Micael
Micael
Onneksi olkoon! :thumbup: Oletkos siis syntynyt 1.1. vuonna jotakin?AJ sanoi:Ulkona paukutellaan ja juhlitaan meikäläisen kolmeykkösiä. :ahem:
Onneksi olkoon! :thumbup: Oletkos siis syntynyt 1.1. vuonna jotakin?AJ sanoi:Ulkona paukutellaan ja juhlitaan meikäläisen kolmeykkösiä. :ahem:
McMike sanoi:Onneksi olkoon! :thumbup: Oletkos siis syntynyt 1.1. vuonna jotakin?
:eek!:McMike sanoi:Onneksi olkoon! :thumbup: Oletkos siis syntynyt 1.1. vuonna jotakin?
Tuli otettua hieman whiskya, shamppanjaa, makeaa lakkaviiniä ja boolia. Ei tee hyvää seuraavalle päivälle tuollainen makean ja väkevän juoman nauttiminen saman illan aikana. :yuck:Moe Szyslak sanoi::eek!:
Tässä varoittava esimerkki siitä, kun forumille kirjoittelee yli 4 promillen hönössä.
Salmaria, skumppaa, kaljaa, mansikka-likööriä. Eikä tullut krapulaMcMike sanoi:Tuli otettua hieman whiskya, shamppanjaa, makeaa lakkaviiniä ja boolia. Ei tee hyvää seuraavalle päivälle tuollainen makean ja väkevän juoman nauttiminen saman illan aikana. :yuck:
Tällaisten kunniaksi voisi perustaa uuden toikin "Kymppitonnit paukkuu" :wink:72 sanoi:
10 000 !
Olga sanoi:Tällaisten kunniaksi voisi perustaa uuden toikin "Kymppitonnit paukkuu" :wink:
No, vanhan sitten!AJ sanoi:UUDEN? UUDEN? :doubtful:
Voitkin sitten juhlistaa sillä eläkkeellepääsyäsikouvotsvoni sanoi:50postausta 19tunnin sisään :alppu:
Tätä vauhtia ensimmäinen miljoona on täynnä 65vuotiaana :ahem:
Ellei eläkeikä ole noussut siihen mennessä 107:iin ikävuoteen.McMike sanoi:Voitkin sitten juhlistaa sillä eläkkeellepääsyäsi
No niinpä näkyy Onnea!burb sanoi:Mulla paukahti eka tonni! Jee!
burb
_
Eikäkö mä harjottelin vasta...Olga sanoi:No niinpä näkyy Onnea!
kouvotsvoni sanoi:50postausta 19tunnin sisään :alppu:
Tätä vauhtia ensimmäinen miljoona on täynnä 65vuotiaana :ahem:
Mutta minä jään eläkkeelle silloin 65v.AJ sanoi:Ensimmäinen miljoonahan on se kaikkein vaikein. Loput tulee helposti, sillä postaukset tulevat postausten luo.