kouvotsvoni
Banjottu
:alppu:
Stephen King. Musta torni -sarja. The Gunslinger, mikä se nyt olikaan suomeks.jupla sanoi:Tämän pitäisi tietää itse(s)kunkin eli AJ:n.
Kuka kirjailija seposti romaaniinsa virkkeen: "Mene sitten - on muitakin maailmoja kuin nämä."?
Vihje: Montoya ei ole kirjailija (saattoi sanoa noin Kimille Indyssä).
No etpä ole kaikkea näköjään unohtanut eli oikea oli vastaus! Itselläni on viides osa menossa, kaksi on vielä lukematta. Erittäin mukaansatempaavia kirjoja :thumbup:OoPee sanoi:...tostapa tulikin mieleen, että tarttis nuita taas lukea. Kolme ekaa oon jo lukenu, mutta unohtanu kaiken niin lahjakkaasti, että joutuis varmaan aloittamaan taas alusta
Siitä sais alkaa väsätä elokuvaa. Ja just.OoPee sanoi:Stephen King. Musta torni -sarja. The Gunslinger, mikä se nyt olikaan suomeks.
...joo, Revolverimies.
Mulla on neljä ekaa suomeks ja se viides saksaks. Vois muodon vuoks hankkia ton viidennenkin suomeksi.Il Tempo Gigante sanoi:Siitä sais alkaa väsätä elokuvaa. Ja just.
Moon lukassu kaikki 5:iisi suomennettua, kuudetta odotellessa.
Kirjoitin tuossa aiemmin vähän epäselvästi, mutta olen lukenut siis 4 ja viides on menossa. Kaksi on enää tulossa: kuudes "Song of Susannah" ja seitsemäs eli viimeinen "The Dark Tower". Näin lukeepi tämän viidennen osan alussa. Ilmeisesti ainakin tuo kuudes on jo kirjoitettu, muttei kiännetty pofinski.OoPee sanoi:Mulla on neljä ekaa suomeks ja se viides saksaks. Vois muodon vuoks hankkia ton viidennenkin suomeksi.
Kolme ekaa on pehmeäkantisina, noi kaks seuraavaa kovakantisina
Ja kyllä, vois tehdä leffankin, tosin kun vissiin Kingikään ei vielä tiedä montako osaa on tulossa ja miten toi päättyy (vai tietääkö?), niin ehkäpä ne odottelee sarjan loppua ennenkuin rupeevaat leffoja väsäilemään.
Selvo.jupla sanoi:Kirjoitin tuossa aiemmin vähän epäselvästi, mutta olen lukenut siis 4 ja viides on menossa. Kaksi on enää tulossa: kuudes "Song of Susannah" ja seitsemäs eli viimeinen "The Dark Tower". Näin lukeepi tämän viidennen osan alussa. Ilmeisesti ainakin tuo kuudes on jo kirjoitettu, muttei kiännetty pofinski.
Pimeyden vanki. :thumbup:OoPee sanoi:Mikä toi kirja sitten lieneenäkään suomeks (Ace tietää!). Lontooks Seize the Night.
No niinpäs s eolikin, olihan tosta vissiin juttuakin joskus. Kaks vuotta sittenAce17 sanoi:Pimeyden vanki. :thumbup:
googletin... :frank:
Itselläni tuo kirja on alkuperäiskielellä.
Juu niin oli juttua ja suosittelin silloin lukemaan omasta mielestäni ihan kaikista parhaan Koontzin kirjan: suom. Salama, engl. Lightning, saks. [tähän suojelusenkeli saksaksi]. Olen siitä lähtien jännittänyt rystyset valkoisena ja odottanut mielipidettäsi ko kirjasta.OoPee sanoi:No niinpäs s eolikin, olihan tosta vissiin juttuakin joskus. Kaks vuotta sitten
Tjaah, josko mun pitäskin sitten lukee seAce17 sanoi:Juu niin oli juttua ja suosittelin silloin lukemaan omasta mielestäni ihan kaikista parhaan Koontzin kirjan: suom. Salama, engl. Lightning, saks. [tähän suojelusenkeli saksaksi]. Olen siitä lähtien jännittänyt rystyset valkoisena ja odottanut mielipidettäsi ko kirjasta.
Kyllä niitä kirjoja tulee olemaan 7:eitsemän, niin kuin hahmo "jupla" tuossa yllä tietääkin. Kaikki kirjat on myös kirjoitettu valmiiksi, jos Kingin puheisiin on uskominen.OoPee sanoi:Mulla on neljä ekaa suomeks ja se viides saksaks. Vois muodon vuoks hankkia ton viidennenkin suomeksi.
Kolme ekaa on pehmeäkantisina, noi kaks seuraavaa kovakantisina
Ja kyllä, vois tehdä leffankin, tosin kun vissiin Kingikään ei vielä tiedä montako osaa on tulossa ja miten toi päättyy (vai tietääkö?), niin ehkäpä ne odottelee sarjan loppua ennenkuin rupeevaat leffoja väsäilemään.
Jaa oot ruvennut pyöräileen kuten Jacques?Ace17 sanoi:Juuri tämäntapaista tietoa toivoinkin, kun saavuin juuri lähes 50:iidenkymmenen kilometrin pyörälenkiltä. :ahem: :thumbup:
Jacquesin lapinmatka laukaisi pyöräilyinnostukseni. Tuli viikonloppuna ajeltua jonkun verran ja hommasinpa sunnuntaina matkamittarinkin. Googletin tänään jonkun kivan reitin, minkä voisi kiertää. Mitään karttaa en tietenkään reissulle ottanut, semmoinenhan on mamoja ja muita köppääsiä varten. Eksyinkin sit Puuppolan kohdalla ja lähdin ajelemaan jonnekin Tikkakosken seutuville. Kylläpä sieltäkin sit onnistuin tulemaan takaisin Jyskälään.patriot sanoi:Jaa oot ruvennut pyöräileen kuten Jacques?