Pimee polli sopivin manimäärin ja kyssäri "Mistä summasta olisit valmis pistämään kylmäksi itsellesi täysin tuntemattoman murhamies-raiskaaja-lapsennussija-elämäntaparikollisen, jos kiinni jäämisen riski ois hyvin pieni.Kaikille ei näköjään mennyt jakeluun, että tämän kysymyksen vastauksia ei mitata rahassa.
Nämä pitää sitoa jokaisen omaan kokemuspohjaan. "Mistä hinnasta olisit valmis laittamaan rotanmyrkkyä kurskin ruokaan?"Pimee polli sopivin manimäärin ja kyssäri "Mistä summasta olisit valmis pistämään kylmäksi itsellesi täysin tuntemattoman murhamies-raiskaaja-lapsennussija-elämäntaparikollisen, jos kiinni jäämisen riski ois hyvin pieni.
Eli jos koti meinaa mennä alta, ni velkoja tai/ja perhe kylmäksi?Tarkennetaan nyt ettei mene överiksi:
koti = perheenjäsenet
isänmaa = jos joutuu sotaan = pakko tappaa
Tuota tapahtuu oikeastikin liian usein.Eli jos koti meinaa mennä alta, ni velkoja tai/ja perhe kylmäksi?
Mr. Reaper. Etunimeltään Grim. Norosen oppiin. Jatkuu kuulemma "loppuun saakka", mitä ikinä se tarkoittaakin...No kuka nyt. Kuinka pitkä pahvi?
Lainamies vaan.No kuka nyt. Kuinka pitkä pahvi?
Vai tekee Stu Grimson paluun! Johan nyt.Mr. Reaper. Etunimeltään Grim. Norosen oppiin. Jatkuu kuulemma "loppuun saakka", mitä ikinä se tarkoittaakin...
Muistaakseni vastasin firman pääsykokeissa vastaaviin kysymyksiin myöntävästi, eikä se ole vielä estänyt kantamasta vastuuta "vähän" .22 pislarin lutkua tehokkaammistakin vehkeistä..Eikös nykyisessä aselupahakemuksessa ollut jokin kysymys tyyliin "voisitko jossain tilanteessa turvautua voimakeinoihin?". Joku sen tuonne lööpitystoikkiin linkkasi ja sitä silloin hämmästelin, että myöntävällä vastauksellako aseluvatta jäisi.
Olen pohtinut samaa tuon kysymyksen osalta. Mutta mielestäni tuollaiset laskelmoidut kysymykset eivät toimi. Joku luulee, että tuolla yritetään karsia kaheleimmat pois heti kättelyssä ja vastaa tarkoituksella että ei käyttäisi voimakeinoja.Muistaakseni vastasin firman pääsykokeissa vastaaviin kysymyksiin myöntävästi, eikä se ole vielä estänyt kantamasta vastuuta "vähän" .22 pislarin lutkua tehokkaammistakin vehkeistä..
Eli ei. Tuommoinen testi ei ole yhdestä kysymyksestä kiinni, vaan kokonaistuloksesta. Järki-ihminen tietää hätävarjelutilanteen erikoisluonteen ja että voimankäyttö käsittää muitakin keinoja kuin ampumisen.
Nii minä en kyllä tajua mihin tuollaista kysymystä tarvitaan, mut tää onkin joku sykolookinen juttu ja tarttis hengailla vuosikymmen kampuksella valtion shekin kanssa, että vois uskottavasti teeskennellä älyävänsä mikä taka-ajatus tossa on.Olen pohtinut samaa tuon kysymyksen osalta. Mutta mielestäni tuollaiset laskelmoidut kysymykset eivät toimi. Joku luulee, että tuolla yritetään karsia kaheleimmat pois heti kättelyssä ja vastaa tarkoituksella että ei käyttäisi voimakeinoja.
Sitten jos vastaa rehellisesti että kyllä ja kun siitä ei sitten seuraisikaan mitään lupien hyllyttämisiä niin en näe tuolla kyssärillä saavutettavan yhtään mitään. Ainoastaan harhautetaan myös rehellistä ja tervejärkistä luvanhakijaa.
Stu Grimson. Nimi kuin suoraan kurskin lautaselta. Synkeän Muhennoksen poika.Vai tekee Stu Grimson paluun! Johan nyt.
Koskaan en ole uhannut sinua, mutta sinä sitten ajattelit minua.Nämä pitää sitoa jokaisen omaan kokemuspohjaan. "Mistä hinnasta olisit valmis laittamaan rotanmyrkkyä kurskin ruokaan?"
1€
107€
Enempi
Laitoin
...
Ei ole.Nimi kuin suoraan kurskin lautaselta.
Ajatus on tärkein.Koskaan en ole uhannut sinua, mutta sinä sitten ajattelit minua.
Siis et oikeasti syö Stu Grimsonia? HYI! Mikä sulla oikein on?!?Ei ole.