Toijalan Vauhtipuiston ilmaiskierros kisaan osallistuneille: KKWCS GP4 2009

• Viestiketjun aloittaja Örfil
  • Aloituspäivämäärä

Örfil

Guest
Jos ensi viikoksi saadaan varattua aika testiajolle PAIKALLE SAAPUNEET AJAVAT KAIKKI AJOKERRAT POIS PORUKALLA.

Seuraa siis tätä toikkia!

lfb

Flavio
Sijainti
Helsinki
Ensi viikolla voisi tullakin ajelemaan sen ajokerran pois, jos PK-seudulta lähtee muutakin porukkaa. Tuonne kun taitaa olla vähän hankala päästä julkisilla.

Asko S.

Tonttu
Sijainti
Tampere
Ensi viikolla voisi tullakin ajelemaan sen ajokerran pois, jos PK-seudulta lähtee muutakin porukkaa. Tuonne kun taitaa olla vähän hankala päästä julkisilla.
Voin hakea Tampereen rautatie-/linja-autoasemalta kyllä. Ensi viikon loppupuolta mietittiin harkka-ajankohdaksi.

Palaan omalta osaltani tähän asiaan illemmalla.

Asko S.

Tonttu
Sijainti
Tampere
Elikkäs jos mentäis ajelemaan ensi viikon torstaina klo 18:00 (3. syyskuuta). Kelin mukaan toki joudutaan menemään, joten tarkistetaan päivä lähempänä. Jos on aikatauluongelmia niin ilmoittakaa ihmeessä. Sitten kun saadaan varmoja osallistujia mukaan, niin voin soitella radalle ja koittaa varata ajan.

Ilmoittautumiset tähän topikkiin ja ilmoittakaa kyydin tarpeesta samalla.

Williams-

Senior member
Sijainti
Hyvinkää
Elikkäs jos mentäis ajelemaan ensi viikon torstaina klo 18:00 (3. syyskuuta). Kelin mukaan toki joudutaan menemään, joten tarkistetaan päivä lähempänä. Jos on aikatauluongelmia niin ilmoittakaa ihmeessä. Sitten kun saadaan varmoja osallistujia mukaan, niin voin soitella radalle ja koittaa varata ajan.

Ilmoittautumiset tähän topikkiin ja ilmoittakaa kyydin tarpeesta samalla.
Mulle voi muodostua tuo päivä ongelmaksi, mutta voin yrittää järjestellä aikatauluni sen mukaiseksi, että pääsisin paikalle. Selvitän mahd. pian käykö toi 3.9..

Ja ei varmaankaan tule yllätyksenä, mutta kyytitarve on..

lfb

Flavio
Sijainti
Helsinki
Voin hakea Tampereen rautatie-/linja-autoasemalta kyllä. Ensi viikon loppupuolta mietittiin harkka-ajankohdaksi.

Palaan omalta osaltani tähän asiaan illemmalla.
Jees, kiitos tarjouksesta. Pitää vähän miettiä viitsiikö sitä lähteä julkisilla liikenteeseen näin opiskelijabudjetilla. Jos saataisiin PK-seudulta joku seurue autolla matkaan niin olen varmasti mukana.

Nasty Boy

-2-
Sijainti
Tuusula
Kyllä varmaan 3.9. sopii meikäläiselle...
mutta kyytitarve on..
...ja Williams- pääsee kyydissä jos päiväys sopii...
...jos joutuu vaihtaa päivää niin 1.9. ei käy...
ja jos lfb pääsee Hyvinkään tienoille ni mahtuis varmaan matkaan...

Örfil

Guest
Tiedän kertoa että 1.9 ei käy Askollekaan. Meillä on yks spesiaalikisa Forssassa.

Mike Milk

Well-known member
Sijainti
Milkyland
Mulle todennäköisesti passais myös tuo torstai 3.9. klo 18:00. Sattumalta oon just siellä päin silloin.

Asko S.

Tonttu
Sijainti
Tampere
Eli mukana näyttäis olevan seuraavat hahmot:

Asko S.
Albert Oil
Nasty Boy (+1 kaveri)
Williams
lfb
FO110K
Mike Milk?

Soittelen huomenna radalle ja koitan varailla torstain klo 18 etiäpäin. Tän viikon keli näyttää hieman epävakaalta, joten kysyn samalla myös voidaanko sateella ajaa.

Edelleen muitakin mahtuu mukaan. Ilmoittakaa vaan sitten, että osaan mainita kuskimäärästä ratahenkilökunnallekin.

Viimeksi muokattu:

FO110K

Banned
mä voisin lähteä jakaan bensakuluja tältä suunnalta myös...

Örfil

Guest
Tämän kisan taannoisena järjestäjänä ilmoitan juhlallisesti seuraavaa:

Aiemmin oli sovittu että neljästä lahjoitetusta vuorosta 2 menee wilzulle ja Nastylle aiemman reissun kulujen peittämiseksi.

Omani lahjoitan Askolle vaivanpalkkaa tämän session järjestämisestä puolestani eli 1 ajovuoro jää sitten arvontaan kaikkien kuskien kesken, poislukien kisaorganisaation jäsenet.

Ugh!

Williams-

Senior member
Sijainti
Hyvinkää
Asko: onnistuuko mitenkään, jos mä ilmoittelen huomenna asap, että olenko tulossa? Jos vaikka laitat mulle privalla puhelinnumerosi, niin pystyisin ilmoittamaan viiveettä asiasta tekstarilla..

Örfil

Guest
Ja ps. josko Asko sitten hoitaisi nuo ajovuoroarvonnat, jäi se sanomatta vielä...

FO110K

Banned
asko huom., vaikka mä nyt olen eronnutkin tuosta järjestelystouhusta niin laske mut siihen porukkaan silti arvonnan suhteen, kuitenkin ko. kisan aikana olin mukana ja näin ollen vian reilua ettei mun nimi siinä arvonnassa näy.