Tiimit

Aeuk

Well-known member
Liittynyt
29.1.2002
Viestit
1201
( bleh! )

<small>[ 14-10-2003, 19:13: Message edited by: Aeuk ]</small>
 

Wilpuri

Senile Member
Liittynyt
28.6.1999
Viestit
9041
Sijainti
hki
Pasi73:
Totta helvetissä mä halusin olla nopeampi kuin Niko, ihme hommaa jos ei ole muka väliä jos tallikamu on nopeampi ;) . Hamekangasta niille jotka väittää muuta.

Wilpuri. Muistuttaisin vielä, minulla _todella_ oli hieman asiat mullin mallin _todellisessa elämässä_ vuonna 2002 ja se ei varmasti luonut kunnon pohjaa ajamiselle ForumGPL:n kisoissa... tai missään muussakaan asiassa, mutta siitäkin asiasta voisin kirjoittaa vaikka kuinka paljon, mutta ketä se kiinnostaisi?

Tallihenkeä varmasti yritin luoda juttelemalla privassa Nikolle ja Wilpurille ennen syksyn kisoja ja toivotin hyvää kisaa ja menestystä aina molemmille tallikamuille. Ja aina pyytelin Wilpuria mukaan kisaan jos Wilpuri empi jostain syystä kisaan osallistumisesta. Se oli tallihenkeä jos joku. :D

Se miksi asian otin esille, siltä se vaan silloin musta tuntui, eikä siinä sen kummempaa selitystä tarvita.

Ja Rouenin otin esille siksi että kisaa edeltävissä keskusteluissa mun "nopeutta" Wilpuri ihmetteli, eli kun kerrankin olin nopeampi kuin Wilpuri :D . Kisa mulla päättyi lähtöruudukko diskoon kun Core.inissä oli vääriä arvoja ja kiitos vielä VJR:lle kun sen tuskan palautti mieleen. Olisin kisassa ollut Wilpurin edellä, mutta aivansama. :D
Kyllä muistan, että sulla oli vaikeat ajat. Kyllähän niistä jutuista keskusteltiin keskenämmekin. Ja varmaankaan eivät elämän ongelmat auttaneet pelaamisessa. En tosin ymmärrä, että miten nuo jutut tuohon mun aiempaan kommenttiin liittyvät, eli miksi nyt piti noista asioista mua muistuttaa..

Juu muistan kyllä sunkin tsemppauksesi, varsinkin alkusyksystä. En nyt ymmärrä vain, että miten tuo sun tsemppauksen korostaminen liittyy tuohon aiempaan kommentointiini ja kommentointiisi tässä topikissa.

Okei. Kukin meistä kokee asiat siten miten kokee, vaikea sitä on koittaa ainakaan yhtäkkiä muuttaa suhtautumistapojansa. Ehkä sun mielestä meillä oli kilpailua tallin sisällä, mutta mun mielestä ainakaan moista ei ollut. Ja Nikokin jo tuossa kommentoi samansuuntaisesti.. Eli näkisin, että tuo meitin taannoinen talli on aika heikko esimerkki tuosta teoriasta, jota sä koitit ajaa läpi tässä topikissa.

Rouenia en liioin ymmärtänyt, että miksi se piti tähän topikkiin ylipäätään vetää mukaan. En edes muista sen kummemmin koko kisaa muuta kuin että päätin melko viime tingassa tulla pelailemaan sinne ensimmäistä kertaa uutukaisella ratillani ja ekan mutkan jälkeen oli massakolari :D. Varmaankin joo olisit huisin nopsa ollut siellä, mutta mitä sitten..? Lonkalta muuten muistelisin, että olit jossain muuallakin nopsempi.
Musta vaikuttaisi siltä, että sä olet itse ottanut homman turhan tosissasi ja käsittänyt toisten viestejä väärin (sunkin viestejä on aika hankala välillä ymmärtää oikein, vaikkapa keväällä useammankin esim. Epulle suuntaamasi viestin voisi ymmärtää kettuilevaksi vaikka ilmeisesti ne olivat sun omaa huumorias vain) ja olet tehnyt yksisilmäisiä päätelmiä ja ilmeisestikin kannat jostain ihmeasioista kaunaa vielä vuodenkin jälkeen sekä yrität saada tilanteen näyttämään toisenlaiselta kuin mitä se on. Tuossa aiemmassa viestissä vihjaat lähinnä kai vain mun suhteen jotain epämääräistä, en kyllä oikein päässyt jyvälle että mitä.

Oikeastaan hävettää tämänlaisista naurettavista höpöilyasioista edes kirjoitella, mutta kun kerran oma "nimi" mainitaan, niin pakkohan kantaa on ottaa ihan periaatteesta.

Tässä Dominicille Kauniita ja Rohkeita :p.
 

akjanu

Well-known member
Liittynyt
24.5.2002
Viestit
64
Sijainti
Hyllykallio, Finland
Wilpuri ja Pasi: Nyt tämä juttu alkaa mennä överiksi, lopettakaa jo.... yuck Molemmat olette omalta osaltanne sekä oikeassa että väärässä, eli tasapeli.... Ehdotan että sovitte asian keskenänne esim. Ircissä...
 

Pasi73

Well-known member
Liittynyt
30.3.2002
Viestit
1495
Sijainti
Ilmajoki
Ok, mun puolesta syksyn 2002 asiat voisi jo jättää taakse ja keskittyä nykyhetkeen. :D
 

NS

Well-known member
Liittynyt
26.2.2002
Viestit
505
Sijainti
Esmoo
BRM: Niko, PekPoy, (VJR ja Eppu)
Honda: Arcanum, Kelju, Tane
Cooper: Sajaja, Tsuum, (Akjanu ja Jape)
Brabham: Mikko.R, Zande, DonJoe, (West ja McLaren)
Ferrari: Sammy, Toro, (Mikko.A ja Dominic)
Eagle: Charlie, Petteri, Joni, Aeuk, PeePee, Kosm

Jos noi on kuskit ni sit on kaks vaihtoehtoo vaan ilmeisesti:
- Merkit on suoraan myös tallit ja tallipisteisiin lasketaan kahden parhaiten menestyneen pisteet / kisa. Tallit siis yllä.

- Merkin sisällä tehään 2-3 kuskin talleja, ja tallipisteisiin lasketaan kahden parhaiten menestyneen pisteet / kisa.
* Niko, PekPoy, (VJR ja Eppu) = kaks tallia
* Arcanum, Kelju, Tane = talli
* Sajaja, Tsuum, (Akjanu ja Jape) = kaks tallia
* Mikko.R, Zande, DonJoe, (West ja McLaren) = kaks tallia
* Sammy, Toro, (Mikko.A ja Dominic) = kaks tallia
* Charlie, Petteri, Joni, Aeuk, PeePee, Kosm = kaks tai kolme tallia

Helpottaako tää ketään? Pasi toivoisi jo tiimeistä jonkun säännön. Votetaanko? Itelle on ihansama. wink
 

Wilpuri

Senile Member
Liittynyt
28.6.1999
Viestit
9041
Sijainti
hki
Pasi73:
Ok, mun puolesta syksyn 2002 asiat voisi jo jättää taakse ja keskittyä nykyhetkeen. :D
Sopii paremmin kuin hyvin. :) . Anteeksi harmit, jos (ja ilmeisesti kun) olen sulle moisia aiheuttanut.

Tosson tassu lapualaaselta lapualaaselle sovintoelkeenä. :p
 

NS

Well-known member
Liittynyt
26.2.2002
Viestit
505
Sijainti
Esmoo
No lisäsin Tanen vaan raakasti.

Tane:
hmm, itekin tahtoisin osallistua mutta enpä oo raahannu rattia mukaani ja yhreyski pitäs saaha. Totta ei tartte eka kisasta asti olla mukana vaan pääsee sit ku joutaa?

Autona Honda vois olla kiva...
Voitte kyl olla oikeessa, et sähläämiseltä ja ylläpitopäänsäryltä vältyttäis ku otettas vaan toi merkit=tallit -vaihtoehto.
 

DonJoe

Member
Liittynyt
21.9.2002
Viestit
20
Sijainti
Kotka
Brabulla näyttäis olevan viitisen kuskia ja koska mä oon (kuitenkin) nyyppä ni tallikaveri ois ihan kiva :)

[22:05] <DonJoe> enivei... ei taida nyypälle tiimikaveria löytyä helpolla ;)
 

DonJoe

Member
Liittynyt
21.9.2002
Viestit
20
Sijainti
Kotka
[22:27] <Lie> DJ, jos mä tuun sun tallikaveriks?
[22:27] <Lie> ei vaa lupasin jo olla osallistumatta
[22:27] <DonJoe> Lie: toi sopis mulle tosi hyvin mut mitäs muut sanois :p
[22:28] <DonJoe> saatais ainakin ne voittajan pisteet joka kisast :p
[22:30] <Lie> "Tässä hiljaiseloa eläneenä, tää forumgpl muistuttaa nykyään enemmän Kauniita ja Rohkeita kuin kilpasarjaa."
[22:30] <DonJoe> voit sä osallistuu
[22:30] <DonJoe> imo
[22:30] <Lie> ei mulla taia aika pissaa geplille
[22:33] <DonJoe> älkää ottako Lien puheita tosissanne... Lie koittaa vaan sanoa että hän on liian HYVÄ näihin ympyröihin... tosiasiassa hän ei osaa ajaa lainkaan :)
[22:33] <Tsoom> NI!

<small>[ 10-10-2003, 22:33: Message edited by: DonJoe ]</small>
 
Ylös