kouvotsvoni
Banjottu
*painaa reset-nappia*
Nyt tuhosit koko Dompparin elämäntyön. :alppu:kouvotsvoni sanoi:*painaa reset-nappia*
Minä huomasin 4000 postauksen täytöksen, mutten jaksanut jakaa tietoa.Thunder sanoi:Ei jukolauta, 4000:n raja repesi rikki just ja minä vaan hölmö näpyttelen huomaamatta.
Toivottavasti ei lähde.312T4 sanoi:Siitä se lähtee
Kaveri ollu täällä pari kuukautta ja jo tuhat täynnä Montako mulla vielä tonniin?Jason Voorhees sanoi:Vielä 70 viestiä, niin tonnit paukkuu.
Karkeasti 720 postia.JuuZa sanoi:Kaveri ollu täällä pari kuukautta ja jo tuhat täynnä Montako mulla vielä tonniin?
...sut bännätään.Jason Voorhees sanoi:Enää 46 viestiä niin...
Jason Voorhees ja Trullinkaasu ovat yksi ja sama henkilö, ei vain kehtaa kirjoittaa pelkästään yhdellä nickillä, jolloin olisi jo pian parituhatta postausta muutamassa kuukaudessa, sillä silloin sille nauraisivat jo kaikki, toisin kuin nyt... tai no.Trullinkaasu sanoi:...sut bännätään.
Kyllä toi jasonin kirjottelu on aika hupaisaa/huvittavaa/erikoista. Näköjään on pakko rikkoa tonnin raja, muuten mami tekee tukkapöllyn?
Niin ja paljos mulla tonniin vielä matkaa.. hmm.. 285 Nopee on tullu kirjoteltuu paskaa tännekki. :ahem:
Eikun oikeasti se on OoPee, joka ei myönnä viestiriippuvuutta ja siksi ravaa niiden nickien välillä, muut meni halpaan, että Oopeella olisi kiire tai stressi kun viestien kirjoitusmäärät väheni. Varma tieto!Tomacu sanoi:Jason Voorhees ja Trullinkaasu ovat yksi ja sama henkilö, ei vain kehtaa kirjoittaa pelkästään yhdellä nickillä, jolloin olisi jo pian parituhatta postausta muutamassa kuukaudessa, sillä silloin sille nauraisivat jo kaikki, toisin kuin nyt... tai no.
Varma tieto. :frank: :ahem:
Miten yks ja sama kaveri ehtii kirjoittaa kahdella eri nikillä niin paljon? :dunno:Tomacu sanoi:Jason Voorhees ja Trullinkaasu ovat yksi ja sama henkilö, ei vain kehtaa kirjoittaa pelkästään yhdellä nickillä, jolloin olisi jo pian parituhatta postausta muutamassa kuukaudessa, sillä silloin sille nauraisivat jo kaikki, toisin kuin nyt... tai no.
:ahem:Tomacu sanoi:Jason Voorhees ja Trullinkaasu ovat yksi ja sama henkilö, ei vain kehtaa kirjoittaa pelkästään yhdellä nickillä, jolloin olisi jo pian parituhatta postausta muutamassa kuukaudessa, sillä silloin sille nauraisivat jo kaikki, toisin kuin nyt... tai no.
Mun onkin pakko rikkoo se! Mä HALUUN RIKKOO ENKKOJA!! Byääh! :tongue:Trullinkaasu sanoi:...sut bännätään.
Kyllä toi jasonin kirjottelu on aika hupaisaa/huvittavaa/erikoista. Näköjään on pakko rikkoa tonnin raja, muuten mami tekee tukkapöllyn?
Joo ja tällaisen viestin laitat...Niin ja paljos mulla tonniin vielä matkaa.. hmm.. 285 Nopee on tullu kirjoteltuu paskaa tännekki. :ahem: