Tippaaminen

Liittynyt
1.11.2014
Viestit
3326
Sijainti
Katabolia
tipata

tippaan tippaat tippaa, tippaamme tippaatte tippaavat, tipataan
tippasin tippasit tippasi, tippasimme tippasitte tippasivat, tipattiin
olen tipannut olet tipannut oli tipannut, olemme tipanneet olette tipanneet ovat tipanneet, on tipattu
olin tipannut olit tipannut oli tipannut, olimme tipanneet olitte tipanneet olivat tipanneet, oli tipattu
tippaisin tippaisit tippaisi, tippaisimme tippaisitte tippaisivat, tipattaisiin
olisin tipannut olisit tipannut olisi tipannut, olisimme tipanneet olisitte tipanneet olisivat tipanneet, olisi tipattu
olisinpa tipannut olisitpa tipannut olisipa tipannut, olisimmepa tipanneet olisittepa tipanneet olisivatpa tipanneeti, olisipa tipattu
tipatakseni tipataksesi tipataseen, tipataksemme tipataksenne tipatakseen,
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
tipata

tippaan tippaat tippaa, tippaamme tippaatte tippaavat, tipataan
tippasin tippasit tippasi, tippasimme tippasitte tippasivat, tipattiin
olen tipannut olet tipannut oli tipannut, olemme tipanneet olette tipanneet ovat tipanneet, on tipattu
olin tipannut olit tipannut oli tipannut, olimme tipanneet olitte tipanneet olivat tipanneet, oli tipattu
tippaisin tippaisit tippaisi, tippaisimme tippaisitte tippaisivat, tipattaisiin
olisin tipannut olisit tipannut olisi tipannut, olisimme tipanneet olisitte tipanneet olisivat tipanneet, olisi tipattu
olisinpa tipannut olisitpa tipannut olisipa tipannut, olisimmepa tipanneet olisittepa tipanneet olisivatpa tipanneeti, olisipa tipattu
tipatakseni tipataksesi tipataseen, tipataksemme tipataksenne tipatakseen,
Niin, aivan.
 

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26848
Suomessa sitä on tottunut, että vessaan pääsee ilmaiseksi ravintolassa, kahvilassa tms. yksityisessä tilassa, jos on maksava asiakas. Eikä siellä mailla vierahillakaan vessan ovessa pääsymaksua lue, mutta kun ulostautuu vessasta rakko tyhjänä niin eteen parkkeeraakin julmetun leveä vessaneekeri kahvitassinsa kanssa. Siinä jos ilmoittaa etten viitti tipata, kun huussis on karseessa kunnossa niin tod. näk. joutuu itse siivoomaan. Olematon kustannus se reissussa on, mutta aiheuttaa ylimääräistä pohtimista käteisellä maksaessa, että nyt varmasti jää kolikoita lompsaan ja toisaalta isoa kolikkomäärää on ärsyttävä kanniskella joten hotellissa pidän täydennysvarastoa. Kotona pakattaessa laitan aina pienen muovipussillisen kolikoita reppuun.

Kyllähän sitä jossain halvassa maassa ravintolassa ihan mielellään tippaa, tosin silloinkin syytä olla hyvä valikoima pikkukäteistä mukana, kortilla en rupee tippaamaan, sen verran yleensä kielimuuriakin välissä.
 
Ylös