Örfil
Guest
Jos ensi viikoksi saadaan varattua aika testiajolle PAIKALLE SAAPUNEET AJAVAT KAIKKI AJOKERRAT POIS PORUKALLA.
Seuraa siis tätä toikkia!
Seuraa siis tätä toikkia!
Voin hakea Tampereen rautatie-/linja-autoasemalta kyllä. Ensi viikon loppupuolta mietittiin harkka-ajankohdaksi.Ensi viikolla voisi tullakin ajelemaan sen ajokerran pois, jos PK-seudulta lähtee muutakin porukkaa. Tuonne kun taitaa olla vähän hankala päästä julkisilla.
Mulle voi muodostua tuo päivä ongelmaksi, mutta voin yrittää järjestellä aikatauluni sen mukaiseksi, että pääsisin paikalle. Selvitän mahd. pian käykö toi 3.9..Elikkäs jos mentäis ajelemaan ensi viikon torstaina klo 18:00 (3. syyskuuta). Kelin mukaan toki joudutaan menemään, joten tarkistetaan päivä lähempänä. Jos on aikatauluongelmia niin ilmoittakaa ihmeessä. Sitten kun saadaan varmoja osallistujia mukaan, niin voin soitella radalle ja koittaa varata ajan.
Ilmoittautumiset tähän topikkiin ja ilmoittakaa kyydin tarpeesta samalla.
Jees, kiitos tarjouksesta. Pitää vähän miettiä viitsiikö sitä lähteä julkisilla liikenteeseen näin opiskelijabudjetilla. Jos saataisiin PK-seudulta joku seurue autolla matkaan niin olen varmasti mukana.Voin hakea Tampereen rautatie-/linja-autoasemalta kyllä. Ensi viikon loppupuolta mietittiin harkka-ajankohdaksi.
Palaan omalta osaltani tähän asiaan illemmalla.
...ja Williams- pääsee kyydissä jos päiväys sopii...mutta kyytitarve on..
OK, tehdään näin.Asko: onnistuuko mitenkään, jos mä ilmoittelen huomenna asap, että olenko tulossa? Jos vaikka laitat mulle privalla puhelinnumerosi, niin pystyisin ilmoittamaan viiveettä asiasta tekstarilla..
Ilmoitetaan nyt vielä tännekin eli 3.9. käy myös mulle.....ja Williams- pääsee kyydissä jos päiväys sopii...