Olga
.
Onks se samaa ku tyvess?Siinä on kielikuva, jossa ilmaistaan Timo Toikin olevan pelokas juures.
Onks se samaa ku tyvess?Siinä on kielikuva, jossa ilmaistaan Timo Toikin olevan pelokas juures.
Juuri näinOnks se samaa ku tyvess?
Sulta taisi mennä pointti ohi, tai olet vain harvinaisen hidas ja liian ylpeä editoimaan.Kas teiniangsti on tilapäisesti väistynyt ja esiin tullut murkkukiukuttelu.
... Ei, en ole vaihtamassa nimimerkkiäni muotoon "PUHS". Jos arvostat minua niin paljon että puhut monikossa niin das ist klar und sehr gut, mutta en voi yksin olla Seura. En edes se lehti.PUkinmäen HinttiSeura.
Nee meinaa kreikaksi kyllä.No, sanoiko? Neeeeeee?
Tiedän. "Kyllääää?" Lähinnä kysyvä veto. Vastauksen tiedättekin.Nee meinaa kreikaksi kyllä.
Tämä tuli varmaan kaikille suurena yllätyksenä.Alkuperäiseen kysymykseen vastatakseni: Olen tapellut luistimet jalassa. Voitin.
Kieltämättä kova suoritus pihapeleissä tirvasta naapurin 7-vuotiasta Villeä kuonoon, kun ei verbaalisesti pystynyt vastaamaan haasteeseenTämä tuli varmaan kaikille suurena yllätyksenä.
Seuraava kysymys onkin sitten, että Kumman kaa?Olen tapellut luistimet jalassa.
Sam, kun kerran tiedät kaiken, niin kerropa näin tbk:n ex-modena että mihin nuo väittämät perustuvat? Kiinnostaisi tietää. Varsinkin kun tämä tapahtui paljon myöhemmässä iässä, ja kyseessä taisi olla koulujenvälinen turnaus.Kieltämättä kova suoritus pihapeleissä tirvasta naapurin 7-vuotiasta Villeä kuonoon, kun ei verbaalisesti pystynyt vastaamaan haasteeseen
Nomin. Kolmesti. Tilanne on 1-1 ja kolmas oli ratkaisematon.Seuraava kysymys onkin sitten, että Kumman kaa?
'Nomi, Sam ja Olga näyttävät postanneen tähän ketjuun. Johtuen niin sanotusta iggelistasta, en tiedä heidän viestiensä sisältöä, mutta voin vakuuttaa, että he olivat mitä enimmissä määrin tosissaan.Kertoisko joku mulle ollaanko tän toikin alla tosissaan? Muut kuin jusban joka on haudanvakava aina.
Modea ei voi iggee, mutta mode voi iggeä... :thumbup:'Nomi, Sam ja Olga näyttävät postanneen tähän ketjuun. Johtuen niin sanotusta iggelistasta, en tiedä heidän viestiensä sisältöä, mutta voin vakuuttaa, että he olivat mitä enimmissä määrin tosissaan.
Jos iggelistaa käyttää alkaisin, niin juuri nuo kolme ekana sinne laittaisin.'Nomi, Sam ja Olga
Varo, saat muuten foorumin selänpesijäringin vihat niskaani.Jos iggelistaa käyttää alkaisin, niin juuri nuo kolme ekana sinne laittaisin.
Ei tarttis enää katsella spämmiä, fluudia, pilaamassa mun päivää ja muudia.
Sitähän tässä on jo pitkään yritetty. Selänpesijöiden vihoja sinun niskaasi.Varo, saat muuten foorumin selänpesijäringin vihat niskaani.
Mikäs siinä ostellesa muiden ansaitsemilla rahoilla.Kessut eivät loppuneet eivätkä tule vähään aikaan loppumaankaan. Kaupasta saa lisää kätevästi rahaa vastaan.
Et uskaltaisi sanoa samaa maahanmuuttajille.Mikäs siinä ostellesa muiden ansaitsemilla rahoilla.