Timo Pulkkinen Urheiluchatissa!

• Viestiketjun aloittaja Jone
  • Aloituspäivämäärä

Antti

Administraattori
Ylläpitäjä
Sijainti
Suomi

Ei Timon ilme värähtäny, käyköhän se täällä?

Viimeksi muokattu:

Ace17

Acenteella
Antti sanoi:
Ei Timon ilme värähtäny, käyköhän se täällä?
Aikaisemmin ilmeisestikin S.A:n lähettämään kysymykseen, oletko käynyt lukemassa F1-Forumia, Timppa vastasi: "Olen tietysti." :thumbup:

Estate

Well-known member
Ace17 sanoi:
Aikaisemmin ilmeisestikin S.A:n lähettämään kysymykseen, oletko käynyt lukemassa F1-Forumia, Timppa vastasi: "Olen tietysti." :thumbup:
Mun kyssäri oli joo...:ahem:

Ace17

Acenteella
Ja aikaisemmin kävi myös ilmi, että hän ei ole rekisteröitynyt käyttäjä, eikä halua piiloutua nimimerkin taakse. Joten jos joskus päättää rekisteröityä, niin kirjoittaa omalla nimellään.

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
Ace17 sanoi:
Ja kun kysyin nimimerkkiä niin vastasi ettei kirjoittele, mutta lukee kyllä juttuja forumin sivuilta. Ja jos joskus kirjoittelee niin käyttäisi nimimerkkiä Timo Pulkkinen.

Enrique

Well-known member
:D. Toisaalta ihan hyvää perustietoa sellasille, jotka on vasta vähän aikaa ykkösiä seurannu.

Minkähänlaisen mielikuvan saa foorumista, kun ei ole 1 eikä 2 topikkia, missä Timpasta annetaan ei niin imartelevaa palautetta :D

Calvin

Well-known member
Enrique sanoi:
:D. Toisaalta ihan hyvää perustietoa sellasille, jotka on vasta vähän aikaa ykkösiä seurannu.

Minkähänlaisen mielikuvan saa foorumista, kun ei ole 1 eikä 2 topikkia, missä Timpasta annetaan ei niin imartelevaa palautetta :D
Ylipäätään eihän täällä juuri kukaan saa juuri koskaan mitään muuta kuin negatiivista tai vähemmän imartelevaa palautetta. Se kai johtuu siitä, että silloin kun v*tuttaa tai on negatiivista palautetta, on kirjoittamisen/kommentoimisen kynnys melko alhainen. Jos joku on tehnyt hyvän työn, se kuitataan vaan että niinhän sen pitikin mennä eikä sitä tarvitse mainita missään internetissä. Samahan se on melkein kaiken palautteen suhteen, suurin osa on negatiivistä. Paitsi ehkä ns. miestenlehtien saama palaute: "viddu ku oli hyvät hinkit sillä viime kuukauden misulla" ja sitä rataa. :D TV-uutiset ovat myös hyvä esimerkki, useimmat uutisethan, sää mukaanlukien ;), ovat aikas negatiivisia. Kun asiat ovat hyvin sitä vain otetaan lunkisti, eikös niin?