kouvotsvoni
Banjottu
Päälle 23postausta/päivä viimesestä tonnista:thumbfh:
Ensimmäinen tonni on rikki ehkä jo vuonna 2013? :wink:PeePee sanoi:Puolet ensimmäisestä tonnista mennyt. Huimalla päivävauhdilla! :ahem:
No paremminkin hitaasti ja varmasti...Jason Voorhees sanoi:Huomasinkin tässä näin että 3000 lähestyy kovaa vauhtia.
Oho, jannulla postaukset per päivä laskenu..Jason Voorhees sanoi:
Jep. Kyllä sen pitäis olla ainakin yli 20/päivä. :thumbfh:JuuZa sanoi:Oho, jannulla postaukset per päivä laskenu..
Älä menetä toivorikkauttas. Jos mä lopetan postaamisen tähän, niin sä saat mun viestimäärän kiinni jo vuodenvaihteen 2014-2015 tienovilla.Jason Voorhees sanoi:Jep. Kyllä sen pitäis olla ainakin yli 20/päivä. :thumbfh:
Mää en ymmär, et kui joku voi rakasta postauksi ja kirjotuksi. Nätei flikoi ja kypsi naissi, se mää ymmärrä. Mut, et postauksi ja viästimääri...AJ sanoi:Älä menetä toivorikkauttas. Jos mä lopetan postaamisen tähän, niin sä saat mun viestimäärän kiinni jo vuodenvaihteen 2014-2015 tienovilla.
Älä muuta virkaIl Tempo Gigante sanoi:Mää en ymmär, et kui joku voi rakasta postauksi ja kirjotuksi. Nätei flikoi ja kypsi naissi, se mää ymmärrä. Mut, et postauksi ja viästimääri...
On se mukava havaita, että heti oltiin asian ytimessä! :ahem:Il Tempo Gigante sanoi:Mää en ymmär, et kui joku voi rakasta postauksi ja kirjotuksi. Nätei flikoi ja kypsi naissi, se mää ymmärrä. Mut, et postauksi ja viästimääri...
Niinpä, melkein jo postasin sen tähän jo, mutta odotetaan vielä tovi.AJ sanoi:On se mukava havaita, että heti oltiin asian ytimessä! :ahem: