Tonnit paukkuu

  • Viestiketjun aloittaja abc
  • Aloituspäivämäärä

Thunder

Vihan aiheuttaja
Liittynyt
20.1.2002
Viestit
7970
Ei jukolauta, 4000:n raja repesi rikki just ja minä vaan hölmö näpyttelen huomaamatta.
 

Tsuhna

Absent Member
Liittynyt
2.11.1999
Viestit
18746
Sijainti
Toisaalla
RBU-6000



The RBU-6000 Smerch-2 is a 213 mm caliber Russian anti-submarine rocket launcher. It is similar in principle to the Hedgehog system used during the Second World War. The system entered service in 1960-61 and is fitted to a wide range of Russian surface vessels. It consists of a horseshoe shaped arrangement of twelve launch barrels, that are remotely directed by the Burya fire control system (that can also control the shorter ranged RBU-1000). It fires RGB-60 unguided depth charges. The rockets are normally fired in salvos of 1,2,4,8 or 12 rounds. Reloading is automatic, with individual rounds being fed into the launcher by the 60UP loading system from a below deck magazine. Typical magazine capacity is either 72 or 96 rounds per launcher. It can also be used as a shore bombardment system.
 

Mediaprofeetta

Well-known member
Liittynyt
6.3.2007
Viestit
3579
Sijainti
____________
Onnittelut. Olen todella iloinen että saamme kokea tämän yhdessä. Emme ole ystäviä, mutta suhteemme on ammattimainen. Arvostamme toisiamme. Tällä hetkellä hän on minua hieman edellä viestien määrässä mutta en ole silti kakkoskirjoittaja. Taistelemme molemmat mestaruudesta.
 

JuuZa

Kulttuurispesialisti
Liittynyt
22.4.2006
Viestit
2128
Jason Voorhees sanoi:
Vielä 70 viestiä, niin tonnit paukkuu.
Kaveri ollu täällä pari kuukautta ja jo tuhat täynnä :D Montako mulla vielä tonniin?
 

Trullinkaasu

Well-known member
Liittynyt
17.6.2007
Viestit
9312
Jason Voorhees sanoi:
Enää 46 viestiä niin...
...sut bännätään.

Kyllä toi jasonin kirjottelu on aika hupaisaa/huvittavaa/erikoista. Näköjään on pakko rikkoa tonnin raja, muuten mami tekee tukkapöllyn?

Niin ja paljos mulla tonniin vielä matkaa.. hmm.. 285 :rolleyes: Nopee on tullu kirjoteltuu paskaa tännekki. :ahem:
 

Tomacu

Well-known member
Liittynyt
11.3.2006
Viestit
2760
Sijainti
Jyväskylä
Trullinkaasu sanoi:
...sut bännätään.

Kyllä toi jasonin kirjottelu on aika hupaisaa/huvittavaa/erikoista. Näköjään on pakko rikkoa tonnin raja, muuten mami tekee tukkapöllyn?

Niin ja paljos mulla tonniin vielä matkaa.. hmm.. 285 :rolleyes: Nopee on tullu kirjoteltuu paskaa tännekki. :ahem:
Jason Voorhees ja Trullinkaasu ovat yksi ja sama henkilö, ei vain kehtaa kirjoittaa pelkästään yhdellä nickillä, jolloin olisi jo pian parituhatta postausta muutamassa kuukaudessa, sillä silloin sille nauraisivat jo kaikki, toisin kuin nyt... tai no. :D
Varma tieto. :frank: :ahem:
 

Thunder

Vihan aiheuttaja
Liittynyt
20.1.2002
Viestit
7970
Tomacu sanoi:
Jason Voorhees ja Trullinkaasu ovat yksi ja sama henkilö, ei vain kehtaa kirjoittaa pelkästään yhdellä nickillä, jolloin olisi jo pian parituhatta postausta muutamassa kuukaudessa, sillä silloin sille nauraisivat jo kaikki, toisin kuin nyt... tai no. :D
Varma tieto. :frank: :ahem:
Eikun oikeasti se on OoPee, joka ei myönnä viestiriippuvuutta ja siksi ravaa niiden nickien välillä, muut meni halpaan, että Oopeella olisi kiire tai stressi kun viestien kirjoitusmäärät väheni. Varma tieto!:rolleyes:
 

Lancer

Realisti
Liittynyt
23.7.2007
Viestit
20495
Sijainti
taas Suomessa
Tomacu sanoi:
Jason Voorhees ja Trullinkaasu ovat yksi ja sama henkilö, ei vain kehtaa kirjoittaa pelkästään yhdellä nickillä, jolloin olisi jo pian parituhatta postausta muutamassa kuukaudessa, sillä silloin sille nauraisivat jo kaikki, toisin kuin nyt... tai no. :D
Varma tieto. :frank: :ahem:
Miten yks ja sama kaveri ehtii kirjoittaa kahdella eri nikillä niin paljon? :dunno:
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Tomacu sanoi:
Jason Voorhees ja Trullinkaasu ovat yksi ja sama henkilö, ei vain kehtaa kirjoittaa pelkästään yhdellä nickillä, jolloin olisi jo pian parituhatta postausta muutamassa kuukaudessa, sillä silloin sille nauraisivat jo kaikki, toisin kuin nyt... tai no. :D
Varma tieto. :frank: :ahem:
:ahem:
 

Lancer

Realisti
Liittynyt
23.7.2007
Viestit
20495
Sijainti
taas Suomessa
Trullinkaasu sanoi:
...sut bännätään.

Kyllä toi jasonin kirjottelu on aika hupaisaa/huvittavaa/erikoista. Näköjään on pakko rikkoa tonnin raja, muuten mami tekee tukkapöllyn?
Mun onkin pakko rikkoo se! Mä HALUUN RIKKOO ENKKOJA!! Byääh! :tongue:

Niin ja paljos mulla tonniin vielä matkaa.. hmm.. 285 :rolleyes: Nopee on tullu kirjoteltuu paskaa tännekki. :ahem:
Joo ja tällaisen viestin laitat...
 
Ylös