollut mitään haittaa: päinvastoin oli kiva, että edes jollain sujui hyvin heikolla autolla. Nikon kanssa jutteluista ja teksteistä sain ainakin itse saman käsityksen hänen suhteen. Ja ainakaan itse ei tullut sen vuoksi harjoiteltua, että en jäisi teidän jalkoihin. Veikkaisin, että ainakin Niko ajatteli samoin.

Jos nyt jonkun vuoksi koitin kisoihin jossain vaiheessa hieman valmistautua (oli itseasiassa enemmän keväämmällä), niin se oli sen vuoksi, että muuten ei nopeammilla autoilla ajaneita vastaan olisi ollut mitään jakoa.

Oli pakko täsmentää tätä asiaa, sillä muuten ulkopuolisille saattaisi jäädä kuva, että meillä oli hirveät kilpailut ja skismat pystyssä tallin sisällä vaikka oikeasti ei ollutkaan (tai sitten "eräs" on peittänyt tunteensa ja ajatuksensa aika hyvin).

abc

DNF
Pasi73:
syksyllä 2002 kun Wilpuri ei voinut tajuta kuinka Niko meni niin lujaa ja minäkin taisin mennä Rouenissa kohtuu hyvin. wink
http://koti.mbnet.fi/~rk62/GPL/rouen221002.htm :

Practice:
4 6 Niko Stenberg BRM FIN 1m57.750s 00.615s 15
11 10 Pasi Nuolikoski BRM FIN 1m58.447s 01.312s 14
15 19 E-J Palo BRM FIN 1m59.141s 02.006s 14

Race:
2 6 Niko Stenberg BRM FIN 18 36m00.606s 16.456s
6 19 E-J Palo BRM FIN 18 36m53.263s 1m09.113s
18 10 Pasi Nuolikoski BRM FIN 0 DidNotStart 18 lap(s)

Pasi73

Well-known member
Sijainti
Ilmajoki
Wilpuri:

(tai sitten "eräs" on peittänyt tunteensa ja ajatuksensa aika hyvin).
Totta helvetissä mä halusin olla nopeampi kuin Niko, ihme hommaa jos ei ole muka väliä jos tallikamu on nopeampi wink . Hamekangasta niille jotka väittää muuta.

Wilpuri. Muistuttaisin vielä, minulla _todella_ oli hieman asiat mullin mallin _todellisessa elämässä_ vuonna 2002 ja se ei varmasti luonut kunnon pohjaa ajamiselle ForumGPL:n kisoissa... tai missään muussakaan asiassa, mutta siitäkin asiasta voisin kirjoittaa vaikka kuinka paljon, mutta ketä se kiinnostaisi?

Tallihenkeä varmasti yritin luoda juttelemalla privassa Nikolle ja Wilpurille ennen syksyn kisoja ja toivotin hyvää kisaa ja menestystä aina molemmille tallikamuille. Ja aina pyytelin Wilpuria mukaan kisaan jos Wilpuri empi jostain syystä kisaan osallistumisesta. Se oli tallihenkeä jos joku. :D

Se miksi asian otin esille, siltä se vaan silloin musta tuntui, eikä siinä sen kummempaa selitystä tarvita.

Ja Rouenin otin esille siksi että kisaa edeltävissä keskusteluissa mun "nopeutta" Wilpuri ihmetteli, eli kun kerrankin olin nopeampi kuin Wilpuri :D . Kisa mulla päättyi lähtöruudukko diskoon kun Core.inissä oli vääriä arvoja ja kiitos vielä VJR:lle kun sen tuskan palautti mieleen. Olisin kisassa ollut Wilpurin edellä, mutta aivansama. :D

<small>[ 08-10-2003, 12:02: Message edited by: Pasi73 ]</small>

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Tässä hiljaiseloa eläneenä, tää forumgpl muistuttaa nykyään enemmän Kauniita ja Rohkeita kuin kilpasarjaa. :)

NS

Well-known member
Sijainti
Esmoo
Heh... kauniita ja rohkeita ja nostalgiaa. Meillä mitään skismoja ollu...

NS in "ForumGPL syys/2002 1.div - kauden jälkipeli":

BRM:n kaudesta... Itsellä meni kausi yli odotusten. Odotin kyllä että oisin yhteen voittoon yltänyt, mutta vaikka en siihen pystynyt, tulin maaliin paljon enemään kuin luulin. Kauteen mahtu sitten muutama paha säätökin. Mustiksi kisoiksi itselleni nostaisin span, nyrren, (joihin oli oikeestaan isoimmat odotukset), mossen ja österin. Rouenissa ois ollu mahdollisuus spektaakkelimaiseen loppuun, mutta pilasin sen kuten tavallista. Oma kausi taisi olla vahvimmillaan alussa. Pasin tarkoitus oli ajaa varmasti kausi läpi, mutta esteeksi nousivat yhteysongelmat, duunit ja kaiketi elämänmuutokset. Keskellä kautta Pasi kuitenkin osoitti mistä puusta kirveenvarsi on veistetty ja jälki oli hyvää. Wilpuri pärjäsi osallistuessaan aina hyvin, mutta asetti kilpailun ja moraalin menestyksen edelle. Juuri siksi BRM:n ainoa voitto oli ansaittu. Wilpuri otti selvästi ykköskuskin hanskat loppukaudesta käteen.
Ja mä kaappitreenasin ihan homona. :D

PekPoy

oik. yo.
Sijainti
Helsinki / f1racing.net / vasempaan kääntyvät mutk
Pasi73:
Merkkikohtaiset tallit lisää kaappitreenausta se on varma asia, koska kukaan ei halua olla vapaaehtoisesti hitaampi kuin tallikamu.
En ymmärrä, miksi kaappitreenaus olisi jonkin sortin ongelma? Ihmetyttää miksi sitä edes pidetään niin hävettävänä asiana, että sitä tarvitsee kutsua kaappitreenaamiseksi ja harjoittaa salassa muiden katseilta. :p Jos porukalla on aikaa ja intoa treenata, niin ei se minussa ainakaan mitään suuren suuria kammoja herätä.

<small>[ 08-10-2003, 17:36: Message edited by: PekPoy ]</small>

akjanu

Well-known member
Sijainti
Hyllykallio, Finland
Arcanum:
Pekin ehdotus siitä, että merkeittäin ja 2 parasta/merkki sais pisteitä. Olis kuitenkin kiva saada Hondallekin joku kolmas kuljettaja, joka keikkailis, esim. Akjanu, joka taitaakin nopeudeltaan olla meikäläistä paremmassa kuosissa wink
Hmm, ketkä ovat ne onnelliset jotka saavat minut, talliinsa... :) Tosiasia on kuitenkin niin, että en todennäköisesti aja muuta kuin keikkakuskina, vaikkakin vanha vauhti on armottoman (kaappi)harjoittelun :cool: jälkeen löytymässä....Minulle on aivan sama missä tallissa ajan ja näin olleen jään odottelemaan kutsua.....

Aeuk

Well-known member
PekPoy:
Pasi73:
Merkkikohtaiset tallit lisää kaappitreenausta se on varma asia, koska kukaan ei halua olla vapaaehtoisesti hitaampi kuin tallikamu.
En ymmärrä, miksi kaappitreenaus olisi jonkin sortin ongelma? Ihmetyttää miksi sitä edes pidetään niin hävettävänä asiana, että sitä tarvitsee kutsua kaappitreenaamiseksi ja harjoittaa salassa muiden katseilta. :p Jos porukalla on aikaa ja intoa treenata, niin ei se minussa ainakaan mitään suuren suuria kammoja herätä.
Samaa mieltä Pekin kanssa.

Enpä ite ainakaan tuossa treenaamisessa ajattele mitään tallikamun voittamista, sillä kisoihin pääsemisessä on jo ihan tarpeeksi treenaamisen aihetta wink (saati jumbosijan välttämisessä). Tosin en kyllä mitenkään hirveästi reeneissäkään käy. Lähinnä se on tuntuman hakemista & ratojen palauttamista muistiin - sekä uusien ratojen opettelua.

<small>[ 09-10-2003, 13:27: Message edited by: Aeuk ]</small>

Pasi73

Well-known member
Sijainti
Ilmajoki
Sitä tarkoitin ettei vaan taas joku lopeta sarjaa kesken sen takia, kun homma menee liian totiseksi wink . Hyvä hommahan se on jos porukat käy kaapissa edes muutaman kerran ennen kisoja, se lisää varmasti ajonautintoa kun pysyy radalla paremmin kisoissa.

<small>[ 09-10-2003, 14:16: Message edited by: Pasi73 ]</small>

Mikko_A

Työtön.
Ne jotka eivät kaappitreenaa ovat huomattavasti parempia ihmisiä

Tane

Well-known member
hmm, itekin tahtoisin osallistua mutta enpä oo raahannu rattia mukaani ja yhreyski pitäs saaha. Totta ei tartte eka kisasta asti olla mukana vaan pääsee sit ku joutaa?

Autona Honda vois olla kiva...

PeePee

Team 107
Sijainti
Kiertoradalla
Hmm. Jos menee tallimerkeittäin, olen ilman tallikaveria. Jos on joku toinen Kotka vailla voitettavaa tallikaveria, niin töki ihmeessä... :p

Mikko.R

Well-known member
Sijainti
a galaxy far far away
Nyt kun näyttää vahvasti siltä että tallit menevät automerkeittäin, niin esim meillä brabhamin porukalla tulee se ongelma eteen että ns. vakituisia kuskeja on kolme kappaletta (idiootti käännös: emme saa tehtyä kahden hengen talleja) joten mitnkäs me nyt ratkaistaan tämä tallipiste jupakka. Eli jaetaanko pisteet kahdelle parhaalle/tiimi???? tuli vaan mieleen sellainenkin että mitä jos laskettaisiin jokaisen tallin pisteiden keskiarvo ja ratkaistaisiin näin tallimestaruus doubtful