Tipaton tammikuu

• Viestiketjun aloittaja Makkonen
  • Aloituspäivämäärä

Tipaton tammikuu?

• Äänestäjiä yhteensä
    57

AJ

Well-known member
Sijainti
Toinen Maailma
Jacques sanoi:
tipaton helmikuu tulee..
Jakkeus on nyt oikeilla linjoilla. Jos on pakko joku kuukausi olla juomatta, niin miksei voisi saman tien valita sitä lyhintä kuukautta? Tosin tänä vuonna sekin on päivän pitempi. :eek:

72

Well-known member
No enpä käytä muutenkaan alkoholia. Viimeks synnärillä antoivat konjakkitujauksen, jotta katetrin poiston jälkeen lähtis kusi kulkemaan.

Banaani

In stereo where available
Sijainti
Manse
Kyllähän tuota tarkoitus olisi olla selvinpäin, kuukausi jos toinenkin.

Minka67

Satunnainen jahkailija
Sijainti
Kuopio
Ei ole ongelmaks asti ollut ennenkään, joten ei ole tarvetta rajottaa:alppu:

Tsuhna

Absent Member
Sijainti
Toisaalla
Mitä sillä saavuttaa.. että voi sanoa viettäneensä moisen. So not, kukaan ei muista sitä enää kun seuraavan kerran ollaan kännissä.

Pashat moiselle huuhaalle. :alppu:

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
En siis aio ottaa alkoholia tammikuussa tipattomien joulu- ja helmikuun välissä, vaikka tuolla todistelisinkin ettei minulla ole alkoholiongelmaa.

Micael

Micael
Sijainti
East of Eden
Sam sanoi:
En siis aio ottaa alkoholia tammikuussa tipattomien joulu- ja helmikuun välissä, vaikka tuolla todistelisinkin ettei minulla ole alkoholiongelmaa.
Ehkä seuraavan kerran sitten Veskun ööttessä taas kevväämmällä voisi maistaa konjakkia.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Sitten kun Savon forumistit on tipattomalla, mä järjestän saunaillan.:D :ahem:

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Kyllä nyt loppuu III oluen juonti tuon veron noston ja tarjouslaatikoiden ja -mäyristen loppumisen myötä.. Prismakin mainosti tuossa Koff-laatikkoa, jolla hintaa 18,90e:frown:

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Itse olen havainnut etta jatkuva matkoilla oleminen on johtanut hotelleissa 3-4 iltakaljaan, ja kotiin tultua (josko yokoneella liikenteessa) tulee viela napattua ekana iltana.
Omasta mielesta tuossa on hiukka liikaa ja on kiva kokeilla saanko nukuttua hotlilla ilman noita iltakaljoja. Se on tassa tiukinta.

Vuoden aikana "kannit" tuli vedettya ehka 2-4 kertaa, joten silta osin en ole liiemmin huolissani....

Miss Piggy

Schufosa
Ei ole. Tosin mun tahdilla voi olla, että huomaamatta menee tammikuu(kin) ottamatta tippaakaan. Mutta tarkoituksella ei ole mitään rajoituksia. En ole alkoholisti, joten mun ei tarvi iteltäni lasillisia kieltää. Ei ole ongelmaa alkoholin kanssa. ;)