Tonnit paukkuu

  • Viestiketjun aloittaja abc
  • Aloituspäivämäärä

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Alkuvuodesta 2013, näin nopeasti laskien.
Samana vuonna Schumi siirtyy eläkkeelle ja F1:siin tulee sähkömoottorit öljyn loputtua maailmasta.
Tuommoista hassuttelin 28.04.2006.
Voisko sanoa että aika lähelle osui?
 

Davros

Well-known member
Liittynyt
14.5.2013
Viestit
6009
Joku 2,7 postia per päivä pitäisi kirjotella jotta olis vuodessa 1000 postia. Mulla joku 2,8.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Eihän sitä ilman salonkituotetason elektroneja noihin postausmääriin pääsisikään! :thumbup:
Se on juur näin. Ilman hyvää tiimiä ja vankkumatonta työtä tähän ei pääsisi. Samalla haluan kiittää kakkos- ja kolmosnilkkejäni AJ:tä ja Raaseria (The bald balls)
 

Davros

Well-known member
Liittynyt
14.5.2013
Viestit
6009
Vihdoin ja viimein! Kyllähän tuossa tovi vierähti.
 

Trullinkaasu

Well-known member
Liittynyt
17.6.2007
Viestit
9312
Sain näköjään palkinnon, kun ylitin kuuden tuhannen viestin rajapyykin. Kiitos ja anteeksi.

 

Trullinkaasu

Well-known member
Liittynyt
17.6.2007
Viestit
9312
Mitenköhän hahmo-Mossen tulevan, historiallisen sadan tuhannen viestimäärän ylitys menee. Riittääkö forumin palstatila niin isoille numeroille? Vai joutuuko Moe Syyslakki alkaa kirjata rajapyykin ylitettyään viestimääriänsä itse omille paperille.

Yhdellä forumilla nimittäin eräs 100 000 viestiä ylittänyt hahmo sai alkaa kirjata niitä viestejään itse.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Mitenköhän hahmo-Mossen tulevan, historiallisen sadan tuhannen viestimäärän ylitys menee. Riittääkö forumin palstatila niin isoille numeroille? Vai joutuuko Moe Syyslakki alkaa kirjata rajapyykin ylitettyään viestimääriänsä itse omille paperille.

Yhdellä forumilla nimittäin eräs 100 000 viestiä ylittänyt hahmo sai alkaa kirjata niitä viestejään itse.
Vois heittää koko hahmon Jones/Moe Szyslak/Ned Flanders/Flätt Aut/Mosse menemään siinä vaiheessa.

Aloittaa nollasta hahmolla Pirkko?
 

Trullinkaasu

Well-known member
Liittynyt
17.6.2007
Viestit
9312
Aloittaa nollasta hahmolla Pirkko?
Pirkko on ehkä vähän liian hieno nimi tälle forumille. Liian hienostunut nimi.

Taavi97 voisi olla hyvä uusi nimimerkki sinulle sitten, kun sata tuhatta on mennyt rikki.

---

Miljoona viestiä se vasta olisi muuten coolia saavuttaa. :cool:
 

PeeVee79

Paksu ja pehmeä.
Liittynyt
21.6.2006
Viestit
3348
Sijainti
J:vi
Herrajumala, kohta 8 vuotta tullu täällä hilluttua ja 3000 viestiä täynnä.
 
Ylös