Tilannetiedoitus

Puhis

Banned
Sijainti
Pukinmäki, Helsinki
Kas teiniangsti on tilapäisesti väistynyt ja esiin tullut murkkukiukuttelu.
Sulta taisi mennä pointti ohi, tai olet vain harvinaisen hidas ja liian ylpeä editoimaan. :eek:

Alkuperäiseen kysymykseen vastatakseni: Olen tapellut luistimet jalassa. Voitin. Tarvitseeko tähän muuta sanoa? Mistä moinen kysymys?

Aropupu itää = kanit nussii = jänikset lisääntyvät. Ei kai siitä sen enempää.

Kessut eivät loppuneet eivätkä tule vähään aikaan loppumaankaan. Kaupasta saa lisää kätevästi rahaa vastaan.

Sulla taas Teukka kusi tuo lyhenne alle...

PUkinmäen HinttiSeura.
... Ei, en ole vaihtamassa nimimerkkiäni muotoon "PUHS". Jos arvostat minua niin paljon että puhut monikossa niin das ist klar und sehr gut, mutta en voi yksin olla Seura. En edes se lehti.

Oliko vielä muuta joka polttaa sisintäsi niin palavasti että haluat sen mukapisteliäästi minulle sanoa virtuaalisesti?

Puhis

Banned
Sijainti
Pukinmäki, Helsinki
Kieltämättä kova suoritus pihapeleissä tirvasta naapurin 7-vuotiasta Villeä kuonoon, kun ei verbaalisesti pystynyt vastaamaan haasteeseen :eek:
Sam, kun kerran tiedät kaiken, niin kerropa näin tbk:n ex-modena että mihin nuo väittämät perustuvat? Kiinnostaisi tietää. Varsinkin kun tämä tapahtui paljon myöhemmässä iässä, ja kyseessä taisi olla koulujenvälinen turnaus.

Noin kuriositeettina en pelannut veskana vaan pakkina koska taklaukset olivat sallittuja ja hallitsen futiksessa ja erityisesti sählyssä tuon veskapuolen sitten paremmin.

Otto Hokkanen

Well-known member
Sijainti
Tampere
Kertoisko joku mulle ollaanko tän toikin alla tosissaan? Muut kuin jusban joka on haudanvakava aina.
'Nomi, Sam ja Olga näyttävät postanneen tähän ketjuun. Johtuen niin sanotusta iggelistasta, en tiedä heidän viestiensä sisältöä, mutta voin vakuuttaa, että he olivat mitä enimmissä määrin tosissaan.

Puhis

Banned
Sijainti
Pukinmäki, Helsinki
Mikäs siinä ostellesa muiden ansaitsemilla rahoilla.
Et uskaltaisi sanoa samaa maahanmuuttajille.

Ansaitsen muuten nykyään elantoni itse suurimmalta osin, vaikka työpaikkaa ei olekaan. Tarkemmat tiedot jätän arvailujen varaan koska tämä on julkinen foorumi.