Nyt sä menit paljastamaan JPP'n iän.JPP-66 tuli vastaan kehä ykkösellä.
Aika lähelle syntymävuotta menee toi 66, siis sillä systeemillä, että jätetään sieltä alusta 19 pois.Nyt sä menit paljastamaan JPP'n iän.
Kiitos! Enx mä ollukki hyvä! :ahem:Olga voitti just äsken maikkarin laulukilpailuohjelman.
Onnea!
Mutta mitä se sillä traktorilla?
Ilmeisesti järjestelee ostamiaan autoja.Mutta mitä se sillä traktorilla?
Ikävä kyllä minulla ei ollut etuoikeutta seurata esitystä.Kiitos! Enx mä ollukki hyvä! :ahem:
Mitäs voittaja julisti? "I am the greatest!"?Huomasin juuri avatusta televisiosta vain voittajan julistuksen.
Joo, sillälailla hyvin vaatimattomasti ja huomaamattomasti.Mitäs voittaja julisti? "I am the greatest!"?
Pohjanmaa onkin selvästi laveampi kuin olen kuvitellut luulevani.
Miss' laaja aukee Pohjanmaa, veet merten virtain vaahtoaa, me siellä maassa hallojen niin kasvoimme kuin kuuset sen: Ei niitä sää voi säikyttää...Joo, sillälailla hyvin vaatimattomasti ja huomaamattomasti.
Pohjanmaa onkin selvästi laveampi kuin olen kuvitellut luulevani.
Kyllähän tuon Pohjanmaan laajuuden huomaa, kun ajelee Karvian kautta Jalasjärvelle tai Isojoen kautta Kauhajoelle.Miss' laaja aukee Pohjanmaa, veet merten virtain vaahtoaa, me siellä maassa hallojen niin kasvoimme kuin kuuset sen: Ei niitä sää voi säikyttää...
Et ottanut huomioon sponsorimiljoonia?Aika halvalla myy toi Runskikin itteeään...
Kuulemma saannu kassillisen heijastimia ja kuulakärkikyniä Etelä-Karjalan Osuuspankilta :dunno:Et ottanut huomioon sponsorimiljoonia?