Kusi taas tääkinPalkopoika sanoi:Tähän asti olen ollut selvinpäin koko tammikuun:ahem:
Sori! Pitäisi varmaan nyt uusilla hinnoilla tehdä keskustan kapakkakierros ja katsoa montako kierrosta pääsisi. Oluenpanijoiden foorumilta sattumoisin lueskelin että että ei kuulemma vaikuttaisi myyntiin.AJ sanoi:Pitäisköhän tämä ja tuo polttoaineen hintatoikki yhdistää? Koska kohoaa hinnat niin korkeiksi, että on ihan oikeesti paikallaan alkaa viettää tipatonta aikaa?
Bensanhinnastahan tässä oli kyse. Vai eikö ne oluenpanijat osaa tehdä juotavaa, jonka erottaisi menovedestä? :alppu:Partsi sanoi:Sori! Pitäisi varmaan nyt uusilla hinnoilla tehdä keskustan kapakkakierros ja katsoa montako kierrosta pääsisi. Oluenpanijoiden foorumilta sattumoisin lueskelin että että ei kuulemma vaikuttaisi myyntiin.
Tsemiä Myllikselle. Alkoholiton olut voi maistua hotellissakin yllättävän hyvälle. Olen huomannut. Hyvänä puolena mainitaan myös, että tulee käytyä aikaisemmin nukkumaan.Myllis sanoi:Yha ilman alkomahoolia, oli kummallista herata lauantaina kello 07:00 ihan noinvain.... :eek!:
Ja skimbatessa oli hieho fiilis... :thumbup:
Eikä varmaankaan päätös kaduta tippaakaan :thumbup:elle sanoi:Jäin tipattomalle tammikuulle 2006 ja sillä tiellä ollaan.
Mä en käytä työmatkoilla alkomaholia lain. Paljon huonommin sitä nukkuu sen viinilasillisenkin jälkeen. Ja kun heti aamusta rattiin, niin on paree olla virkee.Sam sanoi:Tsemiä Myllikselle. Alkoholiton olut voi maistua hotellissakin yllättävän hyvälle. Olen huomannut. Hyvänä puolena mainitaan myös, että tulee käytyä aikaisemmin nukkumaan.