Wilpuri:
(tai sitten "eräs" on peittänyt tunteensa ja ajatuksensa aika hyvin).
Totta helvetissä mä halusin olla nopeampi kuin Niko, ihme hommaa jos ei ole muka väliä jos tallikamu on nopeampi wink . Hamekangasta niille jotka väittää muuta.
Wilpuri. Muistuttaisin vielä, minulla _todella_ oli hieman asiat mullin mallin _todellisessa elämässä_ vuonna 2002 ja se ei varmasti luonut kunnon pohjaa ajamiselle ForumGPL:n kisoissa... tai missään muussakaan asiassa, mutta siitäkin asiasta voisin kirjoittaa vaikka kuinka paljon, mutta ketä se kiinnostaisi?
Tallihenkeä varmasti yritin luoda juttelemalla privassa Nikolle ja Wilpurille ennen syksyn kisoja ja toivotin hyvää kisaa ja menestystä aina molemmille tallikamuille. Ja aina pyytelin Wilpuria mukaan kisaan jos Wilpuri empi jostain syystä kisaan osallistumisesta. Se oli tallihenkeä jos joku.
Se miksi asian otin esille, siltä se vaan silloin musta tuntui, eikä siinä sen kummempaa selitystä tarvita.
Ja Rouenin otin esille siksi että kisaa edeltävissä keskusteluissa mun "nopeutta" Wilpuri ihmetteli, eli kun kerrankin olin nopeampi kuin Wilpuri
. Kisa mulla päättyi lähtöruudukko diskoon kun Core.inissä oli vääriä arvoja ja kiitos vielä VJR:lle kun sen tuskan palautti mieleen. Olisin kisassa ollut Wilpurin edellä, mutta aivansama.
<small>[ 08-10-2003, 12:02: Message edited by: Pasi73 ]</small>