Micael
Micael
Onneksi olkoon! :thumbup: Oletkos siis syntynyt 1.1. vuonna jotakin?AJ sanoi:Ulkona paukutellaan ja juhlitaan meikäläisen kolmeykkösiä. :ahem:
![]()
Onneksi olkoon! :thumbup: Oletkos siis syntynyt 1.1. vuonna jotakin?AJ sanoi:Ulkona paukutellaan ja juhlitaan meikäläisen kolmeykkösiä. :ahem:
![]()
McMike sanoi:Onneksi olkoon! :thumbup: Oletkos siis syntynyt 1.1. vuonna jotakin?
:eek!:McMike sanoi:Onneksi olkoon! :thumbup: Oletkos siis syntynyt 1.1. vuonna jotakin?
Tuli otettua hieman whiskya, shamppanjaa, makeaa lakkaviiniä ja boolia. Ei tee hyvää seuraavalle päivälle tuollainen makean ja väkevän juoman nauttiminen saman illan aikana.Moe Szyslak sanoi::eek!:![]()
Tässä varoittava esimerkki siitä, kun forumille kirjoittelee yli 4 promillen hönössä.![]()
Salmaria, skumppaa, kaljaa, mansikka-likööriä. Eikä tullut krapulaMcMike sanoi:Tuli otettua hieman whiskya, shamppanjaa, makeaa lakkaviiniä ja boolia. Ei tee hyvää seuraavalle päivälle tuollainen makean ja väkevän juoman nauttiminen saman illan aikana.:yuck:
Tällaisten kunniaksi voisi perustaa uuden toikin "Kymppitonnit paukkuu" :wink:72 sanoi:![]()
10 000 !
Olga sanoi:Tällaisten kunniaksi voisi perustaa uuden toikin "Kymppitonnit paukkuu" :wink:
No, vanhan sitten!AJ sanoi:UUDEN? UUDEN? :doubtful:
Voitkin sitten juhlistaa sillä eläkkeellepääsyäsikouvotsvoni sanoi:50postausta 19tunnin sisään :alppu:
Tätä vauhtia ensimmäinen miljoona on täynnä 65vuotiaana :ahem:
Ellei eläkeikä ole noussut siihen mennessä 107:iin ikävuoteen.McMike sanoi:Voitkin sitten juhlistaa sillä eläkkeellepääsyäsi![]()
No niinpä näkyyburb sanoi:Mulla paukahti eka tonni! Jee!
burb
_
Eikäkö mä harjottelin vasta...Olga sanoi:No niinpä näkyyOnnea!
kouvotsvoni sanoi:50postausta 19tunnin sisään :alppu:
Tätä vauhtia ensimmäinen miljoona on täynnä 65vuotiaana :ahem:
Mutta minä jään eläkkeelle silloin 65v.AJ sanoi:Ensimmäinen miljoonahan on se kaikkein vaikein. Loput tulee helposti, sillä postaukset tulevat postausten luo.