Toijalan Vauhtipuiston ilmaiskierros kisaan osallistuneille: KKWCS GP4 2009

• Viestiketjun aloittaja Örfil
  • Aloituspäivämäärä

Örfil

Guest

Sessio 1, dd.mm klo hh:mm

13.6.2009 pidetyssä KKWCS kauden 2009 4. kisassa Toijalan Vauhtipuistossa ilmeni "erinäisiä teknisiä ongelmia" ja siksi vuokra-autoyrittäjä tarjosi meille kisaan osallistujille yhden (1) kymmenen minuutin ajon ilmaiseksi jokaiselle kisaan osallistuneelle kuskille.

Yrittäjälle jäi nikkilista sekä maininta että kyseessä oli F1-Forumin kuskit.

Eli tämän ajokauden ajan on mahdollista käydä kaikilla kisaan osallistuneille päristelemässä yksi 10 minuutin setti ilmaiseksi ko. radalla.

Jos menet radalle, kerro että olet F1-forumin kuski, nikkisi ja mainitse että kyseessä on "hyvitysajo" 13.6 kisasta. Jos asiassa tulee ongelmia, soita minulle maksupm:ssä saamaasi puhelinnumeroon niin hoidetaan asia online.

Joudut samalla vilauttamaan henkkareitasi ja oikea nimesi kirjataan samassa yhteydessä ylös, jotta väärinkäytöksiä ei sattuisi.

Tässä tuli kuitenkin jo ilmi että joillekin tämä "ilmaisajo" ei sovi esim. etäisyyksien vuoksi, ja on siksi halunnut lahjoittaa ajovuoronsa eteenpäin.

Olisi hyvä että kaikki jotka ovat ilmaisajonsa ajaneet, laittaisivat viestiä myös minulle niin seurataan että tämä etu tulee käytettyä muodossa tai toisessa hyväksi tänä kesänä.

Se joka haluaa ajaa oman ajonsa, käy sen tietenkin ajamassa ja ilmoittaa minulle ja jos haluat lahjoittaa ajosi pois, ilmoita sekin minulle. Katsotaan tuossa elokuun lopussa mikä on tilanne "lahjoitusten" osin niin laitan kyselyn ketkä haluavat ko. kisan kisakuskeista osallistua "lahjoitusten" pois ajamiseen.

Päivitän listaa tähän postaukseen.

Lahjoittaja:

öö ruz
PeePee
Jacques
Racer X
Andy

Käytetyt ajovuorot:
Jari5

Tulee mahdollisesti ajamaan omansa + osallistuu lahjoitusten ajamiseen

Asko S.
Williams-
Mike Milk
Nasty
lfb
BMW
FO110K

Viimeksi muokattu:

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
Laitatko infoa siitä milloin radalle voi mennä (päivät ja kellonajat?) ajamaan sen 10 minuuttisen? Ja pitääkö se varata etukäteen vai voiko vain mennä sinne ilman varauksia?

Asko S.

Tonttu
Sijainti
Tampere
Laitatko infoa siitä milloin radalle voi mennä (päivät ja kellonajat?) ajamaan sen 10 minuuttisen? Ja pitääkö se varata etukäteen vai voiko vain mennä sinne ilman varauksia?
http://www.vauhtipuistokarting.com/

Aukioloajat 2009

5.5.2009 - 31.5.2009
- Arkisin sopimuksen mukaan
- Lauantaisin - sunnuntaisin kello 12.00 - 18.00

2.6.2009 - 28.8.2009
- Tiistaista sunnuntaihin kello 12.00 - 18.00
- Maanantaisin ei toimintaa

1.9.2009 - 30.9.2009
- Arkisin sopimuksen mukaan
- Lauantaisin - sunnuntaisin kello 12.00 - 18.00

30.9.2009 - lähtien sopimuksen mukaan
Käsittääkseni ei tartte eeltäpäin varata. Tuolla sivuilla näkyy kalenterista radan varauksia, kantsii ne tarkistaa ennenkä lähtee liikkeelle.

Asko S.

Tonttu
Sijainti
Tampere
Itsehän tottakai käytän tuon ajokerran. Luultavasti sen jälkeen, kun autoihin saadaan uudet moottorit. Tämä ajankohta on ilmeisesti vielä aika avoin. Voiskohan henkilökunta lähettää vaikka maileja tästä jolle kulle...

öö ruz

Speed for ever
Jep lahjoitan oman vuoroni. Jakakaa se miten parhaaksi näette.

Williams-

Senior member
Sijainti
Hyvinkää
Mä olisin myös kiinnostunut käyttämään tuon ajokerran. Ongelmana on vain yhteydet, mutta jos sen asian saa sumplittua niin totta kai käyn ajamassa..

Örfil

Guest
Parasta itse soitella radalle (kts. linkki kisan toikista) ja varmistaa asia päiväkohtaisesti.

jari5

Well-known member
Sijainti
Täällä jossain,ehkä?
tulen ajamaan omani ja lahjoituksia tullaan ottamaan vastaan olis kyl hauska jos mentäs yhdessä niiden kans ketkä meinaa käyttää tämän (on hampaan kolossa vähän muutakin kun paskaa kisasta:jaska:)

Mike Milk

Well-known member
Sijainti
Milkyland
Tarkoitus olisi itsekin käydä ajamassa ja tottakai jos sopiva päivä löytyy niin voisi porukalla mennä kurvailemaan.

Jacques

Sijainti
Helsinki
Miten ois kaksi yhdellä iskulla? Ensi viikon keskiviikkona ensin Toijalaan ajamaan noi ilmaissetit pois ja sitten sen jälkeen Hyvinkään harkat päälle?

Nasty Boy

-2-
Sijainti
Tuusula
Kyllä vois jossain vaiheessa käydä ton harjoittelemassa pois, tietysti mielellään jos niiden uusien myllyjen testaus menis siin samalla ni sehän ois hienoa. Kivempihan se olis porukalla käydä. Täytyy katella...

Jacques

Sijainti
Helsinki
Mä voisin myös lahjoittaa vuoroni jollekin toiselle.. en kerkeä toijalaan nyt varmaan kyllä..

Örfil

Guest
Ok, täytyy arvalla jakaa nää ajovuorot kun joskus mennään paikan päälle.

Muistaako kukaan mikä oli se ajankohta, jolloin uusien koneiden piti saapua?