JuuZa
Kulttuurispesialisti
Sä et oo nyt mitenkää paras kaveri arvostelemaan muitaJason Voorhees sanoi:Mun onkin pakko rikkoo se! Mä HALUUN RIKKOO ENKKOJA!! Byääh! :tongue:
Joo ja tällaisen viestin laitat...
Sä et oo nyt mitenkää paras kaveri arvostelemaan muitaJason Voorhees sanoi:Mun onkin pakko rikkoo se! Mä HALUUN RIKKOO ENKKOJA!! Byääh! :tongue:
Joo ja tällaisen viestin laitat...
Ei ole kyllä Trullinkaasukaan.JuuZa sanoi:Sä et oo nyt mitenkää paras kaveri arvostelemaan muita![]()
En ole kyllä minäkään.. Eikä varsinkaa Moe. :alppu:Jason Voorhees sanoi:Ei ole kyllä Trullinkaasukaan.
Tuokin pitää paikkansa.JuuZa sanoi:En ole kyllä minäkään.. Eikä varsinkaa Moe. :alppu:
Ei sulla olis kuvamateriaalia tuosta iloisesta perhetapahtumasta?Jason Voorhees sanoi:SE ON SIINÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
MINÄ TEIN SEN!!!!
Eiköhän se jostain löydy...Vellu sanoi:Ei sulla olis kuvamateriaalia tuosta iloisesta perhetapahtumasta?
Jason Voorhees sanoi:SE ON SIINÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
MINÄ TEIN SEN!!!!
Kiitoksia, poikani. Siunausta sinulle ja ystävillesi.Mediaprofeetta sanoi:Onneksi olkoon
Rakas Jason Voorhees,
Kun nyt vietät Pietarin istuimella palvelemisesi 25-vuotisjuhlaa, ja juhlit tuhannen viestin rajapyykin saavuttamista, lähettää hiippakuntamme Sinulle mitä sydämellisimmät onnittelunsa piispan, pappien, sääntökuntalaisten ja uskovien nimissä. Teemme sen kiitollisina tuhannesta kirjoittamastasi viestistä.
Vakuutamme Sinulle, pyhä Jason Voorhees, että olemme yhtä kanssasi ja uskollisia Sinulle. Tunnustamme ykseytemme kanssasi ottamalla vastaan opetuksesi, joka saa ilmaisunsa lakkaamattomassa rukouksessamme puolestasi.
Ööh... Miten tuo kuva pitäisi tulkita, ketkä foorumistilaisista on tuossa kuvassa? OoPee, Jason Voorhees ja kuka kolmas?OoPee sanoi:
Ei tainnut osua tasatonneihin noi postailut tähän toikkiin, kun ei oo vieläkään mitään kuvamatSkua täällä.Jason Voorhees sanoi:Eiköhän se jostain löydy...