OoPee
Nuori ikäisekseen
Edes välikymppitonneja ei lasketaAJ sanoi:37 on näköjään kosahtanut. No ei näitä välitonneja lasketa.
Edes välikymppitonneja ei lasketaAJ sanoi:37 on näköjään kosahtanut. No ei näitä välitonneja lasketa.
Eli juhlitaan vasta 100:satasen kohdalla?OoPee sanoi:Edes välikymppitonneja ei lasketa
Jos ihan rehellisiä ollaan, niin mä en oo harkinnu juhlivani edes tuolloinAJ sanoi:Eli juhlitaan vasta 100:satasen kohdalla?
Tällä tahdilla siihen menee melkoinen tovi. No onneksi Toisessa Maailmassa ei ole aikaa, joten me voidaan pitää ne vaikka heti.OoPee sanoi:Jos ihan rehellisiä ollaan, niin mä en oo harkinnu juhlivani edes tuolloin
Miljuunan kohdalla lupaan pitää kunnon pirskeet!
Mistä sä ylipäättään päättelet, että sut kuttuttais niihin pirskeisiin?AJ sanoi:Tällä tahdilla siihen menee melkoinen tovi. No onneksi Toisessa Maailmassa ei ole aikaa, joten me voidaan pitää ne vaikka heti.
Mistä sä ylipäättään päättelet, että mä olisin tulossa?OoPee sanoi:Mistä sä ylipäättään päättelet, että sut kuttuttais niihin pirskeisiin?
No siitä, ettei sua kuttutaAJ sanoi:Mistä sä ylipäättään päättelet, että mä olisin tulossa?
Miksi mut kututtaiskaan? :frown:OoPee sanoi:No siitä, ettei sua kuttuta
Sanos muuta, tommosta huumorintajutonta ihmistä siellä nyt viimitteks tarvittais. Mököttäisit vaan nurkassa, kun muut juhlivat hymyssä suin ja yrittäisit pilata tunnelman jatkuvilla kylvö- ja jarnayrityksilläs :nope:AJ sanoi:Miksi mut kututtaiskaan? :frown:
soon huuhaa + huomio + tarina = huumori lyhennettynä, noista sanoista saa kirjaimien järjestelyjen jälkeen.AJ sanoi:Mitä se huumori on? Onko se jotain bailu meininkiä?
Oliko kuttu narttupuolinen vuohiOoPee sanoi:No siitä, ettei sua kuttuta
OoPeen tapauksessa kelvannee myös uros.kouvotsvoni sanoi:Oliko kuttu narttupuolinen vuohi
"Huumori on viestinnän muoto, jonka tarkoitus on tehdä ihmisiä iloisiksi, naurattaa ja purkaa jännitystä."AJ sanoi:Mitä se huumori on? Onko se jotain bailu meininkiä?
Moon oinas.AJ sanoi:OoPeen tapauksessa kelvannee myös uros.
Mitä tämä meinaa? :doubtful:OoPee sanoi:"Huumori on viestinnän muoto, jonka tarkoitus on tehdä ihmisiä iloisiksi, naurattaa ja purkaa jännitystä."
http://fi.wikipedia.org/wiki/Huumori
Sana "huumori" on lähtöisin antiikin Kreikasta.
Antiikin lääketieteen erään teorian mukaan neljän ruumiinnesteen
(huumorin) tuli olla terveellä ihmisellä tasapainossa.
Ruuminnesteet olivat keltainen sappi, musta sappi, lymfa ja veri.
En tiedä, mutta ainakin toi sana huumori tulee latinankielisestä sanasta humor, joka tarkoittaa kosteutta. Liittyiskö sitten jollaintapaa tuohon.Thunder sanoi:Mitä tämä meinaa? :doubtful:
Koodi:Sana "huumori" on lähtöisin antiikin Kreikasta. Antiikin lääketieteen erään teorian mukaan neljän ruumiinnesteen (huumorin) tuli olla terveellä ihmisellä tasapainossa. Ruuminnesteet olivat keltainen sappi, musta sappi, lymfa ja veri.
Asettaa vaan!OoPee sanoi:Moon oinas.
Ei mul oo kantolupaa :nope:AJ sanoi:Asettaa vaan!
No laita sitten.OoPee sanoi:Ei mul oo kantolupaa :nope: