Mä en löytänyt jäsenlistasta McCormick / International nimistä tyyppiä lain. :thumbfh:Tänään.
Itse en muista aikoihin nähneeni, mutta on noita sitten vielä liikenteessä.Olin melkein unohtanut tämän törmäyksen kesäkuun puolivälin tienoilta.
Kuva ei ole näpätty Suomessa, mutta kaipa niitä täälläkin on museokilvissä?Itse en muista aikoihin nähneeni, mutta on noita sitten vielä liikenteessä.
Ehkä saamme jatkossa nauttia HELT OCH HÅLLET GRATIS KLUBBEN:ISTARunar esiintyi ruotsin yo-kuuntelussa.
Pistä terveisiä vaikkapa vapaan porukalta.Törmäsin tossa just sattumalta Yrjölään. Pitkästä aikaa. Tovi juteltiin ja helvetin hyvä mieli jäi. Mies alkaa olla entisensä. :ahem:
Näillä nurkilla eräs vanhempi henkilö ajelee joka kesä.Itse en muista aikoihin nähneeni, mutta on noita sitten vielä liikenteessä.
Oikein hyvä uutinen. Yrjölän kuuluu tässä maailmassa olla entisensä. Ei niin, että tässä meillä on entinen Yrjölä, vaan että taas kulkee, rullaa ja vipattaa. Hyvä Yrdelius, paina!Törmäsin tossa just sattumalta Yrjölään. Pitkästä aikaa. Tovi juteltiin ja helvetin hyvä mieli jäi. Mies alkaa olla entisensä. :ahem: