Ne pöljät säännöt ei tosin ole kummankaan finalistin tuotantoa vaan armaan moderaattorimme, joka kerrankin ei tunnu olevan paikalla. Ja joka itse menetti niillä tönönsä finaalipaikan. Et silleen!!!
Edit: siis sikäli, ettei sinne voi päätyä kahta mun työtä, koska siinä ei ois järkeä.
Here i am. Rocking like a hurricane.
Tönöjen äänet yhdistettiin siksi, että osallistujia olin vain 4 ja olisi ollut sangen väsynyt skaba jos tönöjäkin olisi ollut vain se 4.
Viimevuotinen ääntenlaskentatapa oli siitä paska, että kun teit kaksi hienoa tönöä ne söivät toisiltaan ääniä joten sitä laskutapaa käyttämällä kannattaisi tehdä vain se yksi hieho tönö. Eli pääpointti äänten yhdistämiselle oli se, että saataisiin jokaiselta osallistujalta kaksi hiehoa tönöä mukaan.
Itsehän olisin päässyt jatkoon viimevuotisella äänenlaskentatavalla. Että oma koira puri.
Mut ei tässä minusta menny vituiks mitään muuta kun nää deadlinet jotka muuttu lennosta tuikituntemattomasta syystä. Siitäkin voin syyttää itseäni. Mitäs en saanut aikaiseksi järjestää kisaa kuten piti.
*Menee komeroon syyttämään itseään*