Terolla? Älä naurataEntä pissikset takapenkiltä?
Minun toiseen autooni liittyy eräänlainen pissisjuttu. Uroskissa päätti kostaa lääkärikäynnin (jutut pois) ja kusaisi kuskin penkin alle mattoon. Sitä hajua ei saanut pois millään. Hajustushetkellä auto oli vasta muutaman kuukauden ikäinen. Haju oli kammottava varsinkin silloin, kun auto oli hetken pysähdyksissä auringonpaisteessa. :yuck:Entä pissikset takapenkiltä?
Sanoisin notta täysin oikeutettu kosto. :ahem:Minun toiseen autooni liittyy eräänlainen pissisjuttu. Uroskissa päätti kostaa lääkärikäynnin (jutut pois) ja kusaisi kuskin penkin alle mattoon. Sitä hajua ei saanut pois millään. Hajustushetkellä auto oli vasta muutaman kuukauden ikäinen. Haju oli kammottava varsinkin silloin, kun auto oli hetken pysähdyksissä auringonpaisteessa. :yuck:
Auto oli hyvin pitkälti tuollainen, viisiovinen tosin.
HÄHÄHÄHÄÄ....Minun toiseen autooni liittyy eräänlainen pissisjuttu. Uroskissa päätti kostaa lääkärikäynnin (jutut pois) ja kusaisi kuskin penkin alle mattoon. Sitä hajua ei saanut pois millään. Hajustushetkellä auto oli vasta muutaman kuukauden ikäinen. Haju oli kammottava varsinkin silloin, kun auto oli hetken pysähdyksissä auringonpaisteessa. :yuck:
Auto oli hyvin pitkälti tuollainen, viisiovinen tosin.
Vastaan kuitenkin :Joko tuo Audi tai sitten vaihtoehto "ensimmäinen auto menossa".