Toinen Maailma VIPeille?

• Viestiketjun aloittaja AJ
  • Aloituspäivämäärä

hara-kimi

Well-known member
Sorry, enpä ala foorumien käytöstä maksamaan...Taitaa jäädä sit meikäläisen osalta lukematta tämän paikan parhaat annit... :thumbdown

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Sorry, enpä ala foorumien käytöstä maksamaan...Taitaa jäädä sit meikäläisen osalta lukematta tämän paikan parhaat annit... :thumbdown
Eli mun ja AJ:n pitäis vaan kiltisti tehdä juttuja teille ilmaiseksi, niin ettei forumi siitä mitään hyödy?:doubtful:

Ace17

Acenteella
Kannatan kyllä toki sitä ideaa, että käyttäjät itse voisivat talkoohengessä luoda lisäsisältöä vipeille. Itseasiassa kyseessä on toistaiseksi paras uusi idea vip-maksujen vastikkeeksi. :thumbup:

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Kannatan kyllä toki sitä ideaa, että käyttäjät itse voisivat talkoohengessä luoda lisäsisältöä vipeille. Itseasiassa kyseessä on toistaiseksi paras uusi idea vip-maksujen vastikkeeksi. :thumbup:
Kannattaa siis tarkkailla postiluukkua Turkin kisan jälkeen.

Tai voihan sitä tarkkailla vaikka jo nyt.:eek:

Bobakki

@f1hog
Sijainti
En oo mistään kotosin
Minä suhtaudun tähän vippijuttuun kaikkinensa vähän nihkeästi. Seuraava ei missään tapauksessa millään pahalla - F1-forumin nostaminen netin suosituimmaksi suomalaiseksi formulakeskusteluksi on varmasti vaatinut paljon kovaa työtä, jota arvostan.

Niin kuin Pietari jossain totesi, on vähän hämmästyttävää, jos näillä kävijämäärillä saa nollan euron mainostulot. Toki mainosmyyntikin vaatii työtä ja sitä kautta Antin panostusta, johon ei kaiketi kuitenkaan ole oikein aikaa (tai halua, mistäs minä tiedän). Aktiivikäyttäjien tuki on toki ihan hyvä tapa korjata vaje, mikäli tähän on halua.

Ainakin minua kuitenkin hiertää useampikin seikka. Ylläpidon vähäinen panostus kun ei rajoitu pelkästään mainostuloihin, vaan kyse on useammista asioista. Koko palstalla on jälleen vain yksi aidosti aktiivinen moderaattori, eikä ylläpito ole asiaa yrittänyt aktiivisesti korjata aikoihin. Samoin uutisosion herättämistä henkiin kyllä hehkutetaan tasaisin väliajoin, mutta asialle ei tapahdu mitään. Kaikenlaista on lupailtu, mutta varsin vähän on tapahtunut.

Ehkä eniten kuitenkin nakertaa se, että käyttäjiä kuunnellaan varsin sattumanvaraisesti. Aikanaan monta hyvää ideaa jäi toteutumatta, kun niihin ei tullut vastakaikua. Ylläpito-osiosta voi käydä lukemassa ihmettelyjä siitä, miksei VIP-jutuista ole kunnollista tiedotusta. Minulle on joskus tullut privaviestejä / sähköpostia ihmisiltä, jotka eivät ole saaneet ylläpidolta vastausta yhteistyötoiveisiin tai halukkuuteen uutistoimittajaksi. Käyttäjien kysymyksiin harvoin vastataan. Jotenkin on sellainen fiiwis, että phoorumi voisi olla paljon enemmänkin pienellä tuella.

Mikäli näihin asioihin ei tule muutosta, en ainakaan minä ole enää halukas foorumia roposillani tukemaan. Mikä takaa, ettei foorumin ylläpitoon lopahda pian lopullisesti? Ainakaan minussa nykymeno ei varsinaisesti herätä luottamusta. Tämä paikka nousi nykyiseen asemaansa Varikon keskustelupalstojen hyytyessä. Ehkä nyt olisi aika etsiä uusi palsta, jonka ylläpidolla vielä riittäisi tarmoa kehitykseen ja käyttäjien kuunteluun? Aikansa kutakin.

Ace17

Acenteella
Bobakilta silkkaa asiaa! :thumbup:

Tuossa tulikin aika hyvin ne syyt selville, miksi itsekään en aio olla enää tukemassa foorumia rahallisesti.

Ace17

Acenteella
Miten aiot sitten selvitä armottomista vierotusoireista, kun et voi enää pollata? :eek:
Ensisijaisesti luonnollisesti toivon, ettei jo aiemmin ostetut vipit raukene. :thumbup:

Jos niin kuitenkin käy, loppuu Ässämiehen pollailut tällä forumilla. :thumbfh:

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Sijainti
Konnektikuti
Maksan, maksan. Ihan jees idea yrittää lisätä maksulla saatavaa sisältöä. Niin päin voi toimiakin.

Emmä tässä yhteydessä mitään hinta/laatu -suhdetta rupee analysoimaan. Jos homma nappaa, niin kuin on tullut tavaksi saatana napata jo kymmenen vuotta, niin ropojahan noi on. Ihan sama vaikka Antti sijoittais ne bisseen tai korkeekorkosille (huoriin). Pääasia, että menee tarpeeseen. Terapiaahan tää on.

hara-kimi

Well-known member
Niin kuin Pietari jossain totesi, on vähän hämmästyttävää, jos näillä kävijämäärillä saa nollan euron mainostulot. Toki mainosmyyntikin vaatii työtä ja sitä kautta Antin panostusta, johon ei kaiketi kuitenkaan ole oikein aikaa (tai halua, mistäs minä tiedän). Aktiivikäyttäjien tuki on toki ihan hyvä tapa korjata vaje, mikäli tähän on halua..
Näillä kävijämäärillä ei olisi ongelma eikä mikään saada foorumia toimimaan "omillaan" ja pienellä panostuksella jo tuleekin sitten voittoa. Forumissa on kuitenkin muutama perustavaa laatua oleva ongelma minkä vuoksi tämä ei ehkä toteudu. Nää ongelmakohdat voin paljastaa niille ketkä liittyy mun vippilistalle ja laittaa huntin tilille. T: myyty 2v toiminut 50 aktiivisen ja yht 3000 käyttäjän forum 5000 USD taalalla alle 6kk sitten. :p

AJ

Well-known member
Sijainti
Toinen Maailma
Näillä kävijämäärillä ei olisi ongelma eikä mikään saada foorumia toimimaan "omillaan" ja pienellä panostuksella jo tuleekin sitten voittoa. Forumissa on kuitenkin muutama perustavaa laatua oleva ongelma minkä vuoksi tämä ei ehkä toteudu. Nää ongelmakohdat voin paljastaa niille ketkä liittyy mun vippilistalle ja laittaa huntin tilille. T: myyty 2v toiminut 50 aktiivisen ja yht 3000 käyttäjän forum 5000 USD taalalla alle 6kk sitten. :p
Sen edellisen paikan 50 aktiivista maksoi sulle huntin per nenä, että häivyt? ;)

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Sijainti
Konnektikuti
Frendi sai about samanlaisesta kattauksesta nyppästyä reilut 300k$ ihan pikkujeesillä. Että siltä pohjalta lähdet kikkaileen.

Trullinkaasu

Well-known member
Kyseenalaisten kyllä sen, että käytetäänkö VIPeiltä tulevat rahat palvelumaksuihin, yms. Vai rahastaako ylläpito vain hahmoja?

Bobakki itse asiassa kirjoitti hyvää settiä. Tiedotuspolitiikan luulisi olevan näkyvää, jos fyrkkaa tarvittaisiin kipeästi taskuun.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Taitaa olla niin että kun ei ole varmuutta että forum pysyy
niin ei kannata liikoja julkisesti kehua... nostaa myös
sopimuksen hintaa...

Taitaa olla niin että mahdollinen kakkoskuskin virka ja
uran lopettaminen lähenee lujaa...

(antaisivat minulle kilpailukykyisen Ferrarin)