OoPee
Nuori ikäisekseen
No jos joku vaan muistaa muistuttaa 70 donan kohdalla, että mulla on kymppitonni paukkumassa, niin kokeillaan sitten silloinAJ sanoi:Nöy. Olishan meillä ollut se kymppitonnitoikkikin.
No jos joku vaan muistaa muistuttaa 70 donan kohdalla, että mulla on kymppitonni paukkumassa, niin kokeillaan sitten silloinAJ sanoi:Nöy. Olishan meillä ollut se kymppitonnitoikkikin.
Miten niitä kaikkia muistaa. Mullekin tuli täysin pyytämättä ja yllätyksenä, että sulta on kuuskymppiset kosahtaneet.OoPee sanoi:No jos joku vaan muistaa muistuttaa 70 donan kohdalla, että mulla on kymppitonni paukkumassa, niin kokeillaan sitten silloin
:thumbup:GC Rabella sanoi:
Samoin.kouvotsvoni sanoi:Onnittelee Rabellaa:ahem:
Onnittelut kymppitonnista! (Sori, että tulin vähän ennenaikaisesti)Vellu sanoi:Oho, oonittelut rabellalle ja aj:lle. Sori, et on vähän myöhässä.
:yuck: Eiks noi ilmoitukset vois laittaa vaikka 'terveisiä Moe:lle' tai 'tärkeä tiedonanto Moe:lle' -toikkiin?AJ sanoi:Onnittelut kymppitonnista! (Sori, että tulin vähän ennenaikaisesti)
Peesaan. Ja vielä kerran onnea! :thumbup:Vellu sanoi:Oho, oonittelut rabellalle ja aj:lle. Sori, et on vähän myöhässä.
Siitä se elämän alamäki sitten alkaa... :nope:Juskanen sanoi:POKS!
Uuuuhhh, tuntuipa hyvältä
edit:
Lisätään pakollinen screenshotti.
20.73 posts per dayJason Voorhees sanoi:Ei vielä...